1.

3K 132 8
                                    

Jackson: „Hej El! Pojď si dát další kolo. Určitě tě tentokrát porazím."

Křičel přes celou hernu.

Ela: „Už jsi třikrát prohrál. S tebou to není ono chápeš? Nudím se když pořád vyhrávám. Nejsi pořádný soupeř."

Usmála jsem se, když jsem zahlédla, jak se na mě mračí.

Jackson: „No tak nic. Taky mě to s tebou nebavilo."

Ignorovala jsem jeho slova a dál jsem pokojně sledovala zápas mezi mou nejlepší kamarádkou Frey a Jiminem. Hráli stolní hokej.

Frey: „Jupíí další výhra!"

Šťastně se radovala Frey. Jimin naštvaně praštil do stolu.

Ela: „Nebuď tolik naštvaný Jimine. Chceš, abych tě taky naučila pár triků, jako  jsem to naučila Frey?"

Frey:„To teda ne El. Jimin je moje zlatíčko, on je velmi rád, že jsem vyhrála. Že ano zlato?"

Zeptala se Frey a Jimin se na ni falešně usmál.

Jimin:„To si piš, že jsem rád zlato."

Řekl Jimin a přešel k ní. Vzal jí kolem pasu a usmál se. Políbili se a já otočila zrak pryč. Tohle fakt sledovat nemusím. Podívala jsem se kolem, zda v herně neuvidím někoho koho znám. Skoro každý víkend trávím s přáteli v herně, i když bych měla trénovat na nový zápas. Hraji profesionálně v hned několika hrách. Teď je zrovna moje nejoblíbenější sezona Overwatche. Za pár dní mě čeká okresní kolo. Hodně se těším, snad moje proseděné večery u počítače se vyplatí. Usmála jsem se, když jsem si všimla kluka, který zády ke mě. Hrál sám šipky. Vyrazila jsem k němu. Soustředil se na střelu a napřáhl ruku.

Ela:„Ahoj, tak co, jak ti to jde? Jak to, že tady hraješ tak sám?"

Zeptala jsem se a položila moji ruku na jeho rameno. Usmívala jsem se, aby jsem udělala dobrý dojem, ale jakmile ke mě otočil tvář, můj úsměv zmizel.

Jungkook:„Ahoj El. Když už jsi tady, mohla by sis zahrát se mnou."

Sundala jsem ruku z jeho ramene a trošku jsem od něj odstoupila. Jungkook je můj spolužák, všechny holky u nás na škole ho milují. Ale co to říkám, jelikož je idol má miliony fanynek po celém světě. Patří totiž do jedné hudební skupiny jménem BTS. Já jsem mu nikdy nepodlehla. Proč? Protože je to pěknej náfuka a myslí si, že je pánem světa. Ano je to přesně typ kluka, které nenávidím. Dala jsem ruce do kříže a přemýšlela o jeho nabídce. Jungkook vystřelil a trefil se těsně vedle středu. 

Jungkook:„Aj dnes mi to moc nejde. Asi nenosíš tolik štěstí, jako tvoje kamarádka Frey." a na jeho tváři se objevil poloviční úsměv. On se mi vysmíval.

Jungkook:„Tak možná bude lepší, když odejdeš, stejně by jsi na de mnou nevyhrála."

To mě naštvalo. Já?! Jak bych ho nemohla porazit, chodím sem každý týden už od malička, znám každou hru a v každé jsme výborná, neporazitelná.

El: „Budeš litovat, že jsi tyhle slova vypustil z pusy." Podal mi teda šipky a já začala první. První dvě jsem hned trefila doprostřed. Poslední sice trefila jen číslo jedna, ale i tak to byl skvělý výsledek. Hráli jsme proti sobě jak šílení. Navzájem jsme se shazovali a ty jeho kecy mě začali hodně štvát. Poslední kolo vypadalo vyrovnaně. 

Jungkook:„Teď se dívej zlato, jak vyhraju." řekl a trefil jednou doprostřed a pak dvakrát jedničku. Začala jsem se mu smát a tleskala. Naštvaně mě obešel a já si od něj vzala šipky.

El:„Teď se dívej, jak se vyhrává." řekla jsem a trefila třikrát střed. Otočila jsem se k němu a měl otevřenou pusu dokořán. Terč začal hrát vítěznou melodii a já přišla blízko k němu. Natáhla jsem se k jeho uchu. Ani nevím, kde se ve mě vzala ta odvaha se k němu takhle přiblížit. Nikdy jsem taková nebyla, hra ze dělá úplně jiným člověka.

El:„Se mnou není radno si zahrávat, výhra je totiž vždy moje, tak to je a vždycky bude Jungkooku. Užij si pocit prohry." zašeptala jsem a on stále stál jako přimrazený. Otočila jsem se mu zády a všimla si, že nás Frey a Jimin pozorují. Proč tam tak stojí, kolik toho viděli? Sakra nechala jsem se zase až moc unést. Odešla jsem s Frey a Jiminem ven z herny.

Frey:„Co to bylo El?"

El:„Ale nic, jen jsme hráli a dala jsem mu malé varování."

Frey:„To bylo hustý El. Víš, že jsi hrála s Jungkookem?! On je skvělej." vykřikla. Ano zapomněla jsem se zmínit, že Frey je jejich největší fanynka. Pořád nechápu, jak to s tím jejím fangirl šílenstvím zvládá. Jimin patří taky do skupiny BTS, ale je úplně jiný než Jungkook.

Jimin:„Teď žárlím Frey." řekl a položil jí ruku na rameno. Ona se jen usmála a políbila ho. Zastavila jsem před svým domem.

El:„Tak já jdu lidi, užijte si víkend. Uvidíme se v pondělí."

Frey:„Ok El, ale zítra mi povíš všechno, jasný!" Nuceně jsem přikývla a vyrazila ke dveřím.


Seděla jsem u televize, cpala jsem se popcornem, když někdo zazvonil. Rozhodla jsem se neotevírat. Kdo může v takových pozdních hodinách otravovat? Ale zvonek nepřestával zvonit. Až jsem se naštvala a vyběhla ke dveřím.

El:„Můžete mi říct, co chcete a vypadnout!...." řekla jsem, když jsem otevřela a okamžitě jsem byla strčená zpátky do domu. Byl to Jungkook a zakryl mi ústa, když za sebou rychle zavřel dveře. Co se děje? Co si myslí, že dělá u mě v domě? Snažila jsem se sundat jeho ruku z mé pusy, abych mu zanadávala, ale držel mě až moc pevně.

Jungkook:„ Pššt. Vysvětlím ti to až odejdou." 

Let's  play girl (Jungkook fanfikce)Kde žijí příběhy. Začni objevovat