part 18

141 13 0
                                    


Yerin memeluk Taehyung erat membuatkan Taehyung tak boleh bangun..
Tu bukan hantu betul lah-kata Taehyung cuba tenangkan yerin membuatkan yerin melonggarkan pelukan..
Jom kita keluarr..saya takut-kata yerin mendekati Taehyung

Dup dap

Jantung Taehyung berdegup kencang bila yerin mendekatinya..
N..nae kajja kita keluar..-ajak Taehyung gugup..mereka berdua pon menuju kejalan keluar..
Akhirnya keluar jugak kita dari neraka tadi-kata yerin menghela nafas..Taehyung terkekeh bila mengingati yerin ketakutan tadi..
Jom kita main benda lain pulak-kata Taehyung dan matanya tertuju dipermainan jatuhkan tin..dia pon menarik yerin kesana..Taehyung membayar orang tu lalu mengambil 3 biji bola..yerin hanya memandang taehyung yang ingin cuba menjatuhkan tin2 tersebut..dengan sekali balingan tin tersebut jatuh..mata yerin membulat sempurna..
Taehyung dapat sebuah anak patung sederhana besar membuatkan yerin iri..yerin melihat anak patung yang dipegang Taehyung..
Nah-hulur Taehyung membuatkan yerin terkejut tambah teruja..
U..untuk saya?-tanya yerin
Taklah..untuk mak jemah jual nasi lemak tu..untuk kau lah dah aku hulur kat kau kan-kata Taehyung sambil menjeling yerin..Yerin terus mengambil dengan hati yang gembira..
Gomawoo-ucap yerin memeluk anak patung tu..
Tapi Waeyo bagi saya?awak yang susah2 main-kata yerin
Aku ni namja..mana suka anak patung.. Macam budak2-kata Taehyung..
Tapi comel-kata yerin memeluk erat anak patung yang diberi Taehyung tadi..
Lepas ni nak pergi mana?-tanya Taehyung..
Roda farris-cadang yerin
Apa tu?-tanya Taehyung pelik
Tuu-tunjuk yerin..Taehyung memandang roda farris yang sangat besar..
Tak bahaya ke?-tanya Taehyung melihat roda farris tersebut..
Takk..jom nak?-tanya yerin..Taehyung mengangguk lalu mereka membeli tiket dan naik kesebuah ruangan..roda farris mula berpusing..sehingga mereka berada diatas,mereka berdua dapat lihat bandar paris dan menara eiffel tower..
Yeppuda kan awak-kata yerin tersenyum melihat permandangan depannya..Taehyung ikut tersenyum lalu memandang yerin yang sedang leka memandang permandangan tersebut..
"Tengok dia lagi cantik dari permandangan paris ni" gumam hati Taehyung tersenyum memandang muka yerin..yerin mengambil anak patung tadi lalu memeluknya erat..
Gomawo untuk patung ni-kata yerin memandang taehyung sambil mengukir senyuman..Taehyung segera mengalihkan pandangannya..
N..nae2-ucap Taehyung gagap..dia takut terkena panahan mata yerin..takut sekali lagi dia tak dapat menahan diri dari mencium yeoja tu tanpa sengaja lagi..selepas beberapa minit,mereka pon selesai menaiki roda farris dan mereka berdua pon ingin balik kerumah tapi Taehyung bercadang untuk membawa yerin makan malam di restoran milik keluarganya..
Kau nak makan apa?-tanya taehyung
Um..give me orange juice and spagetti-kata yerin pada pelayan
Okey and you?-tanya pelayan tu pada taehyung
Macam biasa-jawab Taehyung.. Pelayan tu mengangguk lalu kembali kedapur..yerin membetulkan duduknya lalu membuka telefonnya manakala Taehyung dari tadi memandang wajah yerin..
Waeyo?-tanya yerin bila merasakan Taehyung memandangnya..
Nothing...just nak cakap thank you sebab sudi temankan aku harini-kata Taehyung senyum..
No..sepatutnya saya yang terima kasih sebab awak berlanja😅-kata yerin sedikit malu.. Mana taknya..dia ada duit tapi Taehyung melarangnya dari membayar..
Aku yang ajak kau jadi biar aku berlanja-kata Taehyung...makanan mereka pon sampai..mereka menjamu dengan tenang..

















Sorry pendek..batery author dahnak abis😭

Vote ok dan comment sekali..

Annyeong💕💕😘😘

Why?⚫Taerin⚫Where stories live. Discover now