Aşk var diye önünüze gelene aşık olmayın.

52 2 0
                                    




Şu basit ilişkiler var ya . Aşkım, bebeğimle başlayan hüsranla biten..

Neden öyle acaba ? Bir anda aşk diyip kapıldığınız için olabilir mi? Biraz kendinize zaman verin..

Hemen oldu seviyorum aşığım ayaklarına girmeyin:) Arada düşünün . Güven verin birbirinize . İlk arkadaş olarak tanıyın birbirinizi. Birbirinizi sıkmayın. Rahat bırakın . Karşınızdaki sizinle ilgilensin . Siz üstüne düşmeyin . Sizi üzdü mü ? Hemen affetmeyin. Küçük şeyleri bile büyütün ki . Büyüğüne cesaret edemesin . Anı yaşayın ama hayatı hızlı yaşamayın sakin..

Bir zaman sonra birbirinizin üstüne gelip ilişkinizi yıpratıp ayrılma kararı aldıktan sonra tekrar yeni bir ilişkiye başlama kolaylığı olmasın. Neden başlıcaksın? Sen güçlü olsana önce. Sevgi varsa siz zaten bir araya gelirsiniz. Baktınız o başkalarına yönelmiş . Siz iyi ki demelisiniz . Zaten sizi hiç sevmemiş. Ama ayrılık acısını başkalarından çıkarırsanız hayatınızın hatasını yaparsınız. Bence bekleyin. İşinize , derslerinize odaklanın. Her an aşık olmalısın yoksa yaşayamazsın diye birşey yok. Doğru aşkı arıyorsanız herkese he demeyin:)

Beklemeyi öğrenin. O zaman doğru aşkı bulur , mutlu olursunuz benden söylemesi.

Aşk her yerde..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin