( Son )

81 7 20
                                    

Sabah olmuştu ben erkenden kalkmıştım.Onlar hiç şüphelenmesinler diye onlar uyurken kalktım ve onlara kahvaltı hazırladım.
ELİF kalktı be yaptın sen ? Çok teşekkürler Sera ne gerek vardı.Mert gel Sera bize sürpriz yapmış kahvaltı hazırlamış.
Kahvaltıyı güzel şüphelenmeden yapmıştık.
Mert ise gitmişti geriye o gıcık Elif kalmıştı !
- Elif Abla ben odama ben odama çıkıyorum...

- Tamam.Bende markete gidiyordum hemen gelirim dikkat et kendine !

- Bir şey bulmalıyım bir kanıt ne yapmaya çalışıyorlar??
Evin her yerini dolaşıp aranmaya başladım hala birşey bulamamıştım.
Ama birşey dikkatimi çekmişti onların yatak odasının duvarı lekeli gibiydi sanki duvarın arkasında bir şey vardı.Hemen duvarı ellerimle soydum şok içindeydim duvarda arapça yazılar ve bir tür semboller vardı ! Orda kilit gibi birşey vardı herhalde kasaydı ama anahtarı bende yoktu...
İşte gücümü kullanmamın tam vakti !

Gözlerimi kapattım sanki anahtarla açıyormuş gibi hayal ettim veeee...
(Tık ! Açıldı)

Benim kalbim küt küt atıyordu orada bir günlük vardı herhalde elime aldım titrek bir şekilde kitabın kapağını açtım.. Kitapta Elif yaşadıklarını oraya  yazmıştı... Okuyorum !

- Ben elif size yaşadığım olayları anlatmak istedim eğer bir şey olursa bu burada kanıt olarak dursun diye.
Bir tarikat bizi Şeytana hizmet ettiriyor... bildiğin esir aldılar !
Bunları yazarken bile zorlaniyorum ve her an korkuyorum yakalanacağım diye !
Bize bir kızın adı verildi o kızı bulup şeytana vermemiz söylendi ve bunu yapmazsak biz ölecektik yapmak zorundaydık ve o kız Sera... Bu şey için 2 3 yıldır uğraşıyoruz plan yapıyoruz. Burdan söylüyorum çok pişmanım! !

Ben az kalsın bayiliyordum çok panik yapmıştım ne yapacaktım!! Hemen bu evden çıkmalıyım !!
Tam yatak odasından çıkacakken arkada Elif, Mert ve arkalarında yüzü maskeli 2 tane kişi vardı...
Bravo bunları bulacağını bilmiyordum Sera ! Bir yandan iyi olmuş bunu yapmak zorundayız ruhunu teslim etmeliyiz.. yoksa bize zarar verecekler malesef gel buraya zamanı geldi !
Iki tane maskeli kişiler üzerime gelmeye başladı
- Yaklaşmayın ! Yaklaşmayın
Ellerimi onların üzerine doğru ittim ve çığlık attim hepsi arkaya dogru savruldu! Dolabı üstlerine firlattim.
Ama kaçtılar hala evdelerdi hemen aşağıya kostum kapılar kitliydi.. Arkamdan bir ilaçla beni bayılttılar...

Uyandığımda bir odadaydım ellerim bağlıydı etrafımda siyah siyah giyinmiş insanlar vardı dönüp dönüp duruyorlardı Mertin elinde ise bıçak vardı kafasını torbayla örtmüşlerdi
Elifde bağlıydı... Içimden nasıl yani dedim !
ELİF bana baktı ve ağzını kıpırdatarak
Kurtar bizi ! Dedi.
Merti bir masaya yatırdılar yüzüne kanlar dökmeye başladilar...
Herhalde üçümüzüde  öldüreceklerdi!
Ben başarabilirdim yapabilirdim acele etmeliydim gözlerimi kapattım ve yine o sinema salonundaki gibi ışıkların sönmesini hayal ettim ampul patladı gözlerimi açtım ve gücumle ipi koparttim onları ittim ve hepsi kafasını duvara vurdu ya bayıldılar yada ölduler aman bosver gebersinler ! Serefsizler Elif ablayı hemen çözdüm ağlıyordum ben elif abla kalktı polisi aramaya gitti ben ise mert abiyi çözdüm kollarını kesmişlerdi hemen bezle bağladım kolundan tuttum ve kapının önünde indik hepimiz ağlaya ağlaya bekliyorduk kapının önünde polis ve ambulansın gelmesini ! Ve o sesler duyuldu siren sesi hastanedeydik... Artik kurtulmuştuk...

2 Ay Sonra ;

ELİF ablalarda kalıyordum hala ve artık onlara Abla Abi demiyordum.
Onlar anne babam gibiydi annemle babam biliyorlardı gücümü sakliyorduk.Leylayida arada ziyarete gidiyordum... burda çok mutluydum ve tabikiside burda kitap bitti 😉

Sizce nasıl olmuş?? Yorumlara yazın...
Kitabın 2.Serisi gelecek Yakında
İsmini vereyim
( 3.Göz )
Yakında görüşmek üzere...

Şeytanın Yardımcıları (DEEP WEB) TAMAMLANDI !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin