Part 4

9 1 0
                                    

FLASHBACK...

"Auch." Jisoo terjerit kecil lalu terjatuh apabila ada org melanggarnya. Dia meraba-raba lantai untuk mencari tongkatnya.

"Hoi buta ke? Tak nampak ke aku nak lalu.Tepilah sikit habis phone aku jatuh nasib tak retak, kalau retak aku nak kau ganti rugi."kata pemuda itu dengan perasaan marah.

"Maaf encik perkara ni memang tak boleh elak sebab sya memang buta tak nampak apa." Pemuda itu terus terdiam dan ada rasa bersalah menimpa.

"Ermm patutnya sya yg minta maaf sebab terang ii sya langgar awak lagipun sya tengah on the phone(otp)." kata pemuda itu dengan nada yang serba salah. Dia mengambil tongkat lalu memberi kepada Jisoo. Jisoo hanya menganguk. Dia cuba bangun dari duduknya namun terbatas apabila rasa sakit di bahagian lututnya. Dia meraba-raba bahagian lututnya dan merasa ada cecair.

"Lutut awak terluka, biar sya hantar awk pergi klinik ye. Sebab lutut awak luka sebab sya." kata pemuda itu sambil melihat ke arah luka Jisoo.

"Ehh luka biasa je nie nanti biar sya rawat sendiri." kata Jisoo cuba menolak pelawaan pemuda itu.

"Kalau macan tu biar sya hantar awk balik, mesti awk tak mampukan nk jalan sendiri. Awak bagitau rumah awk dekat mana."

"Tapi sya tak nak susahkan awak."

"Ani, tak susahkan pun anggap je nie sebagai ganti rugi sya kt awk sebab langgar awak."

FLASHBACK END...

I'm Waiting For YouWhere stories live. Discover now