Era seara de Craciun,iar baietii se adunasera la noi in apartament cu cate un cadou pentru persoana care ii picase. Dar mai inainte ne-au ajutat cu decorarea bradului care e cam ciudat impodobit dar na. De ce sa ma plang cand altii imi fac treaba?
Sehun:Cat mai trebuie sa asteptam???*disperat dupa cadouri*
Kai:*mai ca pica de pe canapea de ras*Parca eu eram ala innebunit dupa cadouri.
Sehun:Sper ca mi-ai luat ceva frumos!
Kai:Da!Ti-am luat o rochita cu roz si niste farduri.
Sehun:Vezi? De aia nu te plac eu!
Kai:Da.da. Hai,Xiumin,tu esti prima.
Eu:*chicotesc si aduc cadoul pentru Chanyeol*
Acesta il deschide repede si primul lucru de care se mira e o sticla dinaia traditionala cu țuica cu niste pahare dragute langa.~Pentru ca de ce nu? 😂😂 ~
Chanyeol:Ce e aici?
Eu:Bautura traditionala de la noi din tara.
Chanyeol: Ce misto.
De curiozitate gusta,dar spre dezamagirea mea nu reactioneaza in niciun fel.
Nat:Nu ii dadusi țuica tare!
Eu:Ba da,ii dadui.
Chanyeol:E normal sa simt ca imi arde gura si gatul?
Amandoua:Da!
Eu:Deja intrasem la idei ca nu-i buna.
Nat:Credeam ca ma faci de ras cu o țuica slaba.
Kai:*radea*
Apoi Chanyeol continua cu despachetatul. Ii place un fel de felinar cu Mos Craciun pe el si atunci ceilalti incep sa-i spuna ca acum este intr-adevar un spiridus,apoi se apuca sa manance niste poale in brau si cozonac. Si cum eu si Nat suntem niste persoane dragute i-am servit si pe ceilalti cu aceste prajituri,altele decat cele ale lui Chany.
Sehun:Chanyeol,vreau si eu sa beau din chestia aia. Imi dai si mie?
Nat:Parca vezi cum toti vor si se imbata. Ce ti-o fi venit si tie cu bautura?
Eu:*dau din umeri*
Sesiunea de oferit-primit cadouri continua:Sehun injurandu-l pe Kai,Chanyeol bazaindu-l pe D.O cu glumele sale,Baekhyun vorbindu-i lui Chen despre cat de frumos este si cate fane are,Xiumin pune la cale un plan pentru a gusta lichidul din sticla lui Chanyeol,iar Suho se gandeste la cati bani vor primi din concertul ce va urma. Cum-cum toti membrii EXO ii golesc sticla lui Chanyeol si se cam imbata. Iar dupa cateva minute le vine ideea sa ne uitam la un film de groaza. Toti adorm imediat, Chanyeol si Natalia dormind imbratisati.~Awww... ce kawaii!~
Ma ridic de pe canapea si merg in bucatarie unde imi sare inima din piept cand il vad pe D.O.
Eu:Credeam ca esti la film.
D.O: M-am plictisit,vad ca si tu la fel.
Eu:Da. *rad* cum de nu ai adormit?
D.O: Nu ma las prada oboselii asa de usor.* se ridica de pe scaun si se apropie de mine uitandu-se atent la ochii mei*
Iar eu cum sunt o tipa mai timida incep sa ma fastacesc si incerc sa gasesc ceva la care sa ma uit.
D.O:*imi prinde barbia cu doua degete si imi indreapta capul in directia lui* Spune-mi...nu ma placi?
Eu:* uimita* De ce spui asta?
D.O:Ma eviti de cele mai multe ori si nu te prea uiti la mine...
Eu:Pai...inca nu m-am obisnuit foarte mult cu prezenta voastra...
D.O: Voastra...Nu imi pasa de ceilalti... De ce prietena ta a zis ca ti-e rusine sa vorbesti cu mine?
Eu:*dau din umeri inrosindu-ma putin* Parca tu erai timidul grupului.*chicotesc*
Kyungsoo se apropie mai mult de fața mea,iar eu ma dau inapoi,spatele meu facand cunostinta cu peretele. Si fix in acel moment Sehun intra pe usa somnoros.
Sehun:Unde e baia?
Eu: A doua usa pe dreapta.
Sehun: Si stati putin...ce faceati voi aici,iubaretilor?
Eu: Nimic.
D.O:Ce te bagi?*deranjat*
Sehun:Ok. Ok!*isi ridica mainile in semn de predare si iese din bucatarie*
Eu:Sehun,stai!
Dau sa ies din bucatarie dar Kyungsoo ma prinde de incheietura si ma imbratiseaza.
Eu:Esti bine?
D.O:Da.*zambeste si adoarme*
Il pun pe canapea langa ceilalti si pun o patura peste ei,apoi ma duc in camera mea si ma culc.
Dimineata urmatoare,Natalia sare pe mine de parca ar fi aflat cea mai frumoasa veste din lume.
Nat:Trezireaaa,somnoroaso!
Eu:Pleaca! Vreau sa dorm!*ma intorc pe partea cealalta si simt pe cineva langa mine*
Dar eu sunt o lenesa asa ca prefer sa cred ca mi se pare si ma culc la loc. Dar Natalia imi pune Power si cum mie imi place incep sa fredonez melodia. Aud vocea lui D.O atat de aproape incat deschid ochii si il vad pe Kyungsoo. Imediat ii vad culoarea intensa a ochilor sai. Ma speri asa ca ma rostogolesc si cad din pat.
Xiumin: Esti bine?
Eu:Da...*ma inrosesc* De ce sunteti toti in camera mea?
Nat:Pai...ne-am speriat toti de filmul ala de groaza asa ca am venit si am dormit cu tine in camera.
Eu:Tot nu pricep. Dar ma puteti lasa singura pana ma imbrac?
Nat:Da.*si imi face cu ochiul*~Ce planuieste?~
Dupa ce iasa din camera ma ridic de pe jos si ma intind pe pat gandindu-ma daca am visat sau nu. Natalia intra tiptil in camera si se uita la mine,zambind cu subinteles
Eu:Ce e?
Nat:Povesteste-mi tot.
Eu:Si anume?
Nat: D.O! Ce ati vorbit in bucatarie si de ce erai rosie?
Eu:Adica eu n-am visat?
Nat:Ce sa visezi?
Eu: Nimic nimic.
Ma schimb repede pentru a scapa de ea si deschid usa dupa care erau baietii care trageau cu urechea.
Eu: Ce tot faceti?
Toti:Nimic.
Eu:Sehun,Baekhyun trebuie sa va dau cadourile de la prietenele voastre.
Sehun:De cand are Baekhyun prietena?
Eu: Soo Eun i-a trimis un cadou.
Baekhyun:*zambeste visator*
D.O:Sora mea a facut asta?
Eu:Da...
D.O:Se pare ca voi avea o discutie interesanta cu ea.*putin suparat*
Sehun:De ce nu ni le-ai dat aseara?
Eu:Am uitat.
Nat:A uitat din cauza ca era prea preocupata sa se uite la D.O.
Eu:Ba nu!
Nat:E nu. Acum nu mai recunosti.
Chanyeol: *rade*Lasa-i. Ca nu vor recunoaste ei prea curand ca se plac.
Nat:Da. Voi avea mult de munca. Apropo voi nu trebuia sa va pregatiti de concertul ce va avea loc peste cateva zile?
In momentul acela toti se albira la față amintindu-si probabil ca aveau sa fie batuti de managerul lor ca au intarziat. Dar imediat Suho zambeste si ii linisteste spunandu-le ca au liber si a doua zi de Craciun.
Baekhyun:Pentru o clipa ma speriasem...
Chanyeol:Si eu. Inca mai vreau sa am liber. Apropo,Natalia,vii de data asta la concert,nu?*se uita la ea ca un copil care se roaga de mama lui sa ii cumpere o jucarie*
Nat:Daca as stii si unde se tine ar fi si mai bine.
Chanyeol incepe sa-i dea indicatii unde ar trebui sa ajunga,dar dupa fața incurcata a Nataliei imi dau seama ca nu a inteles nimic la fel ca mine, asa ca vin cu o solutie mai buna:GPS-ul. Apoi cei doi indragostiti se ia cu vorba si merg in bucatarie eu ramanand cu ceilalti. Sehun se bucura de cadoul primit de la Rose,Baekhyun ii trimite mesaje lui Soo Eun uitandu-se pe furis la D.O care nu-l scapa o clipa din ochi, Kai il tortura pe Suho cu o melodie,iar Chen avea o privire melancolica. Ma uit la ei,dar simt ca am uitat pe cineva,apoi il vad pe Xiumin care se asaza langa mine.
Xiumin:*se uita la mine*
Eu:Ce mai faci?
Xiumin:Bine. Tu?
Eu:Bine. Ma plictisesc!
Xiumin:Cum ti s-a parut noua noastra melodie?
Eu:Ce melodie?
D.O:Universe.
Abia atunci am observat ca toti se oprisera din vorbit si urmarit si se uitau la mine.
Eu:Nu am ascultat-o inca. Ati postat-o pe Twitter?
Sehun:Da. De ieri.
Eu fug repede la telefon si caut pe net melodia pentru a o viziona,nu inainte de a i-o trimite si Nataliei care dupa 5 secunde aud cum sare cineva prin bucatarie. Vine repede in camera de zi si ma imbratiseaza.
Sehun:*rade*
Amandoua:Razi mai incet!
Eu:Incercam sa ascultam o melodie daca nu ai observat.
Chanyeol:*intra in camera putin dezorientat* Nat,esti bine?
Sehun: E cat se poate de bine. Ele incearca sa asculte Universe.
