11. časť

196 11 1
                                    

„Čo sa na mňa tak pozeráš? Som špinavý alebo čo?" začal sa šúchať po tvári.

„Nie, nie si špinavý, len sa pozerám, že s akou dokonalou osobou chodím." Trošku ale len fakt trošku sa začervenal.

Pozerali sme dalej ten film a mne začali klipkať oči a zaspala som na Liamovi.

Liamov pohľad:

Em mi zaspala na ramene. Opatrne som sa postavil tak, aby som ju nezobudil a zobral ju do náruče. Trochu sa pomrvila a spala dalej. Prezliekol som ju do pyžama a sam som sa vyzliekol. Ľahol som si ku nej a pozeral sa na to najkrásnejšie stvorenie aké som kedy stretol.

Ráno:

Zobudila som sa na jemné šteklenie na tvári. SS veľkou nechuťou som otvorila oči. Preboha! Dnes je ešte škola! Rýchlosťou svetla som sa posadila až Liam podskočil.

„Liam halo dnes je škola! Makaj! Musime ísť lebo zmeškáme!" on sa tomu zasmial, nechápem ho.

„Láska, ukľudni sa dnes nikam nejdeme ved je voľno."

„Bože, ja som blbá ako som mohla na to zabudnúť." Hodila som sebou späť o posteľ a zabalila sa do perín.

„Em, vstávaj, nechci ísť pod ľadovú sprchu aby si sa prebrala." určite teraz hodil svoj úškrn.

„Zabudni Liam, ja sa odtiaľ nepohnem!" Oou tak toto som hovoriť nemala. Cítila som ako ma Liam chytá za nohy a ťahá dole z postele. Pomoc. Chytila som sa postele a nechcela sa pustiť. Na moje nešťastie som veľmi slabá a tak som sa ocitla za minútu v sprche. Zaťala som zuby a chcela vydržať tú zimu.

„AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!" pišťala som na celý byt.

V tom okamihu pribehla Melisa.

„Čo sa to tu deje? To sa tu človek nemôže ani vyspať?" opýtala sa dosť naštvane.

„No kvôli tomuto," ukázala som na Liama „ očividne nie."

Obe sme naňho hodili vražedný pohľad.

„Dobre, dobre sorry. Fakt mi je to ľúto." začal sa po chvíli ospravedlňovať.

„Nevadí ale nabudúce to už nerob, jasné láska?" pozrela som naňho.

„Okej." odpovedal mi pohotovo.

Dala som mu dlhú pusu. Melisa len pretočila očami a odišla. Vyšla som zo sprchy a utekala sa prezliecť do svojej izby. Hdila som na seba len voľné tričko a kraťasy. Liam za mnou prišiel a spolu sme si sadli na posteľ. Zvalil ma na chrbát a naklonil sa ku mojej tvári.

„Ani nevieš ako ťa milujem." jemne a precítene ma pobozkal. Pretočila som ho pod seba.

„Ja ťa milujem viac." Začali sme sa bozkávať. Bolo to nádherné.

Posadil sa a oprel sa o čelo postele ale náš bozk neprerušil. Pritiahol si ma ku sebe tak, aby som na ňom sedela obkročmo. Do izby nečakane vtrhla Mell a vyzeralo to dosť čudne ako som na Liamovi sedela.

„Uhm, jáá, prepáčte prídem neskôr." Obaja sme sa pozeral ako odišla a dostali obrovský záchvat smiechu. Zliezla som z neho.

„Zájdem za ňou žeby si niečo nemyslela." mrkla som na neho a odišla.

Ahojte, tak čo páči sa časť?? A čo si myslíte že chcela Mell??? vote a comment prosím

Coincidence, camaraderie, or something else? /Liam Payne/ SKOnde histórias criam vida. Descubra agora