Eu:Voi faceți parte din EXO,nu-i așa?
Natalia rămâne surprinsa,pe cand tipii se uita în toate părțile ca nu cumva cineva sa fi auzit ceea ce spusesem.
Tipul cu par roz-mov: Ce tot spui acolo?*rade in timp ce vorbeste de parca ar ascunde ceva*
Eu: *imi dau ochii peste cap* Idolii si obiceiurile lor...
Nat: Hei!*jignita,incepe sa vorbeasca in coreeana pentru prima data*
Eu:*rad*
Nat: Razi tu razi acum dar sa vezi ce-ti fac daca asa vei face si cu EXO cei reali.
Eu: Dar...
Nat:Nici un dar,Xiumin. Daca te mai prind ca faci asta te bat cu papucul.Tipul numit de mine Xiumin:*pe fundal*Tocmai a zis Xiumin?
Un tip cret: Ai inteles,Xiumin?*rade*Eu: Cu Pufi sau Pufisor?
Nat:O_O Ăăă...cu Pufi?*isi revine la atitudinea dura* Da! Cu Pufi! Si Pufisor va vedea intreaga scena!
Eu:Nuuuuu. Nu ei! *dramatica intr-atat incat sa nu tip si sa trezesc pe cineva*
Toti din jur clipesc nedumeriti. Gasca se uita la Natalia,apoi la mine si cel mai probabil considera bietii oameni ca suntem nebune.
Nat: Ba da cu ei!!!! Muahahaha!!!!*fulgere si tunete pentru un om malefic*~Ok...Asta a fost ciudat. Acum pot fi siguri ca suntem putin nebune dupa rasul ala.~
Tipul numit de mine Xiumin: Baieti?
Rozaliul: Credeti ca ar trebui sa intervenim?
Tipul numit D.O: Nu... Hai sa plecam* se uita putin speriat la noi doua care nu incetaseram discutia*
Un tip cret: Dar...nu putem sa plecam si sa le lasam asa.
Tipul numit D.O: Ba da!!!! Sa mer...*dar vede ca rozaliul plecase*Oh,nu. Kyungsoomaghedonul se repeta.
Rozaliul isi pune mana pe umarul Nataliei care tresare si constientizeaza ca noi purtam nu tocmai o discutie normala in public.
Nat: S-scuze pentru galagie.
Rozaliul: Nu e de galagie...doar nu vrei sa o bati pentru ca a zis ca suntem EXO,nu?
Nat:Sa o bat? *rade* Nu. Ce ai?
Roz.: Dar ai zis...
Nat: Stiu ce am zis dar noi glumim acum. Cand ne plictisim incercam sa facem bâză pe un subiect care ne vine in minte.
Eu:Dap. Cam asa e. Stai linistit,CHANYEOL!*accentuand numele*
Nat: Te baaaaaat!*rade putin rosie* Ti-am spus sa nu mai glumesti pe subiectul asta.
Eu: Dar el e.*chicotesc*
Nat:Nu vei inceta cu asta,nu?*deja plictisita*
Eu: Nu vei inceta cu asta,nu?*o imit* nia nia nia nia.
Nat:*facepalm* Uite cum ma faci de ras in fata oamenilor astora.
Eu: Eu?*spun in timp ce ma jucam pe tel*
Nat:*seen in viata reala* Va cer scuze pentru ca v-am speriat si pentru ca v-am deranjat.*apoi se intoarce dintr-o data la mine cu o idee,dar imediat vine langa mine* TU.CUMVA.AI.MANCARE?*spuse calma,dar cu o fata de criminala in serie*
Eu:*ascund punga la spate si mananc repede bomboana*nu.*surprinsa in plin fapt*
Nat:Imi dai si mie,te rog?
Eu: Pai daca ma rogi asa frumos...eu ti-as da dar mi-e cam frica pentru dintii tai. Faci carii de la bomboane si ai o dantura frumoasa. Nu vreau sa ti se strice din cauza mea. Eu ma gandesc la tine.
Nat:Siguuur,numai la mine te gandesti.
Gasca:*zambeste*
Nat:*se uita la ei* Noi suntem mai nebunatice de felul nostru.*zambeste*
Eu: Ai discutat mai mult decat mine cu vecinii*rad*
Dintr-o data usa se deschide pe ea iesind un domn,care se uita in toate partile pierdut.
Dl:Ma scuzati,tinerilor, asta e cartierul Myeong?
Tipul cret:Nu. E cartierul Nonhyun.
