Oh macam tu~-balas mereka bertiga
Dahlah aku nak mandi-kata yerin masuk bilik mandi..
.
.
Skip
.
.
Keesokan harinya mereka bercadang untuk membuat lawatan ke studio yerin atas permintaan manager gfriend..
Ok semua..macam nilah mereka blablabla-cerita saem mereka..mereka semua mengangguk paham..fokus pada keterangan..(ceh kalau aku suruh buat lawatan kat sekolah semua pakat malas-,-)
Lepas yerin selesai disidang media,dia pon keluar dari bilik tersebut dan terserempak dengan budak kelasnya..
Eh korang-tegur yerin
Hello yerin!-balas mereka happy kecuali nmja bernama kim taehyung..
Lepas ni kamu nak kemana?-tanya saem
Ke studio..yerin nak kene sebarkan diradio pulak..-kata yerin
Apakata korang ikut sekali nak?jom-ajak yerin..mereka semua lagi teruja..kawan sendiri masuk radio fm..😂😂..jk..radio era la..ok jk lagi..ok lah part ni author malas nak tulis..
.
.
Skip
.
.
Jam menunjukkan 8 malam dan kerja mereka dah pon siap..jadi esok mereka akan balik ke perancis..
Korang dah siap kemas ke?-tanya yerin
Dah..kau tu dah ke?-tanya joy
Lama dah siap-balas yerin
Cehh..-balas mereka bertiga memandang yerin
Apa?-tanya yerin
Takde pape-jawab mereka serentak..
.
.
Skip
.
.
Ok cepat masuk dalam bas!-arah saem..mereka berpusu2 masuk dalam bas..dengan beg lagi..setelah selesai semua,bas mereka pon bawak menuju ke airport..
Huarhh~selamat tinggal korea~-kata joy
Mesti kita akan rindukan korea-sedih rose
Jangan nak berdrama lebih-hani
Jangan cakap selamat tinggal mana tau korang akan datang korea lagi-kata yerin
Hmm-balas mereka berdua
Ok jom!flight kita dah sampai!-panggil saem..mereka pon pergi dan sedia untuk terbang balik ke perancis semula..
.
.
..
.
.
Setelah mereka sampai diperancis,ibu bapa mereka semua menjemput mereka untuk balik kerumah..manakala yerin..kawannya joy rose dan hani sudah balik dijemput keluarga tapi lisa masih tak jemputnya dari tadi..
Mana dia ni?-rungut yerin melirik jamnya..takkan lisa lupa dia balik hari ni..
Tak balik lagi?-tanya seseorang dari belakang membuatkan yerin terkejut..seorang namja..
Tengah tunggu kawan-jawab yerin perlahan pada namja tu..tetiba je namja tu tegur dia..tah sapa pon dia tak kenal..
Nak saya hantarkan balik?-pintar namja tu..
T..takpe..mungkin jap lagi kawan saya sampai-jawab yerin sedikit getar..mana tau namja ni nak rogol dia ke..tu dia takut tu..
Dah malam tak takut?ada penculik ke?-kata namja tu sengaja takutkan yerin..
Jangan cakap macam tu-kata yerin mula takut..
Kajja..saya hantar balik-jawab namja tu senyum
Saya tak kenal awak macam mana saya nak balik dengan awak-kata yerin menjauhi namja tu..
Ok..jom kita berkenalan..annyeong.. Kang daniel imnida-kenal namja tu..
Annyeong...jung yerin imnida-kata yerin pula
Yerin?cantik nama macam tuan dia-kata daniel..yerin hanya tersenyum nipis..
Kajja...cuaca makin sejuk ni..awak bagitau je rumah kat mana saya hantarkan-kata daniel..yerin pon perlahan ikutnya..setelah bayangan mereka berdua makin hilang,seorang namja keluar dari tempat persembunyiannya..
Kau nak main kotor?jangan harap lah-kata namja tu terus pergi..
.
.
Skip
.
.
Gomawo daniel..sebab hantarkan saya balik-ucap yerin bow pada namja tu saat sudah turun dikereta milik namja tu..
Cheonma..lagipon benda kecik je😊..saya pergi dulu..harap kita boleh jumpa lagi😁-ucap daniel masuk kedalam keretanya
Nae..annyeong👋-balas yerin..yerin pon menatap kereta daniel yang sudah bergerak jauh..dia pon menuju ke apartmennya..dia masuk kedalam rumah lalu kunci pintu....yerin menuju kebiliknya lalu keluarkan baju kotor untuk dicuci..
.
.
(Malam)Yerin mengambil baju sejuk lalu memakainya..dia pon keluar dari rumah..niat untuk pergi kedai 7E berdekatan hotel..dia berjalan kaki menuju ke kedai..setelah sampai depan seven E dia masuk dan mencari makanan..
Aku beli roti,ramen,dengan air kotak..-gumam yerin lalu mengambil barang makanan yang dia nak beli..setelah selesai membayar,dia pon ingin balik tapi..Buk!buk!(bunyi tumbukan)
Bunyi tersebut membuatkan langkah yerin terhenti..matanya berpaling ke sebuah lorong yang gelap..tah kenapa kakinya bergerak sendiri menuju kesana..dia pon menyorok ditepi tong sampah besar didepannya lalu mengendap bunyi tersebut..
Kau nak cari pasal dengan aku..lain kali cakap kat geng kau jangan nak kacau kerja aku paham!-teriak seorang namja yang pastinya si pemukul..yerin yang dengar bentakan namja tu hampir terkejut..dia menekup mulutnya menahan supaya tidak keluarkan 1 bunyi pon..dia memegang barangnya erat..
Jom bla!-kata namja tu lalu tinggalkan mangsanya disitu..yerin melihat sudah takde tanda2 orang jahat lalu dia pon keluar dari sana dan menuju ke orang yang kene belasah tadi..matanya membulat..hampir je dia menjerit..tapi dia hanya kaku disitu..Tbc
Sorry kalau tak best🙏korang rasa sapa?sapa yang kene pukul tu?yerin kenal dia ke?nak tau tunggu chapter seterusnya ok😁annyeong💕author akan update bila votenya 30 keatas.
YOU ARE READING
Why?⚫Taerin⚫
Fanfiction"Waeyo?yerin dah buat salah ke?"-JYR "Kenapa fikiran aku asik fikirkan dia ni?!"-KTH Kisah seorang yeoja terpaksa sambung pelajarannya di perancis dan bertemu dengan seorang pembuli anti yeoja bernama kim taehyung..macam mana hidup seorang jung yeri...