nefret duygusu

9 0 0
                                    

Nefret ve kinin ne olduğunu sanırım hepimiz çok iyi biliyoruz. Bir insan nefret duyarken aynı zamanda gözlerinin içine bakmak ? tarifi olmayan duygulardan diyebilirim. İnsanın canını yakanda bir mutlu edende bir hayat işte.... Her gözüne bakınca hızlanan kalp atışları bütün hatıraların  göz önüne gelmesi  ve aynı anda onların asla olmayacağını bilmek oldukça can yakıcı karmakarışık duyguların içinde kalıveriyorsun...  Herkese sevmiyorum diyebilirsin hatta kendine bile bu yalanı inandırabilirsin peki ya onun için atan kalbin sürekli onu düşünen kalbini nasıl susturacaksın peki susturamazsın hadi diyelim susturdun kalbinde artık onun için atmıyor peki ya zihinde kalan anılar şöyle bir söz vardır  " zaman her şeyin ilacıdır " peki ya fazlası intihara girmez mi ? size tavsiyem değer vermeyin gidiyorlar....


                                                              SEVMEK GERÇEKTEN KÖTÜ DUYGUMU ? 

Sevmek kötü bir duygu değil dünyanın en güzel en eşsiz duygusu diyebilirim " bir insan beyni her saniye  her dakika durmaksızın çalışır taki aşık olana kadar" sözüyle de açıklayabilirim bir sürü anı biriktirirsin iyisiyle kötüsüyle her şey çok güzel giderken birden ayrılmak ? saçma sapan bahaneler. Yıkılan hayaller işte burada başlar aşkın bütün kötü yanları kinleri nefretleri bir daha asla sevmeyecekmiş gibi hissetmek ve güveninin kırılması bir kişidir bunların sebebi ama üzülmeyin unutursunuz unutmazsanız bile alışırsınız.


                                                    HİSSETTİREREK SEVMEK ... 

Bir çoğumuz sevilmemenin nasıl bir duygu olduğunu bilir. Öyle acı öyle kötü ve öyle gurur kırıcı bir duygudur ki bütün hislerini alıp götürür seni adeta hissizleştirir diyebilirim.İnsan sevdiğini hissettirenle olmalı bana göre. koklayarak öpen sarılınca kalbi yerinden çıkacak gibi olanlara gitmeli insan "seni seviyorum" sözü bir insan için ne kadar zor olabilir ki ama hissettirmek öyle  mi hiçbir sözün bedelini tutamaz. Ama insanlara çok alışmayın bir insan kaderinse zaten hissedersin ;) 


                                                    ARTIK KALPLER BAŞKALARI İÇİN ATIYOR. 

Artık ayrılmışsınızdır ama içinizde bir ukte kalır ya söyleyemediklerin olur içinde yarım kalan duygular olur tam hepsini söylemeye hazırlanırsın bir bakmışsın artık başkasını sevdiğini söylüyor bir zamanlar gözlerine bakarak "seni çok seviyorum" diyen bir insan gözlerinin içine baka baka onu anlatır o zaman anlarsın gerçek acının ne olduğunu her şeyin yalan oluğunu ama hiç bir şey diyemezsin laflar tıkanır kalır kursağında takma etme dersin kendine ama ne fayda her seferinde üzüleceğini bilirsin insan aslında aşk acısını seviyor kendine bu acıyı çektirmek hoşlarına gidiyor istesen çok çabuk unutabilirsin ama atmak istemezsin onu yangına körükle gidersin her seferinde dediğim gibi insanlara alışmayın onlar için gitmek bir bahaneye bakar.  

                                                GERÇEK MUTLULUK NE  ?

Hayatımda hiç mutluluktan ağlamadım sanırım , sürekli bir yıkılış sürekli bir hayal kırıklığıydı benim için taki onun gözlerine bakana kadar. Gerçekten o anki mutluluk sevinç bambaşka tabi ki de sana göre o hala başkasını sevmeye devam ediyor sen sadece kendini avutuyorsun hepsi bu kadar.Ama o anlık bile insan onu unutup mutlu oluyor. hani başta mutluluktan ağlamadım hiç dedim ya o mesaj atınca ağlamasam bile gözlerimin içi gül bahçesi gibi açı veriyordu anlıyordum gerçek aşkın sevginin ne demek olduğunu... Sen kendine umut veriyorsun aslında o seni sevmiyor başkaları var kalbinde ama sen belkide sevmiyorsundur gerçekten de ama içinde açamadığın çözemediğin bir kör düğüm olur onu açsan çözsen anlasan aslında hiç bir sorun kalmayacak. Kendinizi fazla kaptırmayın insanlara çok çabuk gidiyorlar hemde çok....

                          

                                                              KİN DUYGUSU 

Kin kötü bir şey diyerek başlayabilirim. Ben çok kinciyim tabi ki kötü yanları da var iyi yanlarıda var kötü yanları intikam alamazsan için düğüm düğüm oluyor iyi yanı ise hayatınızdan çıkarabiliyorsunuz aslında pek iyide denmeyebilir çünkü tek bir şartı vardır oda intikam almaktır. Bazen başarılı bazen başarısız olabiliyorsun bu konu da ama önemli olan pes etmemendir. Çabala ya pişman etmek için süründürmek için hep iyi yönleri hatırlama ağlattığı üzdüğü seni sevmiyorum  deyişlerini  bahanelerini aklına getir hırslan pes edersen oyun başlamadan biter dostum önemli olan pes etmemek....;)  

                                             YALAN DOSTLUK VE GERÇEK DOSTLUK 

Hep böyle aşktan kinden bahsettik sıra  gelsin şu günümüzde yaşanan yalan dostluklara ben yaklaşık 2 3 ay önce herkese dost denilmeyeceğini öğrendim bu biraz ona göre ağır bir söz olabilir fakat öyle beni hiç tanımamış yanlış betimlemiş bir insana dost demek saçma olmaz mı ?fazlasıyla saçmalık olur hani  hep o benim 4 yıllık arkadaşım 5 yıllık arkadaşım diyoruz ya keşke konu yıllarla bitse. Bir haftalık  insan seni 5 yıllık arkadaşından daha iyi tanıyabilir bir haftalık arkadaşın 5 yıllık arkadaşının yaptıklarını yapmaya bilir konu gerçekten yıllarla bitmiyor bilemezsin kimin düşmanın kimin dostun olduğunu. Dostun düşmanına düşmanın dostuna dönüşüverir belkide kim bilir... 


        

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Mar 24, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

yarım kalan duygular.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin