Nat:Ce tot faci? Lasa-i sa-mi zica despre ce e vorba.*apoi se uita in ochii lui Chanyeol* Despre ce vorbea Kai?
Chanyeol:Ă ă ă...
D.O:Nimic. Asa mai face Kai cand e ametit. Creierul lui creeaza povesti. De obicei noi nu-l bagam in seama. V-as sfatui sa faceti la fel.
Nat:Serios?Inseamna ca l-ai cam pocnit in cap cam tare.
D.O:Da.*zambeste*
Eu:Sigur. L-a pocnit prea tare.*sarcastica*
Nat: Off. Tu si neincrederea. Bazeaza-te si tu o data in viata pe cineva. Nu-i mai suspecta atata.
Eu:Am zis eu ceva? Da-mi pace. Nu m-am luat de ei.
Nat:Nu. Dar aveai sa o faci! Crezi ca nu te cunosc?
Eu:Mmmm...*ma uit la ea calma*
Nat: Asa. Am rezolvat si aceasta neintelegere si am si ajuns acasa. *intra in bloc fericita* ~Poate prea fericita. Ce planuieste?~
Mai stau cateva secunde uitandu-ma in urma Nataliei si ma intorc la baieti care incercau sa-l trezeasca pe Kai.
Eu:Nu asa trezesti un om.* apoi ii strang putin incheietura si ,,frumoasa de pe strada adormita'' deschide ochii*
Kai:Auch. *isi duce mana la cap*
Ma ridic de jos si ii cercetez pe fiecare in parte. Voiam sa-i interoghez putin dar am decis ca e tarziu.
Eu:*fac o plecaciune din aia coreeana* Mersi, Chanyeol,ca ai ajutat-o pe Nat asta-seara.
Chanyeol:*uimit*
Eu:Ce?
Chanyeol:Credeam ca ma vei certa.
Eu:Oh,stai linistit. Mai e si maine o zi. Voi incerca sa nu uit pentru voi.*zambesc*~De ce Nat poate fi asa de fericita ca ajunge acasa?~
D.O:*rade*
Eu:Kai, ti-as propune sa fi atent la ce zici uneori daca nu vrei sa-ti primesti omorul de la ei.~E in casa ceva ce ii place?~
Kai: ????
Eu:Natalia!!!*imi dau seama ce planuieste si urc in fuga scarile inspre apartament* *apoi imi amintesc de baieti si ma intorc brusc catre ei* Paaa! Noapte buna! Sa nu va culcati prea tarziu!
Si ma apuc sa tip la Natalia cand o vad ca daduse iama in dulciurile mele. Aceasta se opreste si se uita la mine cu o expresie de om nevinovat si cu o ciocolata in gura. Doar o secunda. Atat a durat pana sa se instaleze din nou haosul in casa. De data aceasta ea alerga cu dulciurile mele in brate si eu cu o boata(nu se stie de unde aparuse si nici pana in zilele noastre nu s-a descoperit sursa,dar sa nu ne indepartam de la subiect). Ea alerga si alerga si zdup primeste o suprafata dura in fata.
Nat:Cine a pus zidul asta aici?
Dar cand se uita mai bine vede ca de fapt era un om. Si cine altcineva putea fi decat crush-bias-oppa-ul ei,Chanyeol? Acesta se uita curios la ea. (Cum sa strici parerea cuiva despre tine ? Dai peste el si spui ca e un zid.)
Nat:Xiumin,nu vad eu bine sau Chanyeol e in fata mea?
Eu:Vezi cat se poate de bine. Iti zambeste.
Nat:Nu-mi mai face in ciuda!*rade*
Baekhyun:Stai putin...ITI PLACE CHANYEOL? *apare de nicaieri*
Eu:Da. El este pe primul loc in topul ei,urmat de Sehun si de tine.
Nat:*tuse falsa*taci*tuse falsa*
Chanyeol:*rade cu gura pana la urechi*
Kai:Baekhyun hyung,se pare ca ti-ai pierdut din sarm. Esti de abia pe locul 3.
Baekhyun:Mai taci. Nu ti-am auzit numele deci nu esti in top.
Eu:De fapt,si Kai este in top. Este pe locul 4.
Nat:Ti s-a urat cu viata,Alexandro?
Eu: Nu stiu. Min...a stai imi zisasi pe numele meu.
Pe Natalia o apuca criza de ras.
Eu:Ia si cu paine, ia si cu paine sa nu te inneci.
Ea mai tare rade. In momentul ala imi amintesc de dulciuri si cat timp ea inca mai radea am incercat sa-mi iau dulciurile dar nu-i dadea drumul la plasa. Eu trageam de plasa si astfel o taraiam si pe ea,pentru ca dansa nu voia sa mi-o lase. Iar baietii se uitau la noi ca la felul paispe. Suho incerca sa ascunda faptul ca se amuza de situatia din fata lui si vine la noi scuzandu-se mai intai ca ne deranjeaza in acel moment. Noi, doua, ne oprim si ne uitam la el ca doua tipe care au fost prinse in flagrant in timp ce faceau ceva ilegal,una fiind intinsa pe jos si taraita de cealalta.
Eu:S-a intamplat ceva? *putin rusinata ca facuseram asa urat de fata cu ei**dar inca nu ii dadeam drumul la plasa si nici Natalia nu slabea stransoarea*
Suho: Cumva ati vazut vreo cheie in timp ce ati intrat in casa?
Eu:Nu.
Nat:Ati pierdut cheia de la apartament nu?
Suho:Da. Baekhyun o tinea si el a pierdut-o.
Baekhyun:Pentru ultima data! I-am dat-o Chanyeol!
