E:Yaaa😍
Bana seni seviyorum demişti bana demişti,seni seviyorum demişti yaa.
F:Eylem bende sana korkumdan söyleyememiştim,ben sana seni ilk gördügümden,beri aşığım ama belki sen beni sevmiyosundur diye söyleyememistim,
Derken fethinin telefonu çaldı açtı;
F:Alo ...... Tamam ben hemen geliyorum
E:Aşkım bişey mi olmus?
F:Yok bisey olmamış toplantıyı unutmuşumda onun haberini verdi sekreterim bu arada sen bana aşkım mı dedin?
E:Evet sevgilim degilmisin istiyorsan demem ama.
F:Ha yok de tabide senden duyunca bi heyecanlandım.😍
F:Neyse aşkım benim ufak bi işim var sonra yemek yiyelimmi beraber.
E:Olur benim de bi işim var zaten o zaman beni akşam 19:00'da almaya gel hadi öptüm.
Deyip fethinin yanagını öptüm oda eksik kalırmı hiç hemen oda beni öptü,utanmıştım aslında ama daha önemlisi ben akşam ne giyincem.
Fethi'den
Eylem yanağımı öpmüştü bende onu öptüm allahım bu kız bana neler yaptırıyo böyle,akşam olmuştu artık hazırlanmam lazımdı.Giyinip evden çıkmıştım eylemin evine arabayı sürdüm gelmiştim eylemi beklemye başladım.
Eylem'den
Eve gelip hemen hazırlanmaya başladım.Hazırdım fethiyi bekliyodum bi anda korna sesi gelince fethidir diye aşşagı indim ki zaten fethidiydi beni baştan aşşagı süzdükten sonra.
F:E-eylem çok güzel olmuşsun melegim.
E:Teşekkür ederim sende çok yakışıklı olmuşsun.
Allahım o bana melegimmi demisti ay ölücem galiba.
Arabaya binip yemek yiyecegimiz mekana geldik ve masamıza oturup yemeklerimizi söyledik.yemegimizi bitirip eve gelmistik arabada;
(Arkadaşlar önemli olmayan yerleri çabuk geçiyorum kusura bakmayın.)