1. časť

696 27 4
                                    

„Mell, ideš so mnou?" opýtala som sa svojej kamošky. „Nie, choď sama." Mohla som si myslieť, že pôjdem behať sama, ako vždy. Zabudla som sa predstaviť. Volám sa Emma Bredsonová, mám 17 rokov, bývam v Londýne. Melisa je moja naj kamka. Bývam u nej od 12, lebo rodičia mi zomreli pri autonehode a starých rodičov nemám. Jej rodina ma adoptovala. „Dobre, tak ja sa vrátim o také dve hodinky, čau." povedala som a vybehla z domu. Po 5 minútach som sa dostala do parku, kde bolo veľa iných bežcov. Po treťom kolečku mi niekto volal. Nepozerala som sa pred seba, zakopla som a spadla. Strašne ma pálilo koleno. Pozrela som sa na pravú nohu, ktorá bola  vďaka rozbitému kolenu celá od krvi. Au! Rýchlo sa ku mne prirútil nejaký chlapec. Mal hnedé vlasy vyčesané do hora a hnedé prenikavé oči. „Si v poriadku?" spýtal sa. „Asi nie, keď mám celú zakrvavenú nohu" bože už som zase taká drzá „Prepáč." „To nevadí" usmial sa. „Pomôžeš mi vstať?" „Jasné." zas ten jeho úsmev asi sa rozplyniem.

XXX

„Ďakujem, že si mi ošetril tú ranu a doviezol ma domov." Povedala som a zadívala sa mu do jeho čokoládových očí. „Aj nabudúce. A ináč ako sa voláš?"  „Emma."  Ja som Liam. Stretneme sa ešte?" „To je len na tebe." mrkla som na neho. Ešte sme sa chvíľu rozprávali a potom sme sa rozlúčili, počkala som kým odíde a zavrela dvere. Nikto nebol doma, takže som mala pokoj. Vošla som do kuchyne a rozmýšľala čo si uvarím na obed. Nakoniec som sa rozhodla pre špagety. Naložila som si kúsok na tanier a zvyšok nechala ostatným ked prídu. Nejako som sa dotackala do svojej izby a zapla si notebook. Prihlásila som sa na fb a všimla si jednu novú žiadosť. Bola od Liama, mohla som si myslieť. Počula som zavretie vchodových dverí. Vyšla som z izby a pozdravila Melisu. „Čo máš s nohou?" opýtala sa zdesene. „To je nadlho a kde si vlastne bola ty?" „ V meste." No jasné Mell a nákupy, ale zarazilo ma, že v rukách nedrží okolo 20 tašiek. „Poď do obývačky a povieš mi ako sa to stalo!" nakázala mi. Keď som jej ten príbeh vyrozprávala tak mi nechcela veriť. „A čo máš s tým Liamom??" „Hovorím ti že nič." už ma s tým štvala.

Ahojte, toto je prvá časť môjho príbehu ked sa páči zanechajte vote po prípade koment diki :D

Coincidence, camaraderie, or something else? /Liam Payne/ SKWhere stories live. Discover now