Part 3

7 1 0
                                    

Baru saje Mingyu datang ke arah Jisoo yg sedang duduk di atas buaian di taman mini. Jisoo sudah menanyakan soalan ke arah Mingyu.

"Awak percaya ke yg sya nie gila."

"Err apa kata kita sembang-sembang dulu. Ok sya tanya awak soalan dan awk jawab dengan jujur."

"Awak percaya ke ckp org gila?" Jisoo memandang sinis ke arah Mingyu sambil menjeling tajam.

"Awak sendiri kata awk ni normal, jadi mesti awk jawab dengan jujur kan?" Mingyu memberi senyuman ke arah Jisoo dan berharap Jisoo akan mendengar kata-katanya.

"Yelah, tanya la apa yg awak nk."

"Jadi macam mana awak boleh jdi gila?" Jisoo memandang Mingyu dengan pandangan tajam.

"Kenapa tanya soalan bodoh, awak kata sya normal tpi tanya soalan kenapa boleh jadi gila. Dah lah sya tak nak jawab sebab sya bukan gila." Mingyu menepuk dahinya apabila tersalah kata.

"Ok ii sya minta maaf sya tak sengaja. Maksud sya, macam mana awak boleh masuk hospital ni?"

"Mereka anggap sya nie orang gila sebab sya tak percaya kematian namchin sya." Jisoo berkata dengan nada yg sedih.

"Jadi kalau awk percaya yg namchin awak hidup, kenapa tak pergi cari?"

"Sebab mustahil." jawab Jisoo dengan ringkas. Mingyu mengerutkan dahinya. Hairan mendengar jawapan gadis di hadapannya ini.

"Kenapa mustahil?"

"Sya tak pernah tengok muka dia, dan dia tak bagitau nama dia yg sebenarnya."

"Apa maksud awk, tak pernah tengok muka namchin awk."

Jisoo mengeluh perlahan.

"Dr.Mingyu satu benda awk kene tahu, sebelum ni sya buta."

"Jadi macam mna awak boleh jumpa namchin awak?" Jisoo hanya tersenyum kecil, teringat kembali kenangan manis dia dan namchinnya.

"Macam ni Dr........"

Apa yg berlaku..? Mcm mna Jisoo boleh jumpa namchin dia..? Saksikan part seterusnya...I hope you all enjoy..♥

I'm Waiting For YouWhere stories live. Discover now