Chapter 11

21 1 1
                                    

Amber ki sari tayaryan pori hogaye tee. Jis rath ko uski flight tee pora din apnay honay waleh baby kay room may baitee rahee, our har ek cheez ko daik rahee tee, our her ek cheez may
Asim ki khoshbo, uski muskorahet oskay arman our oska chahra mahsos ker rahee tee.

Ankay ashko say nem tee dill bohad pata nahee kaya kaya socha tah dono nay our kaya hogaye.

Janai say pahlay Amber nay Asim ki ek photo apni sath raklee our room band ker kay nechai ayee jab janay ka waqt aya to. Jawid nay kaha.

"Amber chalai waqt ho gaya hay "

Amber nay babhy ko Allah hafiz kiya our chalnay lagee mager is bar hemath nahee tee kay morkay daik tee car may bait gaye.

Airport may janay kay bad srif ek pochi jawid say kay.

"Jawid bhaye Azim kahan hai wo aya koyon nahee "

Jawid nay kaha oska to koyee pata tum dono ki shadi kai bad srif ek bar aya tah, apna saman linay os ko to yai be pata nahee kay hum pay kya qayamat totee hai.

Amber nay kaha, apnay osko phone be nahee kiya.

Jawid nay jawab daitay howay kaha osnay apna new namber kisee ko be nahee diya wo to jai say baghee he ho gaya hay.

Jawid nay kaha Amber tumhari flight ka waqt hogaya baat ko wahee he khatam ker diya.

Amber jawid ko Allah hafiz kahker safar pay rawana howee.

Amber jab Pakistan pohnanchee to osay ek bare umer adme kanay aya tah oskay  pas ek qaghaz pay 
Amber  ka name likah  tah.

Amber nay jab dika to os adme kay pas gaye salam kiya our kaha" Baba mara name Amber hay, kaya app ko Jawid bhay nay baija hay "

Jab os admi nay Amber ki mo say baba ka name sona our Amber ko dika to os ko apni ankoh pay yaqeen nahee aya kay is api mare baitee ko kaisay dikah baba ki zaban he jaisay ket gayee ho.

Amber nay pocha " baba kaya howa kaya apko maira baba bolana acha nahee laga"

To onhon nay kaha nahee bachay mujay bohad acha laga, aysa laga kay mairee gull nay mujay awaz di,
Gull mairi eklotee baitee tee.

Amber nay kaha baba kya mai app say poch saktee hon Gull kay baray may,

Baba nay kaha pahlay car main baith jao kuch aram karo per lamba rasta hay poch lina maire Gull kay baray may.

• • •
Please don't forget to vote comment and share.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 09, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Walking On TearsWhere stories live. Discover now