Mereka menyantap dengan nafsunya alasan tak makan dari siang..
Edapye..an erin-kata joy dengan mulutnya penuh
Apa erin?aku yerin not erin..-kata yerin menatapnya malas
Yelah..ayam tu sedap-kata joy menggigit ayam goleknya..
Yeke?-kata yerin lalu tengok seketul ayam peha yang tinggal disebuah piring tu..dia pon ingin mencapai ayam tu dan ada seseorang ingin mengambil ayam tu jugak hingga tangan mereka tersentuh..yerin melihat gerangan..mata mereka bertentangan..kim taehyung.. Dengan cepat yerin menarik tangannya semula..
Mianhae.. Awak amiklah-kata yerin mengalah..
Kau amik je-kata taehyung sedikit blush..
"Dia blushing ke?eh tak mungkin..ni mesti dia marah sebab aku nak amik ayam tu" bisik hati yerin
Takpe😅saya tak rasa nak makan ayam-kata yerin..taehyung lansung mengambil ayam tu..yerin mencari lauk lain..
"Haishh.. Asal jantung aku ni..tak2..takkan aku..........no no no!aku tak boleh..takkan aku sakit jantung!?" pikir yerin..pfff😂..wadehek..
Waeyo yerin?-tanya joy menepuk belakang yerin
Takde pape-balas yerin ambil kimchi lalu sambung makan..selesai mereka makan,mereka pergi kebelakang hotel iaitu pantai..belakang hotel mereka ada sebuah pantai yang indah..mereka membuat unggun api besar dan semua duduk mengelilingi unggun api tersebut..saem mereka membawa sebuah gitar untuk buat muzik..
Ok..apakata kita menyanyi?-cadang saem mereka
Nak!-balas mereka teruja..
Ok sapa nak nyanyi dulu?-tanya saem mereka
Saya!-balas alice..
Lagu?biar sir.jack buat irama-cadang teacher mereka..
Lagu let me in-kata alice sikit malu..first time menyanyi depan orang sapa tak malu😂..
Ok..-balas sir.jack lalu mula bermain ikut irama..mereka sambil dengar alice menyanyi mereka tepuk tangan serentak..selesai saja alice nyanyi,mereka semua tepuk tangan gemuruh..
Thank you thank you!-balas alice senyum
Ok sapa pulak?-tanya saem mereka
Apakata kita dengar jung yerin menyanyi-cadang sir.jack..mentang dia tau identiti seorang jung yerin..konon nak dengar suara yerin depan2😂😂...
B..bwo?-gugup yerin..
Kalau itu pilihan sir.jack saya pon nak dengar jugak-kata teacher mereka..
Ok yerin..saya bagi rentak kamu nyanyi ye..-kata sir.jack lalu memainkan lagu rainbow..yerin pasrah..terpaksa keluarkan suaranya..Nothing is impossible~oh nalgamsa anul rainbow~
Naji nachin sonagimok gurume..gobumogun ahiro doraga..oryo un sesang sumanun sarang dul sulge~(panjang sangat dah..)Semua ternganga dengar suara merdu yerin termasuk taehyung..sehingga yerin dah habiskan nyanyiannya..semua tepuk tangan..
Wah!sedapnya suara awak yerin!-kata yura terkejut
😅ehehe..takdelah-rendah diri yerin..
Suara kau buat aku terleka tau-kata joy tak boleh menafikan suara kawan baiknya..
Lebih lebih pulak kau ni puji aku..-bangga yerin..
Eleh..kau kan artis memang patut pon suara sedap-bisik joy
Setiap hari aku practise suara mana tak sedapnya-balas yerin dengan nada berbisik..
Ok sekarang sapa nak menyanyi?-tanya sir.jack..taehyung mengangkat tangannya malas..semua seperti terkejut..
L..lagu apa yang kamu nak taehyung?-tanya saem mereka berhati2..
I need you-balas taehyung menjeling yerin tajam..Author:eh jap?ni sesi balas dendam ke tunjuk bakat sebenarnya?
Yerin:tunjuk bakatlah author oi..
Author: tapi taehyung macam nak buat sesi balas dendam je?siap jeling2 lagi..tak puas hati ke?
Taehyung:tak tauTaehyung mula nyanyi membuatkan mereka kagum terutama yerin..tak sangka pembuli besar ni pandai nyanyi..lagi2 yeoja makin kagum dengan nyanyian taehyung..sehingga tamat,taehyung kembali duduk dengan wajah datarnya..semua tepuk tangan..tak percaya kebolehan suara taehyung setaraf dengan yerin..
Ok..sekarang kita boleh masuk tido..esok kita akan melawat sebuah sekolah ok..teacher nak kamu semua belajar cara mereka paham?-kata saem mereka
Yes teacher-balas mereka..ada yang dah menguap..ada yang dah nak tertidur..mereka semua balik kebilik..semua bilik lain dah sunyi bermakna dah tido kecuali bilik 145 iaitu bilik yerin..mereka semua berseronok tengok tv sambil makan makanan ringan yang telah joy bawak dari rumah..
Bestnya kalau setiap hari macam ni kan-kata rose sambil melantak jajan didepannya
Tulah..tak sangka ada teman sebilik best-balas joy
Haah..best..lompat sana lompat sini..aku kekadang terpikir yang kita ni anak manusia ke monyet😂-kata yerin ikut melantak..
Sebab jadi monyet kita rasa macam budak2 balik..tanpa pengawasan ibu bapa-kata hani..
Ha..apakata balik london nanti korang datanglah tido rumah aku-cadang yerin
Ok jugak!kitorang boleh sepahkan rumah kau!-rose
What!tak jadilah nak ajak korang-balas yerin
Yak!kau dah cakap takleh tarik balik!-marah hani
Betul tu!lagipon sekali sekala ek?-tambah joy
Eceh!aku gurau jelah.datanglah..nak runtuhkan rumah aku pon takpe-balas yerin
Ok😂kami bawak penukul..gergaji untuk runtuhkan rumah kau😂-rose
Eh apa korang ni-joy
Ok2..tukar cite lain..eh yerin..your voise sedap gila..dahlah sama sedap dengan taehyung.. Jodoh kot😁-hani
Mana ada!aku lagi sedap lah-balas yerin taknak disamakan dengan taehyungTbc
Sorry kalau tak best
Comment dan vote ok
Annyeong💕
YOU ARE READING
Why?⚫Taerin⚫
Fanfiction"Waeyo?yerin dah buat salah ke?"-JYR "Kenapa fikiran aku asik fikirkan dia ni?!"-KTH Kisah seorang yeoja terpaksa sambung pelajarannya di perancis dan bertemu dengan seorang pembuli anti yeoja bernama kim taehyung..macam mana hidup seorang jung yeri...