Sera Ve Leyla Aşağıya indiler. Leyla olacakları çok merak ediyordu,Sera ise çok heyecanlıydı ilk kez ortam içinde yapacaktı !
Ya birşey olursa ? Ya anlarlarsa ha Leyla ?
Yok yok anlamazlar kolay kolay inanabilinecek bir şey mi bu !
O zaman deneme zamanı ! !
Sera ve Leyla yemekhanenin masasında oturuyorlar ve kızlara bakıyorlardı kızlar yemek alıyordu Seraya bulaşan kızlardan birisini gözüne kestirdi.
Kız masaya geçti oturdu tabaktaki yemeğini yiyiyor bir yandan ise Leylaya bakıyor işaret yapıyordu..
Sera buna karşı dahada sinirlenmişti. Kıza dahada keskin bakışlarla bakmaya başladı !
Kız kafasını o sıcak mı sıcak o sulu yemeğe kafasını vurmaya başladı.
Leyla Seraya Dur Dur Bu Kadar Yeterli Çok Ağır oldu bu Bırak !
Sera o kadar güçlü bakmıştı ki kıza kız resmen kafayı yemişti !
Bu olaydan sonra Leyla Serayı kolundan tutup apartopar odaya çıkartmıştı.
Sera bu seferkini baya abarttın ben sana dur demeseydim daha kötü şeyler olacaktı !
Doğru söylüyorsunda ben kıza okadar sinirlenmişim ki içimde kalmış valla tüm kötü enerjimi ona atmış gibi oldum hatta attım şuan içim çok rahat iyiki olmuş bunlar ona daha yetmezdi bile hiç acıma sen ona !
Müdür
- Alo
- İyi günler
-İyi günler Serayı evlatlık almanız uygundur !
- Sahimi söylüyorsunuz aa çok mutlu oldum Ne Zaman Almaya gelebiliriz ?
- Hemen Şimdi gelebilirsiniz bende Seraya haber veriyim eşyalarını toplasın !
- Peki ! Eşim işten çıkmadı daha onunla konuşayım işten çıkar çıkmaz geliriz..
Müdür
Sera topla hadi eşyalarını karar velli oldu ve uygun görüldü seni almaya geliyorlar !
- Ne ! Şimdi mi ? Tamam çıkarmısınız biraz Yalnız kalmak istiyoruz...
- Tamam Kızım !
Leyla Artık gitme vaktim geldi ama seninle aramızdaki bağı koparmayacağız seninle bağlantı kurmayı deneyeceğim belki olur sana bir işaret gelirse korkma o ben olacağım tamam mı !
Tamam ama ben sensiz yapamam Olmaz Ki ! 😢😖
- Olmaz biliyorum bende yapamam ama bu hayatın bir gerçeği !!
İletişimi koparmayacağız merak etme bak ben kendimi şuan öyle teselli ediyorum ağlıyacağım kendimi zor tutuyorum..Ailem gibi sende gitmeyeceksin kopmayacağızIletisim için en önemli bağlantı aracımız tahta olabilir ! O tahtaya sahip çık tamammı ! Sana mesela ben bazı sesler çıkartmayı denerim ve sen o sesleri duyduğunda tahtaya koş tamammı !
- Tamam...
Bu şey olmayadabilir ama 🤕
-Denemekten hiçbir zaman vazgeçmeyeceğim !
Tak tak tak !
Hadi kızım gelecekler ne yapıyorsunuz kaç saattir !Tamam bekleyin vedalaşacağız..
Gel buraya !
Ikisininde gözlerinden yaşlar akar ve birbirlerine sarılırlar..Sera ; Asla kopmayacağız Tamammı Ümidini Kesme sakın ben işaret vermeyi her zaman deneyeceğim.
Gidiyorum görüşürüz sakın arkamdan üzülme Mutlu Ol asma yüzünü al bu kolyemi beni hatırlarsın..
Leylanın Eline bırakır ve Sera odadan Ayrılır....
Hey Sen Oy Vermeyi Unutma !
İLLA HER BÖLÜMDE SÖYLEMEK ZORUNDAMIYIZ DEMEDEN ATIN BİRKERE 😂😂😁😛
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Şeytanın Yardımcıları (DEEP WEB) TAMAMLANDI !
HorrorSera adında 16 yaşında bir kız deep web adlı internetin gizemli ağına girdikten sonra kızın başı beladan kurtulmuyor ! Korku ve aksiyon dolu bir kitap sürükleyici okumalısınız