Amandoua:Shhhhh!
Si asa toti incep sa rada.
Eu:Ce e cu atata cafea???
Nat:E buna.
Eu:Mie nu-mi place. E amara. De ce exista atatea sireturi?
Nat:Asa e video-ul!Nu mai comenta atata!
Eu: I search for an universe.*incep sa fredonez* E faina melodia! Buna treaba,baieti!
D.O:*zambeste*
Nat: *isi descarca melodia in tel apoi se uita brusc la mine si la baieti*
Eu:Ce patisi?*rad*
Nat:Nu era si un album de iarna ce trebuia lansat????
Eu:Ba da. De ce?
Nat:Nimic...*si se gandeste cum sa plece sa isi cumpere albumul*
Eu: Tu si colectionarea albumelor EXO. Ma mir ca mai esti inca aici.
Nat:*scoate limba la mine*
Chanyeol:* o imbratiseaza*
Sehun:Mai las-o,frate! Ca nu pleaca nicaieri.*zise razand*
Eu:Nu se stie. Ea ar fi in stare sa sara si pe geam pentru a ajunge la un concert de-al vostru sau la vreo lansare de album...
Nat:*tuse falsa* vrei sa mori?*tuse falsa*
Chanyeol:Awww. Ce dragut o spune!*chicoteste*
Nat:*zambeste si il pupa pe obraz pe Chany*
Chanyeol:*se uita la ea bland*
Eu:Da...eu ma simt in plus...
Ceilalti:Si eu!
Si cu astea fiind spuse ii lasam pe cei doi in casa si plecam in oras toti. Dar pe drum ne despartim si fiecare se duce in treaba lui. Asa ca ramanem doar eu,D.O,Baekhyun si maknae care imi zisesera ca vor sa-mi arate Seulul. Dar cum maknae si bff-ul lui Chany aveau prietene s-au dus sa se intalneasca cu ele. Asa ca am ramas singura cu D.O. Niciunul nu scotea o vorba si o liniste extrem de ciudata s-a lasat intre noi.
D.O:Scuze pentru aseara...*hotarat sa rupa tacerea*
Eu: Stai linistit. Nu mi-ai facut nimic.*zambesc*
D.O:*ma ia de mana si ma opreste*
Eu:S-a intamplat ceva?*ma intorc si ma uit la el*
D.O: *imi pune gluga pe cap si imi pune o masca dinaia pe față* Fugi!
Si fix in momentul ala se aud tipete de fete. Mi-au trebuit doar 3 secunde pana sa-mi dau seama de ce trebuie sa fug. Sasaeng.
D.O: Si cam asta e o parte din viata unui idol.*zise alergand*
Eu:Cand am zis ca vreau sa mai fac miscare nu m-am referit la asta.
D.O:*rade*
Se uita in spate la turma ciudata de fete nebune. Dupa ce sarim peste tufisuri si o luam pe ganguri intunecoase,scapam de fete. D.O se uita in toata partile de zici ca lucra la serviciile secrete,iar eu ma pun jos gafaind,putin traumatizata ma multumeam ca nu sunt idol.
D.O:Gata? Ti-ai mai revenit?*se uita la mine amuzat*
Eu:Nu. N-am fugit nici in cross-uri asa...
D.O:Haide.*rade si imi intinde mana pentru a ma ridica*
Eu:Sunt cam ciudate tipele alea. *ma ridic de jos* Ma mir ca sunteti inca vii.
D.O:*rade* De asta ma mir si eu de 4 ani incoace.
Incet-incet linistea a disparut si a fost inlocuita cu tot felul de glume. Ii recuperam pe Sehun si Baekhyun pe drum care pareau cam ametiti.
D.O:Sper ca nu i-ai facut nimic surorii mele!*aura de frate protector apare*
Baekhyun:Nup. Si n-ai auzit de spatiu personal? Da-te mai incolo.*zise el fiind la vreo 2 metri departare de noi*
Sehun: Mai avem mult?
D.O:Urcati o data in casa!
Sehun:Cum se urca scarile?
Baekhyun:Asa.*si se pune pe burta si incearca sa se ridice cu mainile*
D.O:Offff.*il ia de pe jos pe Baekhyun si il duce in apartamentul lor*
Apoi vine sa-l ia si pe Sehun,care adormise pe scari. D.O vine si se uita la el obosit.
D.O:Are ceva daca il las aici?
Eu:Se va trezi cu o durere de spate cel mai probabil. Presupun ca bff-ul tau,Chanyeol,se va supara daca il lasi aici.
D.O:...*il ridica si pe Sehun si se indreapta spre scari* Noapte buna!
Eu:Noapte buna!
Intru in casa si o vad pe Nat care daduse iama in ciocolata mea.
Eu:Din nou?Nu te-ai invatat minte de data trecuta?
Nat:*se uita la mine ca un mic iepuras nevinovat*Vrei si tu?