Chanyeol:Cum poti sa dai vina pe mine,bff-ul tau?
Baekhyun: Tie ti-am dat cheia,iar tu ai pierdut-o! Si cum poti sa te rezumi la atac sentimental?
Chen:Are dreptate Baekhyun! Nu poti sa negi! Tot timpul pierzi lucruri.
Xiumin:Era responsabilitatea lui Baekhyun!
Kai:Da' ce dai vina pe el? Pana la urma Suho e liderul. El trebuia sa tina cheia!
Suho:Acum dati vina la mine? Nu sunt dadaca voastra!
D.O:Da. Dar stiai ca noi nu suntem in stare sa avem grija de un lucru!
Si asa incepu cearta baietilor.
Nat:BAIETI!* tipa la ei si se intorc toti cu ochii la ea,care nu se miscase nici un pic* Am eu cheia voastra.
Toata lumea din camera,inclusiv eu,se uita la ea ciudat.
Nat:Chanyeol a pierdut-o pe jos atunci cand tipii aia s-au luat de mine. Am vrut sa i-o dau cand plecasera dar am uitat...*se uita la mine cu privire de:,,Nu ii voi da drumul plasei''**ne miscam amandoua pana la geanta ei si scoase de acolo cheia*
Suho:Mersi.Chanyeol,erai mancat daca nu era la ea.
Chanyeol:*zambeste dragut cum face el intotdeauna*
Rose:Deci ma inseli!*apare acolo ca un ninja* Sehun,sa nu ma mai suni niciodata! Nu vreau sa mai am de a face cu tine. Nu esti un om de incredere. Am crezut ca aveam o legatura speciala. Dar se pare ca m-am inselat. M-am amagit singura spunandu-mi ca ma iubesti.*pleaca de acolo plangand cu Sehun in urma ei incercand sa o convinga ca nu o inseala*
Eu:Iubirea e un sentiment complicat.
Nat:Pentru tine totul e complicat. 😑
Eu:Nu-i adevarat. Da drumul la plasa! E a mea.
Nat:Nu. Mai vreau dulciuri.
Eu:Incep sa cred ca tentativa de rapire era mai ok daca nu era doar o tentativa.
Nat:*jignita*Mama sa vezi ce bataie mananci tu pentru asta.
Si rolurile se inverseaza. Ea ma fugareste prin casa cu un ziar.
Baekhyun:Chanyeol,Kyungsoo,va simtiti?
Chanyeol,D.O:Nu recunosc nimic.
Eu:*ma opresc pt o secunda si ma uit la ei*Awww. Uite un meme in viata reala. Nu credeam ca voi ajunge si momentul asta.
Nat:Nu esti sanatoasa.*rade*
Eu:Nu e prima data cand cineva imi zice asta.
Nat:Ti s-a mai zis?
Eu:Da. Imi amintesc si acum de momentul cand o doamna mi-a zis ca nu sunt sanatoasa ca iau o plasa de carti.
Suho:Kyunsoo,te simti.
Baekhyun:Cred ca ti-am gasit viitoarea sotie.
Natalia se apuca sa rada.
Chanyeol:Pana si ea te respinsa.
Eu:Nu. Nu e asta.*raspund repede*Noi,doua,avem o gluma pe chestia asta.
Kai: *dezamagit*M-am bucurat degeaba.
Chanyeol:Vor mai exista situatii in care sa radem de el.* il incurajeaza*
Kai:Asa-i.*imbarbatat*
Sehun vine suparat si ia cheia din mana lui Suho.
Chen:Cum a fost cu Rose?
Sehun:Cum sa fie? S-a despartit de mine.*suparat*Miscati-va sus sau va bat de fanii vor ajunge sa nu va mai recunoasca.
Baekhyun:Nu zau?
Sehun:Maine mai avem si o sedinta cu fata-manager-proprietar pe care ai pus ochii.
Suho:A da. Si uitasem de sedinta.
Chen:Tu mereu uiti de chestiile importante.*rade*
Suho:Am multa treaba.
Sehun:Care ar fi aia?
Suho:Nush. Hai ca mie somn si mie. Am stat destul pe capul fetelor.
Eu:*zambesc*Stati linistiti. Nu ne-ati deranjat.*Nat imi fura punga cu dulciuri si se incuie in camera ei* Offf. Nu din nou! Natalia treci imediat inapoi *ma duc pana in fata usii sale*
Baietii intre timp au plecat,iar eu mi-am pierdut o ora din viata stand acolo. Dar bine ca mi-a venit ideea geniala de a ma uita la un film. Nu dupa mult timp de la inceperea filmului am adormit. Si pana dimineata am dormit acolo pana cand am fost trezita de un batut la usa. M-am ridicat incet si am mers la fel de incet sau poate mai incet inspre usa. Persoana care ma deranjase era...Helllllloooo! Ce faceti? Sunteti nerabdatori pentru AMA'S? Sper sa castige BTS(da...eu scriu despre BTS intr-o carte despre EXO...e logic).
Sper ca a fost cat de cat interesant capitolul si sper sa va placa. Multumesc ca imi cititi cartea.
Bye, ne ,,vedem''pe data viitoare!
P.S:Imi place mult zambetul lui Kai. Si se mai mira ca ii rapesc fanii. Cum sa nu-i rapeasca? Adica,frate, au niste zambete si voci super. Plus ca danseaza super misto. Nush de ce dar mie incepu sa-mi placa Sehun doar,fiindca ma uitai la vreo doua video-uri in care el dansa. 😂😂😂 Scuze pentru detaliile astea. Nu ma puteam abtine sa nu le scriu.