Chapter Two

109 4 6
                                    

Naweed ger ka chota bita ta sab ka pyara, shadi ho gai sab apnai apnai ger wapes chalai gai, Koch Dino kai bad Amber kye ger walo nai shadi wali family ko ger pai dawat per bolaya.

Iss dawat my Naweed ki family bee ti. Naweed ki choti baihen urwa Amber our Noreen ki behad achi sahili tee, jab sab log agai to Naweed ki nazrai Amber ko dond rahi tee liken Amber apnai sahiliyon kye sat tee bohad kosh ti.

Urwa nay Amber say kaha "Amber tum hum sab ko bohad achi lagti ho our hamarai bhai Naweed ki pasend ho hum tum ko apni bhai bana na chahtai hain"

Amber hairan hogai koye jawab na ta osky pas, mager Noreen ko yai bat achi na lagee jis rishtai ka osko intzar ta wo Amber ko aya is dafa os nay Koch our he socha ta.

Urwa nai Amber say kaha "Kyon? kya howa. Amber tum nai jawab nahee diya" Amber nay kaha,

" may kya kaho jaisay mairay ma our babajan kain" Haske, Urwa nay kaha

" Amber kya tomai koye our to nahi pasand"

Amber nai hansker kaha "Mainay kabi is barai may socha he nahee may sirf 17 sal ki ho mujay abi our be bara hona hai" Urwa nai hanstay howay kaha pagal hum konsa kel barat lanay walay hai Koch sal intzar karay gai"

Amber nai kaha pir to teek hay, hansee mazak ki yai batai Amber ko tabahee ke taref lai gaye, Noreen Amber ki khoshi na bardasht ker saki ma ko bata diya

" Ma nai kaha tum fiker nakaro mairay hotai howay yai rishta kabi nahi hoga tum daikna may kaya kerti ho"

Amber ki ek our achi dosth tee, salima name ta oska, wo Naweed ki cousin tee salima be bohad khosh tee, bat dairay diray barnay lagi her koye is intzar may ta kye kab khosh khabri ayee gee Amber our Naweed ki, liken Noreen nay had parker di.

Amber kay masom dill may Naweed kay arman pelnai lagai. do no ki kabi be akailaymay koye molaqat he nahi howe tee liken dono behad khosh tai, jis din on logo nai ana ta os din wo log nahi ayai, paygham aya kai urwa ki shadi ki tareekh pakee hogye iswaja say aj hum na asakaye.

Amber tory see hairan tee mager Urwa ki shadi ka sunker khosh tee, liken abi to Amber pay gham ka pehla

Pahar Totna Ta.

...

Please don't forget to vote comment and share.

Walking On TearsWhere stories live. Discover now