Pobozkala som ho.
„Prepáč to som nema-" priložil mi prst na pery. „ Budeš so mnou chodiť?" spýtal sa. Pobozkala som ho znova. „Stačí ti to ako odpoveď?" zasmiala som sa a on prikývol. Objali sme sa a dali si malú pusu na rozlúčku.
Než som stihla zavrieť dvere od bytu už ku mne doslova priletela Melisa. „Ja som vedela, že to bude niečo viac." usmievala sa ako mesiačik na hnoji. „Noooooooooooo." Obe sme začali pišťať od radosti.
XXX
V škole o nás dvoch už každý vedel. Všetci sa o to zrazu zaujímali. Na tejto škole sa nič neutají. Pred mojou skrinkou už čakal Leeyum. Ta prezývka ma napadla už dávnejšie ale nepoužívala som ju. „ Čau kočka." mrkol na mňa. „Čauko." Vlepila som mu bozk na líce. No super, zasekla sa mi kladka na skrinke a teraz ju nemôžem otvoriť. Ten truhlík sa snažil aby sa nerozosmial na celú chodbu a vôbec ho nenapadlo mi pomôcť. „Pomôžeš mi alebo sa tu budeš len smiať." naoko som sa urazila. „Okej." Ako zázrakom ju odomkol na prvýkrát. „Dik." začala som byť protivná ani neviem prečo. „Láska čo ti je?" opýtal sa ma keď sa na mňa pozrel. „Nič." Prčo som naňho taká zlá keď on sa ku mne správa ako k najkrehkejšej veci na Zemi.
Anglina:
„Takže žiaci, dnes si pozrieme film..." hovoril profesor, ale nikto ho nepočúval. Prišiel mi papierik od koho iného než od Liama.
Prečo sa so mnou nerozprávaš? Prepáč ked som ti niečo zrobil. Prosím. L Liam
Och prečo to robí ešte ťažšie než to je.
Prosím neozývaj sa ku mne. Neber si to v zlom. Potrebujem vychladnúť.
Odpísala som mu a venovala sa filmu. Sem-tam som po ňom pokukla a bol veľmi smutný. Toto som nechcela. „Li?" otočil sa po mne. „Ja som nechcela prepáč. Len nemám svoj deň." Objala som ho. Akurát zazvonilo na prestávku. Celkovo deň bol nudný. Školu som mala do pol tretej. Potom som konečne z tej mučiarne vypadla. Ach jaj ďalšie dvojhodinové učenie na matiku. Aj keď naša pani profesorka hovorí svojím hrubým hlasom: „Matematiku sa netreba učiť, matematiku treba pochopiť." Hej možno pre ňu je to ľahučké. Ja sa nad tým musím doma drieť. L Večer som sa išla osprchovať a zaspala som, len čo som si ľahla do postele.
Druhý deň:
S Liamom sme sa už normálne rozprávali. „Nezájdeme po škole von?" Spýtal sa ma cez prestávku. „ Hej môžeme mám dnes čas." Po škole som len domov skočila si odniesť tašku a išla som za ním.
Ahojte, sorry, že tak neskoro časť a aj ma dosť sklamalo že tam neboli 3 vote ale nevadí. Túto časť som dobabrala ako sa len dá, niesom s ňou spokojná. :( Prosím vote, koment
KAMU SEDANG MEMBACA
Coincidence, camaraderie, or something else? /Liam Payne/ SK
Fiksi PenggemarVerili by ste, že vám môže jeden beh zmeniť život? Emme sa to prihodilo. Stretla toho najúžasnejšieho človeka s menom Liam Payne. Emma ho brala ako kamaráta. On sa však do nej zamiloval ale ona to necíti rovnako. Neskôr však zmení názor. Ale nie vž...