Amber jiskee zindagi shoro honay say
pahlay he ojer gaye bholi bali
Amber ek dafa per akay lee hogaye mager is dafa to koye be nahee tah sahara dinay wala "Khob roye beintaha roye mager chop karanay wala koye nahee tah "
Jab pocha babhy say yai kai say howa to onho nay kaha kay,"Amber Allah kay marzee kay samnay hum kuch be nahee ker ask tay sirf saber ker saktay hain "
Asim ki car dosri car kai sat takra gaye our humara hasta basta gar tabah ker gaye, Ammi yai sadmah berdasht na ker sakee hamisha kayliye chop ho gaye?
Amber ek zinda lash ban gaye na osko kanay fiker, na rath ka pata na din kee khaber.
Jawid nay ek din apni bewe say kaha
kay wakeel ka phone aya tah our osnay kaha kay
"Asim ki sari jaydad os kay bad, oskee bewi bachon ki hogee "Jawid nay kaha mai ye nahee honai dogah!
To bewi nay kaha fiker nakaro hum
Amber ko Pakistan wapis baijh day gaye. Tou jawid nay kaha ossay koch nahee hoga jabtak Amber zinda hay hum ko koye hisa nahee milayga."To bewi nay hum isko Pakistan to baijai gay mager ger naheen "
Jawid nay kaha ger to kahan?
To bewi nay kaha paisay deker jan chralo is mosibat say ger jaigee to hamisha hamari zimaydari hogee.
Amber ko wapis baijh nay ki tayari shoro kerdi gaye mager gar kahee our
Masom Amber ko ek din jawid nay kaha,Amber tumari behad bemar hay may jan ta hon kay tumhari halath abi teek na hee mager agay to our kharab ho jai gee ager tum kaho to hum tum no Pakistan baij dai.
Amber nay kuch be sochay bina kaha ha may jana chati hon may ek bar ammi say bath karna chahti hon?
Jawid nay kaha nahee nahee abi bath mat kerna warna wo sab tumko kahan anay daygay may nay sara bando bas ker diya hai sifr tum api tayari krlo mira bohed acha dost hay bayon jaisa wo tum ko ger sahee salamat poncha diga.
Amber nay sari tayari do din may ker lee is paglee ko pata hee nahee hay Kay wo ger ki nahee marnay ki tayari rahee hai.
• • •
Please don't forget to vote comment and share!
YOU ARE READING
Walking On Tears
SpiritualAmber a young passionate girl. Filled with happiness and joy finds her life turned upside down when a handsome young man, Naweed enters in to her life. Trials are broughr forth. Fate is tested. Will Naweed and Amber ever be able to confess their lov...