15.Bölüm

276 16 6
                                    

(Öncellikle bu bölümü durucansum 'a ithaf ediyorum iyi okumalar!)

Eylemden
Doruk kanser olmuş.Ya doruğa bişey olursa ben onsuz yaşayamam hastaneden çıkmadan önce doktorla konuştuk doruga ilik lazımmış ve bunun içinde bir tane daha çocuk yaparsak onun iligini alıp doruğa verebilirlermiş.Ama ben fethiyle konuşmuyorum bile arabada giderken doruk kucagımda oturuyodu bende onu saçından öpüp kokladım fethide hem yola hemde bize bakıyodu evimize geldik.Doruk hemen uyudu bende fethiyle bana kahve yapıyodum fethi gelip arkamdan sarıldı ve şu cümleleri kurdu.

F:Eylem yapalımmı?

E:Hayır beni aldatan adamla ben yine koynuna girmem.

F:Eylem neden hala anlamak istemiyosun sude beni kendine çekip öptü bende tam iktircektim dengemi kaybedip yatağa düştük sende bizi öyle görünce yanlış anladın,eylemim,melegim ben sana öyle bişey yaparmıyım seni istesemde aldatamam,ben nolur affe-...

Fethi sözünü bitirmeden dudaklarına yapıştım oda karsılık veriyodu belime sarılıp beni kendine çekti sert öpüyodu canım acıyodu ama vazgeçemiyodum onun dudaklarından gözleriyle bana yapalımmı diye işaret verdi bende onayladım beni kucagına alıp öpe öpe yatak odasına götürdü hemen beni soymaya basladı bende onun tişörtünü soydum şuan ikimizde çırılçıplaktık üstüme çıkık boynumu emdi, kesin iz çıkmıstır sonra benim içime girdi 1 saat ard arda birlikte olduk.Sonra ben duşa girdim oda arkamdan gekiyoduki kapıyı kapatıp kitledim duş alıp çıktım fethi yine beni kendine çekip öptü alt dudagımı emdi sonrada istemsizce ayrıldık fethi duşa girdi bende yatağa yattım.Fethide duştan çıkıp yanıma yattı arkamdan sarılıp kafasını saçıma gömdü sonrada uyuduk.

Fethiden
Dün gece cok güzeldi.Saba üstümde birisi zıplıyodu gözümü açtıgımda zıplayan kişi doruk oldugunu gördüm.Doruk yatakta zıplarken gülüyo eylemde onun gülüşüne gülüyodu bende hemen dorugu kucagıma aldım eylem elini agzında tutup lavobaya girdi bende arkasından gircektimki kapıyı kitledi bende kadınsal bi durumdur diye düşünerek dorugu alıp aşşagı indik.Dorugu sandalyesine otutturup omlet yapmaya başladım eylem benim omletimi cok seviyo.Eylem lavbodan çıkıp aşşagı yanımıza geldi.Dorugu öptü ve kahvaltıya bana yardım etti doruk için cok üzülüyo ama eger eylem hamile kalırsa kardesinin iligini doruga verebiliriz dorukta iyilesmis olur yarın dorugun dogum günü  ona süpriz yapıcaz eylemle.Boşanma davasını iptal ettirdik çünkü şuan tek düşündüğümüz şey doruğun sağlıgı..

(Bölüm sonu cok kısa oldu ama yarın belki bölüm gelmeyebilir diye attım ama belki hızlı yazdım hatam varsa özür dilerim insallah begenmişsinizdir yorumlarınızı bekliyorum sizi seviyorum bayy.)

eyfet💞💞Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin