Pov Ale
Baek:Pai...a fost din cauza ca...uh...*incearca sa-si gaseasca cuvintele*
Eu:Baek draga,nu vreau sa te grabesc dar nu stiu daca ai observat insa vom muri inainte ca sa aflam,ti-as fi recunoscatoare daca ne-ai spune mai repede.
Baek:Dar nu stiu...
Nat:Bineinteles ca nu sti. Mereu e asa.
Baek:Cum adica?
Nat:Mereu fugi de responsabilitate!
Eu:Cred ca esti cam dura cu el.
Nat: Nu-mi pa...
Deodata usa se deschide brusc la perete lasand sa intre odata cu lumina o siluenta intunecata care se repede si o ia in brate pe Nat. Eu si Baekhyun ramanand inca imbratisati si strigand:,,Nu vrem sa murim. Ia-o pe ea si lasa-ne pe noi sa traim.''
Nat:-_-*ofteaza* E Chanyeol! Intunericul vi s-a urcat la cap de nu mai recunoasteti oamenii?
Eu:E...
Baek:Chanyeol?
Chanyeol:Chiar eu.*zambeste*
Eu si Baek ne uitam unul la altul cateva secunde,timp in care salvatorul nostru ne punea prietena jos,noi imediat sarindu-i in brate.
Nat:Stiam ca ii era dor lui Baekhyun de Chanyeol dar nu credeam ca si tie Xiumin...
Eu si Baek:Esti eroul nostru.
Nat:*facepalm*
Chanyeol:Ummm...nu cred ca va mai pot tine in brate pentru mult timp.
Baek:Vrei sa zici ca sunt gras?*zice pe o voce de diva*
Chanyeol:N-nu.
Baek:Vrei sa zici ca Xiumin e grasa?*tot pe o voce de diva jignita*
Chanyeol: Nu. Nu asta am vrut sa spun.* spune repede speriat*
Eu: Stai chill. Doar lasa-ma jos.
Dupa ce in sfarsit imi recapat legatura cu pamantul ma duc langa Nat de unde ii privesc pe Chanyeol si Baekhyun,care semanau perfect cu un tata si fiul sau de 4 ani.
Nat:Da-i drumul. Comenteaza. Stiu ca asta vrei.
Eu:*ma abtin sa nu rad*Mai trebuie oare cuvinte ca sa descriu ce vad? Uite ce familie draguta te asteapta Nat! Vei avea un fiu foarte zurliu.
Suho:*apare de nicaieri ca un ninja*Ca mama de 8 copii as vrea sa-ti dau niste sfaturi inainte sa te casatoresti si sa ai copii,fata mea.
Eu:Uuuu. Mama Suho in actiune. *mananc popcorn imaginar* Nat sa fii atenta la sfaturile lui...ei...lui?
Nat:Nu vreau sfaturile nimanui.
Suho:Nu poti fugi la nesfarsit de asta,iubita mea. Tot la mine te vei intoarce.
Baek:*aude glasciorul mamei sale* Mama,mi s-au intamplat atatea lucruri rele.*vine si se plange*
Suho:Sunt aici,copilul meu. Sunt aici.
Baek:Ceva a vrut sa ma omoare. Pe mine! Am o voce si o față asa frumoasa si totusi a vrut sa ma omoare stiind prea bine ce vrea sa faca.
Eu:Ceva chiar a vrut sa ne omoare... sau sa ne manance,inca nu-mi dau seama care dintre ele. Ce s-a intamplat cu fiinta aia?
Suho:Daca ma mai intrerupi o data fii sigura ca nu mai esti nora mea preferata.*zambeste si imi arunca din priviri fulgere* *apoi isi indreapta atentia spre Baekhyun*Dar observ ca sunteti bine...Eu:Nora?
Nat:Te-ai casatorit si nu mi-ai spus?*rade*
Eu:Haha. Vai ce sa zic.Baek:Sunt bine datorita deprinderilor mele. Insa cea care a vrut sa ma omoare e Nat!
Nat: Ce? Xiumin a venit cu ideea!
Baek:Da. Dar tu erai cat pe ce sa ma bati.
Nat: Si acum te-as bate. Sentimentul de ura e reciproc apropo.
Sehun:Stati stati stati. Deci Xiumin voia sa-l omoare pe hyung,dar hyung e suparat pe Nat. Eu nu pricep cum vine asta... nu era normal sa fie suparat pe Xiumin?Eu:Sehun! Te tin eu minte. Cand vei avea vreo problema vreodata si ajungi la mn la spital sa stii ca te las asa. Nu te voi ajuta deloc.
Sehun:*rade si isi ridica mainile in semn de predare*Nat:Da.
Baek:Nu.
Nat:De ce ii iei mereu apararea?
Baek:De ce mereu ma intrebi asta? Esti geloasa sau ce?
Nat:Nu sunt geloasa!
Ma duc incet inspre iesire insa Chen si Jin Ae,justitiarii ocazionali,ma opresc.
Chen:Cred ca ar trebui sa lamuresti lucrurile.
Jin Ae:Xiumin parca iti asumai responsabilitati!
Eu:N-am zis eu asa ceva.
Jin Ae:Dar esti medic!
Eu:Daca imi moare pacientul pe targa nu e vina mea. Nu imi asum nimic. Uneori mai si renunta la viata singur.
Jin Ae:Acum. Tu te vei intoarce si vei explica intreaga situatie!
Eu:Mai astept sa se calmeze cei doi si dupa vorbesc.*dau sa plec*
Jin Ae:Acum,Xiumin!*pune mana pe umarul meu si se uita in ochii mei foarte fioroasa**vazand ca nu ma clintesc se apropie de urechea mea si imi da un motiv pentru care sa vorbesc despre ceea ce se intamplase pana sa ajunga Chanyeol*
Pana la urma cedez si sunt de acord sa marturisesc totul din cauza motivului dat. Pentru o fata linistita nu te-ai astepta sa aiba asemenea arme pregatite impotriva ta.
Jin Ae:Lume,Xiumin are sa va spuna ceva.
Eu:Unde sunt lucrurile promise?
Jin Ae:Ti le dau dupa. Acum vorbeste.
Eu: Deci...Noi am ajuns primele aici si am observat o miscare la una din ferestre. Iar noi cum suntem pasionate de supernatural...
Nat:Tu esti pasionata de asa ceva.
Eu:Cum mie imi plac lucrurile de genul, am crezut ca e vorba de asa ceva. Insa ne-am dat seama ca era doar Baekhyun care statea singur pe intuneric si tipa ca o fata cand ne apropiam de el.
Baek:Nu tipam ca o fata.
Nat:Ba da aia faceai.
Eu:Lasa-ti-ma sa continui altfel va fac de ras pe amandoi.
Nat:Nu mai ai cu ce.
Eu:Pui pariu?*scot telefonul din buzunar* 8 aprilie 2012 la ora 6 pm in Coreea cand a fost lansata trupa lor tu...*imi pune mana peste gura*
Nat:Sa nu aducem aminte de aia.*zambeste*
Eu:*tusesc*Unde ramasesem? A da. Baek tipand ca o fata.
Baek:*vrea sa ma opreasca insa isi inghite imediat cuvintele*
Eu:O alegere inteleapta.*ma intorc la poveste*Dupa ce am facut descoperirea secolului am decis sa deschidem geamurile pentru mai multa lumina insa Nat a dezlantuit o forta supranaturala care a mâsâit(mârâit+sâsâit) la noi si care semana cu o fiinta umana. Ei bine,noi ne-am urcat pe masa de colo*indic locul de parca as fi prezentat o intamplare super cunoscuta in toata lumea iar eu as fi fost ghidul lor* si am sperat ca va manca pe unul din noi,saturandu-se cu acela acela. Nat avea inima buna,dar sa fim sinceri. Nu i-ar fi ajuns nici pe-o masea fiintei. Insa Bacon aici de față,asa cum porecla sa induce persoana cu gandul la bucatica apetisanta de sunca, i-ar fi ajuns. Insa dupa cum bine stiti cavalerii au murit acum cateva secole si nu a mai ramas nimic. Asa ca era gata sa sacrifice aceasta frumoasa domnisoara si pe mine probabil. Insa eroul prezent astazi a salvat situatia. Si noi,trei,traim datorita lui. Doamnelor si domnilor,ghidul dumneavoastra de astazi a fost Alexandra cunoscuta ca Xiumin si aceasta este povestea unei supravietuitoare a teribilei sperituri din cabana EXO. Pentru mai multe informatii va rog sa contactati o carte de supranatural,aceasta fiind prezenta deja la toate chioscurile de presa. Va multumesc ca m-ati ascultat.
Toti:*liniste*
,,Cri cri cri'' numai un greier spargand linistea pe care o creasem in timpul povestirii mele fantastice.
Nat:Cum adica? Si despre tine nu zici nimic? Si tu ai fost acolo.
Baek:Da!
Eu:Eu am povestit ce s-a intamplat.
Nat:Puteam sa povestesc mai bine!
Chanyeol:*o imbratiseaza si o pupa pe obraz*Ma bucur ca esti bine.
Rose:Alo. Suntem inca aici.
Mikaela:*zambeste* Lasa-i. Stii si tu prin ce au trecut.
Jin Ae:Ce frumos le sta impreuna!!😍
Baek:Bleah. Haideti sa mancam! Mi-e foame.
Eu:Jin Ae,unde imi sunt dulciurile promise?
Jin Ae:Upsiii.
Eu:Upsii? Jin Ae!! Vino aici. Nu-ti voi face nimic.*ii zambesc precum un criminal victimei lui*
Chen:* o scoate din campul meu vizual pe Jin Ae pana sa o omor*
D.O:*vine dintr-o alta camera*Vrea cineva niste spaghete?HEI! Am revenit cu un capitol care trebuia sa fie publicat de Sf Maria dar nu a mai apucat saracul. A trecut prin multe. A fost sters apoi rescris apoi era sa fie sters din nou. Oare sa fie doar o coincidenta sau poate ca nu...
In fine,voiam sa mai spun ceva dar am uitat...Gata.Mi- am amintit. Stiati ca EXO au in playlistul lor 4 video-uri pe care doar ei le pot vedea? Credeti ca e o coincidenta si aici sau ne asteapta un comeback?
Ei bine,atat am avut de spus pe ziua de azi. Pe data viitoare!^-^