MUSALLAT

975 63 0
                                    

Saat : 2.53 Herkes uyuyordu !
Ama birtek Sera uykuya dalamamıştı buraya daha yeni geldigi için hiç alışamadı.
Sera gözlerini kapattı arkasını döndü tam uykuya dalıyordu ki
O klasik filmlerdeki gıcırdayan kapı sesi değilde deprem oluyordu bildiğin deprem. Seranın yatağı o kadar hızlı sallanıyordu ki Sera çığlıklar atıyordu. Yurtta uyuyanlarin hepsi uyandı ve korku içerisinde Seraya bakıyorlardı.
Sera onlara bakıyordu ve onların yatağı sallanmıyordu.
Herkes şaşkınlık içinde ağızları apaçık kalmıştı.
Sera yataktan kalkmaya çalışıyor ama kalkamıyordu sanki yatakta biri onu boğmaya çalışıyordu.

Leyla Seranın yanına doğru ilerlemeye çalışıyor ama gidemiyordu sanki bir kalkan varmışda onu geri itiyordu.
Diğer kızlar ise hiçbirşey yapmayıp öylece film izler gibi izliyorlardı..
Leyla hemen aşağıya koştu okulun telefonundan müdürü aradı evi yakındı zaten hemen geldi !

Kızlar noluyor burda !

Yeliz Hanım biz uyuyorduk Sera birden çıglık atmaya başladı tamam siz serayı tutun hepiniz birden ya da dua falan okuyun benim tanıdığım bir hoca var onu çağırıcam.

MÜDÜR (Yeliz) : Hocam hocam yurtta bir kız var şuan yeni gelen çığlıklar atıyor yatakta hemen gelin.

Şahir Hoca : Tamam tamam hemen geliyorum. Benim sana verdiğim dua yazdığım suyu dök üstüne bide muska vardıya onu tak sakinleşir...

OYLARI BEKLİYORUM !!

Şeytanın Yardımcıları (DEEP WEB) TAMAMLANDI !Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin