4

44 9 1
                                    

~ Üstümü giyindim ve aşağı indim .

Ya bu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ya bu

Ya da bu  istediğinizi siz seçirsiniz

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ya da bu istediğinizi siz seçirsiniz

Her zaman ki gibi babam erkenden kalkmış kahvaltısını yapıyordu. Babam hep aynıydı bildim bileli bana soğuk ve acımasızdır. Parasından ve işinden başka bir şey düşünmez . Korenin sayılı zenginlerindeniz ne farkeder... Karşılıksız sevgi.. Karşılıksız sevgi ebeveyn sevgisiymiş... ~

Genç kız yüzüne alaycı bir gülümseme takındırdı . Insanlar sadece yalan söylüyorlardı. Çalışırsan geçicek... Herşey daha güzel olucak...başarırsan düzelecek.. Ve ölüm pahasına sevmek... Bunların hepsi birer yalandı. Kapının arkasından izlediği babasına bir kere daha baktı. Bir baba bile kızını sevemezken bir başkası onu nasıl ölümü bile göze alıcak kadar çok sevebilirdiki..

**********************
~
- Choi Hwa-young ? Nezaman gelip oturmayı planlıyorsun ?

Duyduğum sesle irkildim ve hemen gidip bir hayli uzun olan masanın diğer ucuna oturdum.

- Daha dün seninle bu konuyu konuştuk sanıyordum . Geç kaldın. 18 yaşındasın böyle sorumsuz ve umursamaz olmaya devam mı ediceksin?

- Özür dilerim.

Her zamanki konuşmamızı yaptığımızda artık ezberlemiş bir şekilde "özür dilerim" dedim. Birkez daha babamın yüzündeki duygusuz ifadeye baktım. Sadece..sadece çok merak ediyordum bir baba kızına karşı nasıl bu kadar duygusuz olabilirdiki?

- Choi Hwa oynamayı bırak ve yemeğini ye

Hhh, yine soyadım.. Neden bana bir kez olsun adımı söylemiyordu? Bıkmıştım artık hızlıca masadan kalktım hizmetliye eline sağlık dedim ve kapıya yöneldim. Oysa sadece bakmakla yetindi...Bana değil kolundaki saate bakıyordu. Ne de olsa umrunda değildim öyle değil mi?

*************************

Biraz geç oldu kusura bakmayın. Ama bir sonraki bölümler aha uzunca olucak. Bu arada kızın ağzından olan yerlere ~ bu işaretle başlayıp bitiriyorum. Bölümlere uygun olan BTS şarkılarını medya da paylaşmayı düşünüyorum. Bu sefer am ı wrong koydum. Anlamı çok güzel lütfen bir göz atın. Dinlediğiniz şarkıların anlamlarına bakın. Cidden BTS şarkılarının arasındaki anlamsız yada bazıları gibi anlamsız şarkılar bulamazsınız.

Eğer şarkılarımıza bakarsanız topluma yararı olmayan anlamsız bir şarkı göremezsiniz. Bizim ayrıcalığımız

Diğer bölümleri daha çabuk atıcam. Yorum yaparsanız ve oy verirseniz çok sevinirim. 💕

Promise | KTHHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin