Cin Çağırma Ritüeli

722 41 4
                                    

Leyla ;Yapmaya Varmısın ?

Varım kardeşim,zaten ben yapmak istemişimdir hepde yapıcak insan yoktu korkak hepsi ya !

Leyla :Eee nasıl yapıcaz ben sadece duymuştum yapılışını bilmiyorum.

Çok basit aslında ben biliyorum tabikide !
Herkesin uyumasını bekliyelim saatde
Geç oldu zaten.
Leyla ;Onlar uyuduktan sonra bodurumda yapalım olur mu hem orası daha sakin kimse görmez.

Tamam...

~ Sera yatağa uzanır ve ağlamaya başlar...

Leyla ; Niye ağlıyorsun ne oldu Sera ?
Sera, Sera bana baksana ne oldu?

Annemi hatırladım annem bodurumda vefat etti..

Leyla "Tamam üzme canını."

Bir saat sonra...

Sera ; Gel hadi onlar gelir şimdi gelmeden şu ritüel için gereken şeyleri hazırlayalım !

Peki,neler gerekiyor ?

Sera ; Gereken seyler ilk olarak bir karton Nerden bulabiriz onu ?

Bana mı soruyorsun canım ya ;) tabikide ben bunu yıllardır bekliyorum ve bildiğim için sakladım
Şaka şaka şansa bak ama ya.Şu masanın altındaydı dur getiriyim.

Sera ; Hahahah.

Leyla : Eee başka ne var ?

Kağıt ve fincan getir bide..

Tamam onlarda geliyor hemen oh sen bekle otur orda.

Ne oturması sen getirince bitecek mi sanıyorsun daha onları hazırlaması var.

Leyla fincanı ve kağıtı getirir.

Sera ; Ha bide makas vardı ya unuttum neyse getirme onuda bulamassın bu yurtta :)  elimle keserim.

Gel hadi hazırlayalım

İlk önce bu kartonun üstüne alfabeyi yazalım sonra alfabeyi tamam oldu işimiz sonunda bitti Hazır !

Sıra geldi gerçekleştirmeye az kaldı gerçekleştirmemize birazdan yatarlar..
Aslında içimde biraz korku var ama gercekde olmayabilir deniyeceğiz bakalım..


Şeytanın Yardımcıları (DEEP WEB) TAMAMLANDI !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin