"Mian Jisoo-ah, Hunnie bru ingt kenangan kita. Memang Hunnie accident masa on the way pergi hosoital dan Hunnie koma..separuh memori Hunnie hilang.Tak ada siapa yg tlg Hunnie ingtkan blk kenangan kita. Mian buat Jisoo-ah tunggu Hunnie."
Air mata Jisoo mengalir apabila mendengar semuanya. Mingyu memeluk erat Jisoo melepaskan rindunya terhadap Jisoo.
Begitu juga Jisoo, dia membalas pelukan itu dan membenamkan kepalanya ke dada Mingyu. Terasa hangat dan bahagia apabila dapat menemukan semula dgn Mingyu.
"Jisoo tak pernah sangka doktor baru yg rawat Jisoo rupanya namchin Jisoo. Jisoo tak pernah terfikir pun."
"Jisoo ingatkan org yg biasa-biasa je nk kan Jisoo."
"Jisoo ah ni mcm tak nak Hunnie jadi namchin Jisoo je."
Mingyu memuncungkan mulutnya membuat Jisoo ketawa kecil. Geli hati mendengar apa yg Mingyu katakan.
"Ok sekarang nie Jisoo kene tahu nama penuh namchin Jisoo nie." Jisoo ketawa kecil kerana melihat Mingyu tersengih seperti kerang busuk.
"Sya Kim Mingyu. I'm Kim Mingyu." Mingyu menyebut sebanyak 2 kali berlainan bahasa.
"Jisoo dh tahu dah 2 minggu yg lepas." Jisoo mengangkat 2 jarinya gelagatnya membuatkan Mingyu tersenyum kecil. Dia memeluk kembali Jisoo.
"Hunnie janji yg Hunnie akan keluarkan Jisoo ah dri sini, secepatnya mungkin dan buat Jisoo-ah happy selalu." Mingyu mengusap lembut rambut Jisoo. Mereka berdua tersenyum bahagia menantikan hidup tidak lama lgi lengkap.
Tamat..~♥
YOU ARE READING
I'm Waiting For You
RomanceSeorang hilang memori. Seorang lagi tidak pernah melihat wajah kekasih. Siapa yang menunggu. Kesudahan??? Watak: ●Jisoo blackpink ●Mingyu seventeen ●Kyungsoo/chingu mingyu