Prologue

232 7 5
                                    

...

Yai mohebeth kee ek aisy kahani hai jo kay kabi poree na ho paye.

Azad kashmir may rehnay wa lee Amber our oski baree baihen Noreen bohad barai khandan kee ladlee beatyan tee pyar  mohabeth our ezeth may pali baree tee.

Noreen tory ser chrai tee os ko jo be chez  pasend atei tee to wo os ko miltee mager Amber saber our hans ker waqat ghozar nai wa Lee tee har din kuch na kuch seekna chahti tee.

Bacho kai sath bachi banjati tee, Noreen our Amber do no sotayli bahnay tee Amber ki ma bari tee shadi kai kafee saloon tak osko bacha nahi howa to ger walo nai Amber kai abojan ki dosri shadi kara Dee; mager Allah kee marzi Koch our tee.

Jab Noreen ki ma pregnant howe  to Amber ki ami be pregnant howe Amber our Noreen may panch mahinay ka ferq ta.

Liken ger mai zyada terji Noreen ko miltee tee kyon kai wo bari tee liken Amber nay kabi shaikayet nahi ki hansker saber kiya.

Amber ko liknay ka bohad shoq ta our to our wo pato per be lika kerti tee her choti choti chizo mai apni khoshee talash ker ti tee Noreen ka reng gora ta mager Amber kay nak naksh behad khobshrat tay.

Dono bahnay ager kahen be  jatei pehla rishta Amber ka ata jeski waja say Noreen ki ma ko ghosa ata our wo Amber ko kisee na kisee banay say ger may roke layti.

Waqat gozerta gaya mager Noreen our oski ma nahi badly.

Ek dafa khandan may char shadya ek waqat pay ho rahi tee, to sab ko zaror shamil hona ta wahan khandan kay sabi log  ayai tai.

Amber ki ma jo kay bohad wasee khandan kee tee oskay, chacha zad bhay nai job Amber ko dika to apnai bitai say kaha,

" Mai tomai aj ek aisy lerki dikawo gah jisko tum daik ker na nahi ker pawo gai"

Unkai baitay ka name Naweed ta.

Naweed nai kaha " acha baba ager ap kehtay hain to hum man laity hain kahan hay wo lerki"

Jab mehndi ki barat aye to her nazer Amber per he jati khobsorat jori mai jaisay pari ayee.

Naweed nai Amber ko daikty kaha,

"Baba kya yai hai wo gulab ka phol jiskee ap bat ker rai tai"

Baba nai jawab diya "Gulab nahi, Amber maire chacha ki nawasi hai. Daikty hai Naweed nay,

Apna dill gawa diya.

...

Please show support by commenting and voting and sharing this story.

Walking On TearsWhere stories live. Discover now