PART 17

150 14 1
                                    


Taehyung menahan pergelangan tangan yerin membuatkan yerin terkejut..yerin menghadap Taehyung..
Asal kau pergi semalam?bukan ke aku dah suruh kau teman aku malam tu?-tanya Taehyung dingin..Yerin terdiam...."takkan lah Taehyung nak ungkit pasal kejadian malam semalam"bisik hati yerin..
Jawab jung yerin-kata Taehyung lagi..
B..bukan ke kawan awak dah datang malam semalam..tu yang saya....pergi.. Saya taknak kacau awak dengan kawan2 awak😅-alasan yerin..yerin menarik pergelangan tangannya tapi Taehyung masih taknak lepaskan..
Ikut aku-arah Taehyung menarik yerin mengikutinya..
Kita..nak pergi mana?-tanya yerin takut..Taehyung membawak yerin ke keretanya lalu memaksa yerin masuk kedalam..setelah masukkan yerin dalam kereta dia pon masuk ketempat pemandu..
Awak nak bawak saya pergi mana?-tanya yerin mula takut
Ikut je!-bentak Taehyung membuatkan yerin makin risau..apa namja ni nak rogol dia?makin yerin pikirkan makin takut dibuatnya..dia melihat Taehyung melalui kawasan hutan..
Huarhh!awak nak bawak saya pergi mana?!omma appa!-teriak yerin membuatkan Taehyung menghentikan keretanya ditepi..
Jangan sentuh saya!-jerit yerin bila Taehyung mencengkam bahunya kuat..
Diam lah!-marah Taehyung membuatkan yerin terdiam..
Kau ingat aku nak buat apa?-kata Taehyung mula tenangkan dirinya..dia merasa bersalah bila membuat yerin ketakutan..
A..awak nak rogol saya!omma appa!PDnim!huarhh!-kata yerin mula teriak balik..Taehyung yang mendengar perkataan yerin sedikit tak percaya..tak disangka tawanya pecah..
Hahahaha-ketawa Taehyung membuatkan yerin meliriknya pelik..
Kenapa ketawa?apa yang lawak!?betul lah kan?-kata yerin mula mengenang air mata yang sedari dari tadi lagi..Taehyung terus meredakan ketawanya dan menatap yerin..
Dengar..otak kau ni dah berfikir terlalu jauh lah..aku nak bawak kau pergi funfair je temankan aku-kata Taehyung dengan gayanya
F..funfair? Mana ada funfair dalam hutan!budak kecik pon tau tau-kata yerin mencebik sambil lap sisa air matanya
Aku nak pergi kabin aku dulu nak amik barang jap..tu pon susah..-kata Taehyung menjeling yerin..yerin membetulkan duduknya..
Cakaplah dari tadi..-gumam yerin mengembungkan kedua pipinya..Taehyung memandangnya serta sengihan dibibir..
Kenapa?kau harap aku betul2 rogol kau?aku ok je..lagipon kabin aku dah tak jauh....😎..boleh kita berk___-tak habis lagi ayat Taehyung yerin dah memotongnya..
Yakk!jangan pikir bukan2!jalan lah cepat-kata yerin cuba menyembunyikan pipinya yang mula merah..Taehyung terkekeh dan mula jalan semula..tiba2 dia terkejut..baru dia perasan asal dia tersenyum?bukan ke dia seorang yang dingin?paling dia tak percaya apa dirinya buat bila dia mengeluarkan kata2 pasal salah paham tadi..
"A..asal aku keluarkan ayat tu kat Yerin tadi?!" bsik hati Taehyung tak percaya..bila memikirkan terus membuatkan jantungnya berdegup makin laju..dalam beberapa minit,dia sampai dikabinnya..
Kau tunggu sini kejap-arah Taehyung lalu keluar dari keretanya..yerin mengangguk..
Mati2 aku ingat dia nak rogol aku tadi..hishh!memalukan!-kata yerin menutup kedua pipinya..
Tapi?kenapa dia ajak aku teman dia?pergi funfair pulak tu?tak sangka namja dingin dan pembuli besar suka pergi funfair-kata yerin sendirian..kelibat Taehyung nampak keluar dari kabin dan menuju kearahnya membuatkan dia kembali diam..Taehyung masuk kedalam kereta..kereta mereka meluncur pergi tinggalkan kawasan tersebut dan menuju ke funfair..suasana sangat hening didalam kereta..ni kali ketiga dia menaiki kereta bersama Taehyung.. Taehyung segera memasang radio untuk membuat suasana tidak hening..sehingga sampai didepan funfair,suasana sangat riuh..Taehyung turun dari keretanya diikuti yerin..dari air muka yerin kelihatan sudah tidak sabar untuk bermain disana..
Kajja..-ajak Taehyung.. Yerin apa lagi..dengan senang hati mengikuti langkah Taehyung..
Wah!dah lama tak datang sini!-kata yerin teruja melihat pelbagai permainan dikelilingnya..yelah sejak jadi idol,dia jarang dapat pergi ketempat seperti ni..
Kau nak main apa?-tanya Taehyung pada yerin..yerin memandangnya..dia melihat keliling lalu matanya tertuju pada cawan berpusing..
Um..jom kita ke cawan berpusing tu-ajak yerin menunjukkan cawan berpusing..Taehyung memandang permainan tersebut dan tak setuju..
Taknak ah..Macam budak2 je..masuk rumah hantu lah-ajak Taehyung..
"Tadi dia yang suruh pilih..sekarang tetiba taknak pulak😒" getus hati yerin..yerin mencebik lalu mengangguk mengikut kehendakan Taehyung.. Lagipon Taehyung suruh temankan bukannya dia yang suruh Taehyung temankannya..mereka berdua pon setelah membeli tiket,mereka masuk kedalam rumab hantu tersebut..yerin mula mengedik ngeri melihat keliling..manakala Taehyung selamba je dia masuk..yerin jalan disebelah Taehyung tiba2 mereka terdengar alunan piano membuatkan langkah mereka terhenti..
B..bunyi piano..-kata yerin melihat lorong sebelahnya..kalau ikut tema rumah hantu ni seperti disebuah hospital..yerin mula memegang baju Taehyung..
Asal kau ni?-tanya Taehyung ingin yerin lepaskan bajunya..
Warrhh!~-seekor hantu datang sambil tolak troli hantar makanan laju didepan mereka membuatkan yerin menjerit nyaring sambil memeluk Taehyung sehingga jatuh..
Huarhhh!!hantu!!!-teriak yerin memeluk Taehyung sehingga jatuh..















Tbc

Sorry kalau takbest dan jangan lupa vote dan comment⭐

Annyeong💕💕

Why?⚫Taerin⚫Where stories live. Discover now