"Sya tetap juga akan tunggu dia. Sya tahu dia tengah mencari sya. Sya percaya kan dia." Ayat itu selalu berlegar-legar di dalam minda Mingyu. Sejak pulang dri tempat kerjanya. Kini sudah lebih seminggu Mingyu berkerja di situ namun dia asyik memikirkan Jisoo sahaja.
"Woi, kau nie sejak tukar tempat keje asyik termenung je tak ada dah keje lain kau nak buat lagi ke?" terjah Kyungsoo dri belakang. Mingyu mengusap dadanya akibat terkejut.
"Kau nie sehari tak terjah aku boleh tak? Kalau macam nie hari-hari boleh ada sakit jantung aku nie. Kot je pon bagilah salam ke apa ke..Haishh ko nie." Kyungsoo hanya tersenyum seperti kerang busuk.
"Nasib kau dapat kawan macam nie hihihi,so fikirkan apa hah? Fikirkan budak yg kau rawat tu ke?" Kyungsoo serkap jarang dan tekaanya betul.
"Bro, aku rse dia cuma kemurungan je lah sebab dia kata dia kene masuk kat sana sebab dia tak percaya yg namchin dia dah mati. Tpi takkan lah dia kemurungan sampai org ingat dia gila." Teka Mingyu kerana dia asyik nampak Jisoo banyak termenung.
"Boleh kau bagitau nama budak tu?"
"Tak silap nama dia Jisoo"
Kyungsoo terus terkaku mendengar nama itu.
"Dia ckp dia cuma percaya kt namchin dia je sebab dia dah tak de sesiapa omma appa dia dah lama tak ada. Dia sebatang kara".Kyungsoo cuba menyembunyikan gelabahnya apabila Mingyu memberi tahu satu ii tentang Jisoo. Namun Mingyu dapat melihat keadaan Kyungsoo yg gelabah.
"Waeyo Kyungsoo? Kau nampak lain bila tahu nama budak tu??
"Ani...Aniya..bukan penting pun."
"Yeke? Baik kau bagitau aku."
"Sebenarnya...."
Apa sebenarnya yg berlaku..?? Apa yg Kyungsoo sembunyikan dri pengetahuan Mingyu tentang Jisoo..?? Teruskan membaca ya..♥
YOU ARE READING
I'm Waiting For You
RomanceSeorang hilang memori. Seorang lagi tidak pernah melihat wajah kekasih. Siapa yang menunggu. Kesudahan??? Watak: ●Jisoo blackpink ●Mingyu seventeen ●Kyungsoo/chingu mingyu