Au trecut zile de cand niciun membru EXO nu a mai dat vreun semn de viata,fiind plecati in majoritatea timpului la repetitii. Pe zi ce trecea Nat devenea din ce in ce mai entuziasmata pentru concertul ce va urma si pentru ca avea sa-l revada pe Chany.~Nu e ca si cum putea sa caute pe net poze cu el.~ In fiecare zi imi spunea cat de frumos,magnific,talentat etc este Chanyeol,cand intr-o zi s-a oprit.Toata ziua nu a scos o vorba despre concert sau despre EXO. M-am gandit ca poate s-a plictisit asa ca m-am mai relaxat,dar dupa aia s-au intamplat tot felul de lucruri ciudate. Nu va ganditi ca picau tablouri de pe pereti din senin,ca vedeam fantome sau ca vedeam cum apar texte scrise cu sange pe pereti. Nu era nimic de genul asta. Partea cam anormala era ca Nat facea curat prin toata casa ,voia chiar si in camera mea;imi aducea mancare la mine in camera cand citeam ceva si mi-era lene sa vin la masa;ma lasa pe mine sa aleg la ce film sa ne uitam la TV,ba chiar mi-a dat posterele ei preferate cu EXO. Se comporta de parca era posedata. De vreo cateva ori ma uitam la ea putin cam ingrijorata. Daca se mai apuca sa-mi vorbeasca in latina sau in alta limba moarta deja veneam cu sarea,apa sfintita,fier,argint. Sarea tine demonii la departare,fierul se ocupa de fantome, argintul e pentru ,,schimbatori'' in cazul in care Natalia nu ar fi fost Natalia. Dar nu s-a intamplat nimic care sa-mi dea de banuit,asa ca ar trebui sa stau linistita si sa ma bucur ca am si eu parte de liniste.
Cand intr-un sfarsit ma obisnuiesc si eu cu starea asta de calm, o vad cum se uita la mine insistent de parca astepta sa ii citesc gandurile. Nu stiu daca a observat dar nu-s medium sau magician. Am tot asteptat si ea se tot uita la mine. Intr-un final,plictisita, o intreb ce vrea de la viata mea de se uita la mine in continuu de 3 ore.
Nat:Vii cu mine la concert??*spuse cu o sclipire in ochi*
Eu:Despre asta e vorba?
Nat:Da!
Eu:Adica mi-am petrecut toata ziua gandindu-ma daca esti posedata degeaba?
Nat:Da!...Stai ce?
Eu:Nimic nimic. Nu puteai sa ma intrebi ca un om normal ce esti daca vin cu tine?
Nat:Stiu ca esti greu de convins.
Eu:Da. Si asa e adevarat.
Nat:Pai vezi? Acum ia-ti ceva dragut pe tine si sa mergem la concert!
Eu:De ce mai trebe sa ma schimb?Oricum vor fi multe tipe care nu ma cunosc pe mine. Nu cred ca le intereseaza pe ele felul cum sunt imbracata.
Nat:My dear...noi mergem direct la ei. In culise. Nu ne incurcam cu celalalte fete!
Eu:Cu atat mai mult nu ma mai duc.
Nat:O ba da. *si incearca sa ma dea jos de pe canapea*
In acel moment,se aude soneria cu ajutorul careia Natalia a reusit sa ma dea jos si ma tragea de picior pana la usa. Cand deschide ii vedem pe baieti care se uita uimiti la noi ca la felul paispe.
Chanyeol:Ce tot faceti?
Nat:Nu vrea sa se schimbe!
Chanyeol:De ce trebuie?
Eu:Exact!De ce,Natalia?*si dintr-o simt cum toate privirile sunt atintite la mine*
Nat:Pentru ca nu poti sa iesi afara doar intr-un hanorac si blugi!
Eu:Dar pe hanorac scrie EXO! Ce ai vrea mai mult?O rochita?
Nat:Da!
Eu:N-ai sa vezi in viata asta! Acum lasa-ma!
Nat imi da drumul la picior,apoi cand ma ridic de jos ma ia pe nepregatite si ma scoate din casa. In cateva secunde inchide usa si ma baga intr-o masina. Sunt cazuri rare cand ea se misca foarte repede,dar si cand se intampla pai atunci sa te tii de ea. Zici ca prinde aripi si nici n-o vezi cand se misca pe langa tine. Ma uit in masina si ii vad pe baieti.
Eu:*clipesc nedumerita* Nat,de ce suntem noi aici?
Dar Natalia era deja ocupata sa se uite la Chanyeol.
Nat:Mergem la concert. Ti-am mai zis. Tine pasul.
