Plan

177 23 5
                                    

Ben birşeyler hissediyordum sinema çalışanlarının hareketleri Elif ablanın hareketleri hiç hoşuma gitmemişti.
Bu işte bir terslik vardı...

Ama biletleri almıştık...

Tuvalete gidebilir miyim?

Elif abla (Düsünerek)  : Hadi git bakalım çabuk ol ama !

Tuvalete girdim kapıyı kitledim ve gözlerimi kapattım gözümün önünde bir elektrik topu olduğunu hayal ettim ve o elektrik topunun gittikçe büyüdüğünü ve buradaki tüm elektrikleri söndüreceğini hayal ettim bunu beynime böyle tekrarlıyordum...

Vzzz vzz zz zz Pat !
Yerimden hoplamıştım vallahi gözlerimi açtığımda tüm ışıklar sönmüştü koşarak dışarıya çıktım.
Heryer çok karanlıktı zar zor bağıra bağıra Elif ablayı buldum...

Elif abla bana ;
Sera ! ! Diyerek kolumdan çekti ve arabaya kadar ittire ittire beni götürdü...
Artık ne yapacağımı bilmiyordum bunların amacı neydi tüm bu olanlar off anlamıyorum...

Ama bu işin içinde bir iş vardı ben hiçbirşey belli etmeden sakin davranıyordum yemek yiyiyorduk onlarla sohbet falan ediyordum hiç birşey belli etmemeye çalışıyordum.

Ama her gece yatmadan önce düşünüyordum ve bir plan yapacaktım !
Bu planda hiçbir hata olmaması gerekiyordu ve bunu çok fazla düşünerek ayarladım ve o gün gelmişti !

Özür dilerim bölüm biraz geç geldi hatta biraz değil çok...
Oy vermeyi unutma en kısa zamanda yeni bölüm !




Şeytanın Yardımcıları (DEEP WEB) TAMAMLANDI !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin