Pov Jin Ae
Nu nu nu. Nu e a buna. Unde poti fi Natalia?????? Te rog fii vie. Te rog fii vie. Cum am putut sa te pierd in supermarket???Ale ma va omorî. Voi muri ucisa de ea si nu voi putea nici macar sa aud vreodata ,,Te iubesc!''din partea lui Chen. Viata e asa nedreapta.
O vad...Pa pa viata scumpa. Ai fost mereu impotriva mea.
E imbratisata si pupata de D.O. De ce e ea asa de norocoasa? Chen al meu nici macar nu m-a pupat.
Ma apropii si deja simt fiorii de gheata de dinaintea mortii. Sau asta inseamna ca mi-e foame? Nu am mancat de cateva ore. Hmm...ar trebui sa o intreb daca are niste mancare prin frigider. O rata la cuptor ar fi nemaipomenita. Mmm...NU! Minte rea!Stomac rau! Trebuie sa imi iau ramas bun aici nu sa ma gandesc la mancare. Dar nu ar strica niste ramen. Offf. E asa de greu sa astepti moartea pe stomacul gol.
Ale: Ce e Jin Ae? De ce te holbezi la mine de parca as fi mancare?
Eu:* in capul meu* O nu. Am fost deconspirata!!!*tare* Insinuezi cumva ca imi e foame?
Ale:Pai...
Eu:Pentru ca insinuezi bine. Ai ceva de mancare?
Ale:Cred ca da...dar erai in mijlocul a ceva sa-mi spui.
Eu:Femeie! Eu mor aici de foame iar tu mai vrei sa-ti si povestesc despre cum am pierdut-o pe Nat intr-un magazin?
Ale:Ce ai facut???
Eu:*realizez ce tocmai am spus* Stii tocmai mi-am amintit de un magazin cu onigiri foarte bune.*incerc sa scap*
Ale:Opreste-te si explica ce tocmai ai spus pana...
Eu:Pana...
Ale:Il trag de urechi pe Chen.
Eu:Cum sa-i faci asta? Are niste urechi frumoase.
Ale:Nu le va mai avea...
Chen:De ce sunt eu cel care o pateste?
Xiumin:Pentru ca esti un pierzator.
Eu:Nu vorbi asa de oppa.*se uita la Xiumin fioros*
Ale:*se apropie de Chen* Te ascult.
Eu:Odata am mancat capsunile unei colege si...
Ale:*facepalm*Despre Nat!
Eu:A! Am pierdut-o intr-un magazin. Inca ma mir ca nu m-am pierdut pe mine.
Ale:Cum ai reusit performanta asta?*ironica*
Eu:Si eu ma mir. A stai. Esti sarcastica?
Ale:Chanyeol,du-te si gasesteti viitoarea sotie ca eu n-am nicio idee pe unde ar putea fi.
D.O:El de abia stie unde locuieste iar tu il mai si pui sa o gaseasca pe Nat.
Ale:Da. Il fac descurcaret.
D.O:Vorbesc cumva in chineza de nu intelegi?
Ale:*rade*Asta ne spuneau si noua profii cand eram prosti. Iar eu in momentul ala imi activam puterea de concentrare caci imi aminteam de chinezi.
D.O:*pokerface*
Chanyeol:Dar ploua si nici macar nu stiu unde mai exact a pierdut-o.
Ale:De aceea Jin Ae te va ajuta in cautare.
Eu:Dar mi-e foameeee.
Ale:Iar mie nu-mi pasa. Ma bucur ca ne intelegem.*zambeste*
Eu:Trebuia sa te barfim mai mult.*aparte*
Ale:Ce zisasi?
Eu:Nimic. Sa mergem.Pov Nat
Verific si celalate camere insa parea ca sunt singura prin casa. Deodata ub tip care arata ca Baekhyun apare in fața mea.
Eu:*tip si ma lipesc de perete speriata*Cine esti? De ce esti in casa lui Bacon si ce ai facut cu el?
Le tip:Cred ca te-am speriat zdravan de mi-ai pus atatea intrebari...Cred ca ar trebui sa raspund la ele...
Baekhyun:*apare din spatele tipului*E fratele meu si e casa lui.
Fratele: Exact. *zambeste*
Eu:Parca ai zis ca ti-au trebuit 3 ani sa aranjezi pe aici.
Baekhyun: Trebuia tu sa fii atenta la mine atunci.
Eu:Nu te-ai schimbat deloc,Bacon.*rad*
Fratele:Ea e Soo Eun? E draguta.
Eu si Baekhyun:Nuuuuu.
Fratele:Dar esti draguta...*confuz*
Eu:Multumesc. Dar nu sunt Soo Eun.
Baekhyun:Exact. Te rog nu mai face greseala asta.
Fratele:V-ar sta bine impreuna.
Baekhyun:Nici asta nu o mai spune.
Fratele:*clipeste nedumerit* Dar e draguta.
Baekhyun:Nat,du-te in sufragerie. Vin si eu imediat. Frate,termina cu ,,E draguta''. Ai sotie acasa.
Fratele:Mereu imi reamintesti.* isi da ochii peste cap* Dar las-o sa stea cu noi. Nu ma deranjeaza compania ei.*imi opreste trecerea spre sufragerie *
Eu:Umm...Baekhyun???
Baekhyun:*ofteaza* Bine. Dar sa stai departe de ea*se pune in fata mea*
Fratele:*isi ridica mainile in semn de predare si se duce intr-o camera*
Ma uit la Baekhyun care parea ca se gandeste la ceva.
Baekhyun:Nu sta prea aproape de el si nu crede ce spune.
Eu:Bine...Pov Ale
Eu: Cum adica nu iti mai amintesti la ce magazin?????
Jin Ae:Am fost la foarte multe magazine. Am vrut sa ne razbunam pe tine.
Chen:Ce draguta esti cand te enervezi.
Jin Ae: Oppa...*zambeste*
D.O:De ce pare ca fac parte dintr-o kdrama romantica?
Eu:Deci nu mi se parea.*rad*
D.O: Mie de ce nu-mi spui oppa?*gelos*
Eu:Nu-mi place cuvantul.
D.O: Pentru ca ti-e rusine?*rade*
Eu:*rosesc putin* Ba nu!!!
D.O:Siguuuur.
Eu:De cand esti asa de sigur pe tine de ma intrebi asa direct?
D.O:*da din umeri*
Kai:Nu lua decizii pripite. El inca mai e timid in preajma ta. Deci e tot ca la inceput.*rade*
D.O:Taci,Kai!!
Eu:Aww.*il pup pe obraz pe Kyungsoo* *dupa cateva secunde imi amintesc* Chanyeol!
Chanyeol:*tresare*
Eu:Am auzit ca ai pupat pe una de față cu Nat. Ce explicatie ai?Helllllllllllooooooooo!!! Am revenit cu un nou capitol trimis de la tară. Sa va spun o chestie ironica. Mai stiti ca ma pazeau niste curcani care aveau ceva cu mn? Ei bine din cate am inteles si din cate tin minte au murit. S-a intors roata. Azi am pazit eu niste puisori de curca. 😂😂😂😂 Bineinteles nu voiam sa le fac nimic rau. Sunt prea draguti. Dar totusi. Prin ce am trecut cu acei curcani si faza de azi mi se pare ca locurile s-au inversat. 😂😂😂😂 Sper sa ma tina minte micile curci si sa nu-mi faca nimic cand vor creste.
Okeeeey. E vremea multumirilor pentru cititorii mei dragi. Sunteti super.
Sper ca v-a placut acest capitol.
,,Ne vedem'' pe data viitoare. Paaaaa.
P.S:Cu toate ca se apropie vacanta de vara nu cred ca voi posta capitole mai des. Spun asta acum, pentru ca stiu anumite persoane care ma vor intreba asta in viitor si vreau sa evit intrebarea 😂😂😂
P.P.S:Bafta,tuturor la scoala. E penultima saptamana si stiu ca veti avea teste si ascultari unii dintre voi. Sper sa supravietuiti.😊