Vysvetliť Mell, že s nejakým chalanom nič nemáte je namáhavé. „Dobre povedzme, že ti budem veriť." usmiala sa. „Okej, idem do svojej izby, keď budeš niečo potrebovať, zavolaj ma." s týmito slovami som odišla do svojej izby. Zdesila som sa pri pohľade na seba v zrkadle. Vlasy na všetky svetové strany a na ľavom lakti obrovská modrina. Išla som si radšej ľahnúť, na večeru som už nemala chuť.
Na druhý deň ráno:
„Bože, zas tá prekliata škola!" zanadávala som a vypla zvonenie budíka. Po dlhom boji, o opustenie mojej postele, som išla do kúpeľne, spraviť si rannú hygienu. Dnes bolo veľmi zamračene a chladno, takže som so obliekla tmavomodré nohavice, košeľu, mikinu a bundu. Na nohy som si obula moje conversky a do ruky zobrala chlieb so syrom. Nikdy neraňajkujem doma. Ešte než som vstúpila do školy na pred dverami zastavila Mell. „Čo si ma nepočkala, mohli sme ísť spolu." vychrlila na mňa jedným dychom. „Chcela som byť chvíľu sama, prepáč." Cestou ku skrinkám sme sa ešte porozprávali. Zazvonilo na hodinu a tak, som sa ponáhľala do triedy. Fú, ešte som stihla prísť pred učiteľom. Po jeho príchode do triedy sme sa všetci na pozdrav postavili. „Dobré ráno, sadnite si." Povedal, a všetci sa posadili na už dosť staré stoličky. O asi 10 minút niekto zaklopal, a spoza dverí vykukla riaditeľova hlava. Všetci sa v tú chvíľu postavili. „Seďte." tak som sa posadila a pozerala von z okna na rušnú ulicu Londýna. „Chcel by som vám predstaviť nového žiaka," bože, už zas, pomyslela som si. „Volá sa Liam Payne." V tom momente som strhla hlavu na učiteľa. Áno bol to ten Liam. „Sadni si tam dozadu k Emme a prosím nevyrušujte." dopovedal a usadil sa na svoje miesto. Liam si ku mne prisadol a pozdravil. „Tak vidíš znova sa stretávame." vykúzlila som najlepší úsmev aký sa len dá. Sedeli sme spolu na každej hodine, ale zato sa s ním dalo super pokecať. „Tak ahoj v pondelok." povedala som Liamovi po poslednej hodine. „Ahoj. Em." Em? Takto mi občas povie len Melisa. Tak táto prezývka ma zarazila. Neriešila som to a pobrala sa domov.
Prezliekla som sa do teplákov a trička. Mell ešte nebola doma, asi je ešte dakde s jej kamoškami. Vybrala som učebnice a začala sa učiť na zajtra do školy. „ Matika, zajtra píšeme test..." hovorila som si pre seba. Po dvoch hodinách učenia som si dala konečne pauzu a vyšla sa na balkón nadýchať trocha čerstvého vzduchu. Ten výhlad na Big Ben je úžasný. Zrazu mi zapípal mobil. „Nečakaj ma dnes prespím u Megan dobrú noc :-* Mell." to bolo všetko čo mi napísala. No aspoň budem mať celý byt pre seba. Večer som si zašla do sprchy a sadla so pred telku a pozerala nejaký film. Bolo asi pol dvanástej keď som išla spať.
Tak, tu je dalšia časť poprosím vote ked tak koment :-* a chcem podakovať ZeeSmile a mojej super spolužiačke že si to prečítali
KAMU SEDANG MEMBACA
Coincidence, camaraderie, or something else? /Liam Payne/ SK
Fiksi PenggemarVerili by ste, že vám môže jeden beh zmeniť život? Emme sa to prihodilo. Stretla toho najúžasnejšieho človeka s menom Liam Payne. Emma ho brala ako kamaráta. On sa však do nej zamiloval ale ona to necíti rovnako. Neskôr však zmení názor. Ale nie vž...