Günaydın !

247 21 3
                                    

Sera bugün erken uyanmıştır.

Derin bir nefes alarak ohh miss bugün çok mutlu ve enerjiğim.

Leyla hala yatakta horul horul uyuyor
Seranın aklına ise o hain intikam planları gelmiştir !

Leylaaa leylaa uyuyormusum kızım hala uyan bakayım..

Uyanmıyormusun tamam artık iş işten geçti !

Elindeki suyu şarıl şarıl Leylanın yüzüne döker..

Aaa aaa ! Allah belanı vermesin yapma Gerizekalı beyinsiz !
Leyla hakaret ettikçe Sera Kahkahalar atarak daha çok su dökmeye başlıyor, Leyla ise bağırmaya devam ediyordu.

Sera : Tamam yeterli bu kadar eğlence benim için hahaha ne eğlendim ama yavv, ! Hihihihi...

Hiç açta değilim, sonra yemek yeriz.Hiç aşağıya inmeyelim zaten buradan gideceğim o pisliklerin yüzlerini görmek istemiyorum !

Tamam..

Sera : Bir dakika salak gibi unuttum ! Dün ne yaşadık biz ?
Ben eşyalari kontrol edebiliyorum biraz pratik yapayımda sonra aşağıya inelimde şunların gününü gösterelim..

#Leyla# Ovvv aksiyon maksiyon falan diyorsun ha ! Bizim işimizz....

Hadi bakalım dolabı açmayı ve  kıyafetlerimi almayı deneyeceğim sence yaparmıyım ha ?

Dene görelim yaparsın ama bence.

Yapıyorum sessiz ol !
Sera dolaba odaklanır,dolabın kapısı yavaş yavaş açılır..
Leyla arkadan ; Hahah hahah manyak birşey !!

#Sera# Sussana lan kızım !
Birkaç kıyafet almayı dener bir kıyafeti seçer ve ona odaklanır ve birden kıyafet yatağa hızlı bir şekilde fırlar !

Siktirr ! Kontrol edemedim hızlı oldu bu ama gene iyi oha manyak bisey bu ya bendeki bu enerji nedir çok fazla bir enerji bu herhalde içimde birikmiş yeni farkına vardım ya 😂

Aşağıya İnmeye Hazırız dimi Leyla haydi İntikam Vakti !!

Leyla ; Hep eziktim ve tektim yalnızdım kimsem yoktu ve sen geldin hayatım değişti.Hazırım Tabikide bize bulaşmak neymiş görsünler !!

Yeni Bölüm Yakında... Oy vermeyi unutmayın...








Şeytanın Yardımcıları (DEEP WEB) TAMAMLANDI !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin