PART 15

172 16 4
                                    


Warning



T..taehyung?-ucap yerin terkejut..rupanya namja yang dipukul teruk tu adalah pembulinya..taehyung kelihatan tak bermaya sekarang ni..badannya penuh luka serta mukanya banyak kesan lebam..taehyung sudah tak sedarkan diri..yerin perlahan2 menuju kearah taehyung..dia pon menepuk2 pipi namja tu..
Taehyung.. A..awak ok ke ni?-kata yerin sedikit gelisah..Taehyung membuka matanya perlahan..
Y..erin-panggil Taehyung tak larat...
Tunggu2!saya call ambulan!-kata yerin tergesa2 keluarkan telefonnya tapi ditahan Taehyung..
T..tolong aku..balik rumah.. Jangan call ambulan-kata Taehyung menahan tangan yerin..yerin terpaksa ikut..dia membantu Taehyung bangun dan jalan menuju ke apartmen..sampai didepan apartmen Taehyung, Taehyung menghulurkan sebuah kunci..yerin dengan cepat membuka pintu rumah namja tu..setelah terbuka,dia pon membuka pintu dan menolong namja tu masuk..dia membawa Taehyung menuju kesofa ruang tamu?mungkin..dia pon baringkan Taehyung kat sofa tu..yerin letakkan barangnya ditepi lalu pergi ke dapur milik Taehyung dan mencari ais..setelah beberapa saat,yerin kembali dengan membungkus ais disapu tangannya lalu duduk sebelah Taehyung...dia meletakkan ais tu dilebam namja tu..
Ah!!sakit lah!-marah Taehyung menepis tangan yerin
Mianhae2-jawab yerin menolong Taehyung duduk..
Buat lah lembut sikit!-jerkah Taehyung lagi
"Tak reti terima kasih lansung..orang dah tolong pon kira ok.." gumam hati yerin sabar dengan perangai namja didepannya sekarang..yerin pon letakkan ais tu dihujung bibir Taehyung yang lebam..
Ambik first aid aku kat laci depan tv tu-kata Taehyung mengarah yerin..yerin pon membuka laci yang ditunjuk Taehyung dan keluarkan sebuah kotak putih..dia mengeluarkan kapas lalu lap luka dikepala Taehyung..setelah siap membersihkan lukanya,yerin pon meletakkan ais dikepalanya dengan perlahan..dengan fokus dia meletakkan disetiap lebam dimuka Taehyung tanpa perasan Taehyung memerhatikan wajahnya dari tadi..dan mata mereka bertembung..baru yerin perasan yang Taehyung menilik wajahnya..
Waeyo?sakit ke?-tanya yerin perlahan
Ani..mianhae sebab jerkah kau...tadi-kata Taehyung perlahan tak mengalihkan pandangannya dari tadi..
T..takpe..saya..dah biasa dengan perangai awak-jawab yerin mengalihkan pandangannya supaya tak terkena panahan mata namja tu..
Waeyo kau tolong aku?walaupon aku selalu buli kau-tanya Taehyung
Omma saya tak mengajar untuk balas dendam..jadi tak kira awak tak suka saya sekali pon atau siapa awak saya tetap akan tolong-jawab yerin mengambil plaster untuk tutup luka Taehyung.. yerin mendekatkan dirinya pada taehyung untuk tampalkan plaster tu didahinya membuatkan jantung Taehyung berdegup tak keruan..
"I..ini ke dinamakan....jatuh cinta?" gumam hati Taehyung....dia cuba menghentikan rasa gugupnya dari Yerin..
W..Waeyo?awak ada sakit kat mana2?-tanya yerin risau..Taehyung menggeleng pelan..tak pernah dia rasa macam ni bila dekat dengan yeoja..
Kalau macam tu saya balik dulu nae-kata yerin ingin bangun tapi ditahan Taehyung..
K..kau teman aku dulu-kata Taehyung..yerin berasa pelik bila muka Taehyung merah..panas ke?tak pon dia marah?tapi marah sebab apa..setahu dia tak buat salah lagi pada taehyung.. Itu yang dipikirkan yerin..yerin pon mengangguk pelan..Taehyung tersenyum nipis padanya..walaupon nipis nampak menawan..

Deg

"Kenapa dengan jantung aku ni?" pikir yerin bila jantungnya berdegup kencang sama dengan taehyung..walaupon sepanjang dia menolong Taehyung tadi jantungnya sudah berdegup kencang,kali ni jantungnya makin kuat berdetak dari yang sebelum ni...lagi2 mata mereka bertentangan....lama....keduanya terkena panahan mata sesama sendiri..dan Taehyung mulakan..dia mula memajukan kepalanya..makin mukanya dekat dengan muka yerin,jantungnya bagai nak meletop..
"D..dia nak buat apa ni?" gumam hati yerin..wajah yerin mula merah..
"Aku tak dapat tahan lagi..aku nak rasa bibir dia" gumam hati Taehyung..bibir Taehyung dah sampai didepan bibir yerin..lagi beberapa cm je bibir mereka akan bersentuhan..Taehyung meneguk airliurnya lalu menghembus nafas..yerin memandang taehyung lalu memandang bibir Taehyung yang sudah ingin mencapai bibirnya..Taehyung pon majukan bibirnya dan bibir mereka bersatu..muka mereka berdua merah padam tapi mereka abaikan..Taehyung mula lumatkan bibir yerin tapi yerin sikit pon tak membalas..

Ting tong~

Bunyi loceng rumah Taehyung bergema diseluruh rumah membuatkan ciuman mereka terlerai..yerin mengaturkan nafasnya begitu jugak Taehyung....muka mereka sudah merah macam tomato..first time Taehyung merasakan bibir seorang yeoja yang rasanya menyenangkan..Taehyung segera menuju kepintu dan ingin buka manakala yerin mengambil barangnya ingin pergi..
Krek~
Korang?nak apa?-tanya Taehyung dingin kerana mereka sudah ganggu suasananya bersama yerin..
Asal muka kau lebam weh!-tanya jimin terkejut..tiba2 bts semua terkejut melihat kedatangan yerin dari dalam rumah Taehyung..
Saya balik dulu-kata yerin bow pada mereka..mereka mengangguk paham lalu masuk kedalam rumah Taehyung tanpa dijemput..











Tbc

Sorry kalau takbest..
Vote dan comment ok😘⭐

Annyeong💕saranghaeyo😘

Why?⚫Taerin⚫Where stories live. Discover now