Eu:Okey...*si imi caut telefonul pentru a ma uita pe net,dar buna me prietena s-a asigurat de asta inainte*
Nat:Telefonul tau e la mine,dar il vei primi dupa ce ne intoarcem.
Eu:Ai noroc ca nu stai langa mine!
Nat:*rade* Stiu. De ce crezi ca nu m-am pus acolo?
Eu:Nia nia nia*o imit*
Nat:Te-am auzit!
Eu:Stiu!
Mi-am petrecut restul drumului gandindu-ma la tot feluri de planuri prin care sa-mi recuperez telefonul,iar Sehun s-a gandit sa se joace cu nervii persoanelor din masina intrebandu-ne din 5 in 5 minute daca am ajuns. Dupa expresia de pe fata lui Nat imi dau seama ca era extrem de enervata. In rest majoritatea erau foarte calmi.
Dupa vreo cateva minute, am ajuns la destinatie. In liniste,am intrat in cladire si atunci haosul s-a dezlantuit. Tot felul de oameni au venit pe langa baieti si faceau tot felul de masuraturi pentru a fi siguri ca totul va fi perfect in concert. Le-au dat hainele cu care vor fi imbracati,apoi niste tipe i-au machiat cu viteza luminii si au plecat. Au facut exercitii de incalzire a corzilor vocale si cam cu asta a fost tot. Chanyeol ii tot trimitea ocheade Nataliei care facea glume cu mine despre tot felul de oameni de pe acolo.
Eu:Du-te o data la el! Ma dispera! Se uita la tine de juma de ora dar nu vine si el ca un om normal la tine.*cand sa ma uit la ea,deja era in bratele lui Chany*
Cum ma plictiseam ma uit in jur sa vad cu cine sa discut. Dar toti aveau ceva de facut asa ca renunt la idee si ma pun pe un scaun din fata unei oglinzi si incep sa ma prostesc.
D.O:Te plictisisi?*amuzat de comportamentul meu*
Eu:Da. Toata lumea are ceva de facut numai eu nu.
D.O:Vino cu mine.
Eu:Okey!*zambesc*
Kyungsoo imi prezinta toate locurile din culise,apoi ma duce intr-o camera unde staff-ul nu circula.
D.O:Aceasta e camera de liniste.
Eu:Va simtiti panicati din cauza fanelor?*amuzata*
D.O:Nu chiar. Cand ma simt stresat vin aici. Stau si ma gandesc.
Eu:Nu mai gandi atata ca faci riduri.
D.O:*zambeste* Si asta ar insemna ca nu m-ai mai placea,nu?
Eu:*putin luata prin surprindere*Eh. Tu esti dragut asa cum esti,nu conteaza cum arati.*ma uit la o fotografie* Presupun ca tu esti aici.
D.O:Da. La o serbare. Ce emotii aveam!
Eu:Si acum? Le mai ai?
D.O:Neah. Te obisnuiesti dupa un timp cu scena,fanii, paparazzi.
Eu:*zambesc* Super.
Ma intorc si il vad pe Kyungsoo care parea ca incerca sa ia o decizie.
Eu:La ce te mai gandesti de data asta?
D.O:Nimic. *imi zambeste*
Usa se deschide si capul lui Chany apare.
Chanyeol:Ii zisasi?
Eu:???
D.O:Ce te bagi in treburile mele?
Nat:*apare si capul ei* Am o veste mare pentru tine!!!!
Eu:*dublu nedumerita* Are legatura cu ceea ce vrea sa-mi zica D.O?
Nat si Chany:Da!!!
Eu:Imi vei zice tu cand vei simti.
D.O:*isi pune o palma pe fata mea bland si buzele lui fac contact cu ale mele*
Nat:Yeeee!*cade din spatele lui Chany*
Cazatura ei ma face sa tresar si ma indepartez putin cam rosie.
Chanyeol:In sfarsit! Nu ma va mai batea la cap! Apropo esti bine?
Nat:Da!
D.O:*arunca cu niste perne in bff-ul lui*Sunteti galagiosi!
Chanyeol:*il imita*
D.O:*se apropie de Chany* Mai spune o data!
Chanyeol:Nu. Nu vreaaaauu*si se indeparteaza de Kyungsoo*
Cand sa-i dea o palma pe cap lui Chany,D.O este intrerupt de staff care tipa pe acolo ca va incepe concertul in 5 minute.
D.O: O haide! Nu-i corect.Hello! Am revenit si eu cu un nou capitol. Sper sa va placa.
,,Ne vedem'' pe data viitoare.