Došla som pred jeho dom a zazvonila. O minútku mi prišiel otvoriť Liam len v uteráku. Awww ten pohľad bol na nezaplatenie. „Pod dalej sadni len sa oblečiem a hned budem pri tebe." „Dobre."
Posadila som sa na gauč v obývačke. Obzerala som sa po fotkách ktoré boli na stolíku. Liam tam bol so svojou rodinou. Vyzerali veľmi šťastne. Vstala som aby som si pozrela fotky ktoré viseli na stenách. Bol tam Liam aj ešte s nejakými štyrmi chlapcami. Zrazu som pocítila jeho ruky obmotané okolo môjho pása a jeho hlavu položenú na mojom ramene. „Môžeme ísť?" spýtal sa ma a nasadil svoj neodolateľný úsmev. „Jasné." Dala som mu dlhý precítený bozk. Chytili sme sa za ruky a vybrali sa do parku. Blížili sme sa ku nejakej skupine chlapcov. Jasné ved sú to tí štyria čo boli s Liamom na tej fotke.
„Čaute chalani, dlho som vás nevidel..." Skríkol Liam a všetkých ich vyobjímal. „Chcel by som vám niekoho predstaviť..." povedal a chytil ma okolo pása. „Toto je Emma, moja priateľka." Hanblivo som sa usmiala. „Ja som Niall." stihol povedať blondiak predtým než som sa ocitla v jeho objatí. Oči mal prenikavo modré. „Emma." :D. Zistila som, že ten s kučeravými vlasmi sa volá Harry. Dalej chlapec ktorý miluje pásiky sa volá Louis. A posledný bol Zayn.
Všetci mi boli celkom sympatickí ale najviac som si sadla s Niallom. Kecali sme o všetkom možnom. Ked sa začalo zotmievať rozlúčili sme sa pobrali sa domov. „Nechcela by si u mňa prespať?" Spýtal sa ma Li ked sme pomaly išli po chodníku. „ Ja s tým problém nemám. Len či to nebude vadiť tebe." „Kebyže mi to vdí tak ťa ku sebe nepozývam no nie." Ked som sa nad tým zamyslela bolo to logické. „Dobre ale ešte musíme ísť ku mne po veci do školy na zajtra."
Ked sme vošli ku nemu tak som si zložila veci v spálni. „Liam môžem sa tu osprchovať?" opýtala som sa neisto. „Prečo nie, cíť sa tu ako doma.
Už osprchovaná a umytá som vyšla z kúpeľne a až potom mi doplo „ja tu nemám v čom spať". Prišla som teda za Liamom do obývačky iba v uteráku. Mali by ste vidieť ten jeho pohľad. „Pozor tečie ti slina." Povedala som mu a rozosmiala sa. Hned si ju zotrel. „Len som sa chcela spýtať, či by si mi nepožičal niečo na spanie. „Počkaj tu." Odbehol do spálne a vrátil sa aj s tričkom a trenkami. „Dík." Vtlačila som som mu pusu na líce.
Oblečená som sa mu prišla ukázať. „Wau ty v tom tričku vyzeráš lepšie ako ja." Obaja sme sa na tom zasmiali. Sadli sme si spolu na gauč a pozerali na telku. Po chvíli ma to prestalo baviť a tak som začala Liama šteliť. „Bredsonová toto si odpykáš." Snažil sa to hovoriť vážne lenže ja som ho stále šteklila a tak sa mu to nepodarilo. „Už sa bojím." Povedala som ironicky. „No ved ty počkaj." Začal ma naháňať. Stihla som sa skryť pod posteľ tak aby ma nevidel. Prezrel všetko, už som myslela že odišiel. Pocítila som tahanie za nohy a začala kričať a smiať sa ako retard. Hodil ma na posteľ a začal ma štekliť. „Prosííím už... dosť." Ledva som to pri tom smiechu povedala. „A čo za to spýtal sa a nahodil úškrn. „Hocičo len už dosť prosím."
Prestal. Zapozeral sa mi do očí a začal ma bozkávať. Chcel mi vyhrnúť tričko ale ja som si ho pridržala a stiahla zase dole. „Prepáč, ešte nie." Zašepkala som a sklopila pohľad.
Viem, viem nestojí to za nič a pri tom som veľmi neskoro pridala časť. Ospravedlnujem sa vám ale mal som toho v škole veľa popri tom som bola mimo slovensko a nebol tam internet takže preto až dnes pridávam časť. Prosím kto si to prečíta zanechajte koment znesiem aj kritiku :DDD
ESTÁS LEYENDO
Coincidence, camaraderie, or something else? /Liam Payne/ SK
FanficVerili by ste, že vám môže jeden beh zmeniť život? Emme sa to prihodilo. Stretla toho najúžasnejšieho človeka s menom Liam Payne. Emma ho brala ako kamaráta. On sa však do nej zamiloval ale ona to necíti rovnako. Neskôr však zmení názor. Ale nie vž...