V tú ranu mi praskli nervy a skočil som po Harrym a priklincoval ho k stene. Päsť som držal tesne pri jeho tvári a len tak tak, že som ho neudrel.
" Na Emmu nesiahneš, jasné." prepaľoval som ho pohľadom.
" Brácho bola to len sranda." odťahovali ma od neho.
Zobral som si svoju bundu a odišiel z hotela. V hlave mi vírilo plno myšlienok. Prečo som vlastne na Harryho vybehol. Prečo mám ten pocit že by mohol Em niečo spraviť. Po asi 30-ich minútach cesty som si pomyslel, že by som sa mohol aj vrátiť.
Emmin pohľad:
Melisa sa váľaha po zemi a smiala sa na celé poschodie. Priznávam bolo to smiešne ale mohla sa mierniť. Začalo mi ťahať kútiky úst pri pohľade na ňu.
"Em, tak ma napadlo, ideme sa s Louisom prejsť tak, či by si nešla s nami?" pozrela sa na mňa zatiaľ čo si obliekala riflové kraťasy a zelené tielko.
"Nie, len si užite súkromie." zazubila som sa
Ani som si nevšimla kedy odišla. Sama som ostala ležať na posteli. Nejako som zlenivela v poslednom čase. Ved už nechodím ani behať. To je nápad beh! V sekunde som bola prezlečená už len som si vyčesala vlasy to vysokého copu a zaviazala šnúrky. Ešte som schmatla mp3 a odišla z hotela. Kľúče od izby som si dala do vačku. Tempo behu som udržovala vždy s rytmom hudby. No občas to ani ako beh nevyzeralo, skôr to bola taká rýchla chôdza. Teraz ked nad tým rozmýšľam, prečo som sa vlastne sprchovala ked aj tak som celá spotená z tej horúčavy. Som už daleko, a tie mraky nadomnou nevyzerajú najlepšie.
Rozbehla som sa teda späť, a čo sa nestane... jasné, že začne pršať. Zrychlila som beh ešte viac a po pár minútach som už videla hotel. Poslednú rovinku som došprintovala do hotela. Recepčná sa na mňa s údivom zahľadela. Moc som si ju nevšímala, sústredila som sa viac na svoje dýchanie. Vyviezla som sa výťahom na naše poschodie, kde ma čakala pekne nahnevaná Melisa.
"Už tu na teba čakám vyše polhodiny, kde si bola?" skríkla po mne.
"Ahoj, aj ja ťa rada vidím, a ak si si nevšimla, bola som si zabehať." podala som jej kľúče aby sa dostala na izbu.
Vošla do vnútra a ja som jej bola v pätách. Zatvorila som za nami dvere a sadla si na stoličku. Cítila som ako ma prepaľuje pohľadom.
Po veľmi záživnom výklade od Melisy som zišla dole na večeru, tak ako aj ostatní. Musím povedať, nato ako je tento hotel fajn tak o strave sa to povedať nedá. Po večeri som sa rozhodla ísť po schodoch. Ale bolo to aj tým, že ostatní čakali na výťah a chcem sa aj prejsť po tej "večeri". Pomaly som sa blížila ku dverám od našej izby ale, bola som pritlačená na stenu...
Ahojte všetci, poviem vám WOW si zo mňa robíte srandu??? Pri posledných dvoch častiach cez 40 prečítaní??? vy ma snád chcete zabiť ale diki moc ani neviete ako ma to vzždy poteší :333 tak dúfam že sa časť páči- Erika
KAMU SEDANG MEMBACA
Coincidence, camaraderie, or something else? /Liam Payne/ SK
Fiksi PenggemarVerili by ste, že vám môže jeden beh zmeniť život? Emme sa to prihodilo. Stretla toho najúžasnejšieho človeka s menom Liam Payne. Emma ho brala ako kamaráta. On sa však do nej zamiloval ale ona to necíti rovnako. Neskôr však zmení názor. Ale nie vž...