Dl: Ah...Pe unde ies la strada?
Tipul cret incepe sa dea explicatii si pana la urma ajunsa sa-l duca pe domn la strada.
In timpul asta Natalia imi luase cheile si punga si intrase in scara blocului cu scopul de a ajunge la noua mea casa,dar uitandu-se la telefon nu cred ca o va ajuta prea mult.
Eu:*dupa ce ma trezesc din visare ma uit dupa Chanyeol care si el,ca si ceilalti,erau in visare* Oi. Stiu ca esti Chanyeol si idol si toate cele. Dar m-ai putea ajuta cu ceva?
Chanyeol: Cu ce anume?
Eu:Poti sa-mi dai un autograf ?*zambesc*
Chanyeol:Sigur*fericit*
Scotocesc dupa agenda Nataliei,speciala doar pentru autografele idolilor ei. Din fericire o gasesc prin geanta plina de lucruri. I-o dau si el o da mai departe la ceilalti trei ca sa o semneze.
Eu:Multumesc.*zambesc,apoi imi amintesc ca ma cam luasem de ei* Si...scuze ca v-am luat la rost.
Chanyeol:Nu-i nimic. Se mai intampla sa se certe vecinii,dar ceea ce conteaza e sa se impace si sa nu mai fie suparati unii pe altii.*apoi isi arata zambetul superb*
Eu:Dap. *apoi ii arunc carnetul Nataliei inapoi in geanta*
Si ca tot vorbeam de geanta ei,posesoarea striga la mine ca sa ma grabesc.
Imi dau ochii peste cap si ii iau ghiozdanul si geanta pe umar. Pana acum e usor, dar geanta aceea albastra ma cam sperie. Pare grea.
Xiumin: Vrei sa te ajut,Xiumin?*rade*
Eu:No. Si nu-mi spune asa. Cel putin nu tu.
Suho:*tipul cret* Xiumin,se pare ca ai o sora pe care nu o stiai.*rade*
Chanyeol:De ce te striga asa?Nici macar nu semeni cu hyung.
D.O:*plictisit* Mai aveti timp sa vorbiti cu ea si maine. Chanyeol nu e timp de cunoscut vecinele. Trebuie sa ne odihnim.
Chanyeol:Asa ar vorbi o baba de Gyeonggi.
D.O:Ti-o ceri,Chanyeol. Ti-o ceri rau de tot.
Chanyeol:*il imita**in secunda urmatoare fiind pocnit de Kyungsoo*
Ma apuc sa rad de aceasta scena uitand ca e cam nepoliticos.
Eu:R.I.P Chanyeol.*inca razand*
Suho:Esti fana lui D.O?
Eu:Nu. Adica da sunt. Dar imi place la nebunie cum sunt ei doi. Sunt amuzanti.
Nat:Xiumin!
Eu: Pa pa vecinilor*rad in timp ce incerc sa urc scara cu bagajul, neasteptat de usor, al Nataliei*
Ajung la fata ce se uita in telefon in continuare.
Nat:Ce a durat atat?
Eu: M-am imprietenit cu vecinii.
Nat: Bravo tie. Unde e geanta?*aruncand o ocheada la mine*
Eu:Care?*i le arat pe cele pe care i le luasem*
Nat: *se uita prin toate buzunarele si se sperie* *incepe sa mearga in urma mea si da peste Chanyeol* Scuze.
Chanyeol:Iti apartin?*ii intinde niste jucarii ce pareau a fi Tom si Jerry*
Nat:Da. Mersi mult.
Chanyeol:*se uita fericit in ochii ei* Si tie iti place desenul acesta?
Nat: Da...*dintr-o data se uita la mine apoi la Chanyeol,roseste si vine cu ochii in pamant la mine **deschide usa si intra avand grija sa o inchida in urma ei*
Suho:Ce a fost asta?
Chanyeol:Nu ma place?
Eu: Ăăă...pai chestia e ca te place. Nu stiu...poate si-a dat seama ca frumosul,talentatul,sensibilul si inteligentul Chanyeol*vorbesc cu vocea ei in timp ce enumar calitatile lui* e in fata ei.
Nat:*de dupa usa*Eu nu vorbesc asa!
Eu:Ba da. Si acum da-te de langa usa ca sa intru si eu. Nu uita ca bagajele iti sunt afara.
Nat:*deschide putin usa*
Eu: Ciudata mai esti.
Nat:Aha.*auzindu-se punga mai tare fosnindu-se*
Eu:Aiaiai. Nu pufuletii. Nu imi manca pufuletii.*si intru in fuga cu bagajele,aceastea rasturnandu-se pe undeva prin camera eu fugind dupa Natalia care era cu punga de pufuleti in mana*
Suho:*rade,in timp ce se indreapta spre scari* Ce persoane neobisnuite.
Xiumin: Presimt ca ne vom distra pe cinste cu ele prin bloc. Daca nu aveam pe nimeni vecini deja ne plictiseam.
Chanyeol:*se mai uita o data la usa de la apartament si vine alaturi de ei zambind* Aveti dreptate. Sunt cu adevarat...diferite.*rade,gandindu-se la cate se intamplase azi* D.O,tu esti cam antisocial.
D.O:Mai taci.
Suho:Sau poate ti-a fost rusine.*rade*
D.O:Vrei sa fi al doilea sac de box al meu?
Suho:*rade*Nu stii de gluma?*incercand sa se salveze din ghearele mortii*
Xiumin:*rade* Cu D.O prin preajma fetelor sigur ne vom distra copios.
D.O:Nu si tu,hyung.
Chanyeol:Nu cred ca ai putea sa ii spui unei fete ca o placi nici macar pentru un pariu.
D.O: O pot face daca vreau.
Chanyeol:Siguur.
Suho:Sunt de aceeasi parere asemenea lui Chanyeol.
Xiumin:Atunci sa facem un pariu cu totii. Daca D.O va putea sa ii spuna unei fete ,care ii va deschide prima usa,ca o place si sa iasa in oras atunci el va primii castigul pariului si poate se va alege si cu fata. Iar daca nu va putea el va trebui sa plateasca dublul sumei pe care a pus-o fiecare participant la pariu,care nu a crezut in reusita lui Kyungsoo. Ce ziceti?
Suho:Ma bag. Dar sa-i instiintam si pe ceilalti. Si ca sa fie si mai interesant sa punem si cate o provocare. Gen acum sa iasa in oras. Maine sa o tina de mana. Ceva de genu.
Chanyeol: Eu ma bag. Vei pierde,scundule.
D.O:Sa o facem.*hotarat*
Xiumin:Bun. Maine va trebui sa te duci la o fata sa o inviti in oras. Si ca sa nu zici ca totul a fost pregatit de noi ca sa dai gres , ia prima fata care iti iasa in cale.
Suho: Sa facem si niste reguli.
Chanyeol:Bine. Uite-o pe prima:''Cel provocat nu are voie sa refuze provocarea.''
Suho:'' Participantii pariului pot sa adauge provocari pe parcurs.''
Xiumin:''Provocarile sa fie in limita bunului simt.''
Chanyeol: Hyung esti de partea lui Kyungsoo? Si urmatoarea regula:'' Cel provocat va fi supravegheat de ceilalti si trebuie sa se afle la o distanta de maxim doi metri de fata.''
D.O:Si la baie?
Chanyeol:*rade*
Suho:''Cel provocat nu are voie sa vorbeasca despre pariu.''
Baekhyun: Ce pariu?*rasare de undeva din bucatarie*
Chanyeol:Facem pariu ca D.O nu se va descurca cu o fata,noi facem acum regulile pariului si ii vom da provocari.Baekhyun:Si eu vreau sa ii dau provocari.
Sehun:Ce va jucati?
D.O:Un pariu.
Sehun:Dupa fata ta imi dau seama ca esti implicat,deci joc.
Chen si Kai:Si eu.
Xiumin:Avand in vedere ca Lay e plecat la filmari toti suntem oficial implicati in pariu.
Chen: As fi vrut sa spun regula ca se pot face reguli noi. Dar asta ar putea ajunge in folosul lui asa ca mai bine renunt la regula asta. Scuze D.O.
Chanyeol:Sunt mandru de tine Chen.
Xiumin: Inca o regula:''Se poate implica o singura data unul dintre provocatori.''
Sehun:Adica?
Xiumin:Adica poti aparea si tu in timpul intalnirii si sa faci ceva,orice ca sa i-o strice sau care sa-i strice imaginea lui Kyungsoo .
Baekhyun:Interesant.
Chen:Abia astept. D.O, pregateste-te.
Xiumin:Bafta,vei avea nevoie.
---------------------------------------------------------------------
Hello. M-am intors cu un nou capitol. Sper sa fie cat de cat interesant. Multumesc ca imi cititi cartea . Si imi pare rau pentru greselile gramaticale.
''Ne vedem''pe data viitoare. Bye