Beni Bırakma

124 3 1
                                    

Multi Mert

"Bırak kızı Berk" gözlerimi açtım,bu çocuğu tanımıyordum oda Berk kadar yakışıklıydı."Oğuz ölmek istemiyorsan elimi bırak"dedi Berk arkasını dönerken" bir kıza vuracak kadar şerefsiz misin?" Berk kolumu bıraktı adının Oğuz olduğunu çğrendiğim çocuk bana gözleriyle git işareti yaptı. Ben arkamabakmadan kaçtım. Beyaz atlı prensi Oğuz beni ölümden kurtarmıştı. Okula gittiğimde tenefüstü. Ayşegül kapıda bekliyordu."Lamiya! İyi misin kız bir an öldün sandım" "Sus be salak korkudan altıma sıçtım ben orda"  
"noldu naptı anlat çabuk" "Anlatıyorum... Şimdi ben kaçtım o kovaladı beni tam yakaladı kolunu kaldırdı..." "İndirdi mi indirdi mi " Ayşegül beni oyle tutkuyla dinliyordu ki "hayır Oğuz diye biri tuttu kolunu benide yolladı kurtarıcım" biz konuşurken yanımıza Ali ve Mert geldi. Ali bir adım öne çıkıp "Rahmetliyi nasıl bilirdiniz?" dedi. Mert'te " İyi bilirdik" dedi ve kahkaha attılar. "Bana bak öküz Ali seni valla gebertirim" dedi Ayşegül ayağa kalkıp."Gebertsene çok isterim senin ellerinde gebermeyi sarışınım" dedi Ali gülerek biz tartışırken Berk geldi onu görür görmez kafamdan aşağı akarsular döküldü. Yüzü kan içindeydi Ali'ler koşarak Berk'in yanına gitti. Berk bana öldürücü bakışlar atmayıda ihmal etmedi. Berk Ali ve Mert'e hararetli hararetli birşeyler anlattı ve okuldan koşarak çıktılar. Bizde sınıfa çıktık hoca da gelince derse başladık. 'Korkuyorum...neden korkuyorsun gerizekalı Oğuz denen çocuğu bulunca anlından öpücem valla ne güzelde benzetmiş öküzü' Ahmet hocanın sesiyle kendime geldim " kız bir saattir sana sesleniyorum duymuyor musun?" "Emret komutanım" "Bu hergeleler nerde?" Berklerden bahsediyordu." Bilmiyorum komutanım" otur işareti yaptı ve oturdum.Zil çaldı ve okuldan çıktık.Ayşegül çağırdı ama gitmedim çok yorgundum eve geldim direk kendimi yatağa attım tam yatağımla aşk yaşayacaktık ki telefonuma mesaj geldi.Numara kayıtlı değildi. "Selam" yazmıştı. "Merhaba sen    kimsin?"dedim."Oğuz ben bugün Berkle kavga ederken gelmiştim" "Ha evet hatırladım şey siz kavga ettiniz galiba iyi misin?" "Evet evet iyiyim zaten fazla kavga etmedik polisler falan geldi karakola götürdüler ailemiz gelince de bıraktılar"diye özet geçti."Peki şey...Berk o iyi mi?" "O hala karakolda" Hangi karakol" Oğuz karakolun yerini mesaj atınca koşarak karkola gittim. Pişmandım benim yüzümden olmuştu.Karakola geldim Berk'le görüşmek istediğimi söyleyip bekledim.Polis gelip beni içeri aldı.İçeri girdim Berk'i görünce olduğum yerde donup kaldım."Berk" dedim titrek sesimle pişmandım hemde çok,çok korkuyordum. Berk bir kaç adım atıp tam önümde durdu.Boş gözlerle bakıyordu."Ne istiyorsun" hiç birşey demedim yüzünü avuçlarımın içine aldım ve baş parmağımla yüzünü okşamaya başladım.Gözyaşlarımı daha fazla tutamadım benden izinsiz düştüler."Git burdan! Yoksa çok kötü şeyler olucak" diye tısladı korkmuştum."Özür dilerim böyle olucağını bilemezdim" dedim ağlamam daha da şiddetlenmişti. "Sana git dedim" diye gürledi. "Saçımı çeken sendin!" "Siktir git Lamiya" ağlıyordum hiç birşey demeden çıktım yanından.' Öküz seni düşünüp gelende kabahat' söylene söylene gidiyordum ki Savaş'ı gördüm 'Adam babam yaşında niye Savaşd diyorum bilmiyorumm' bana doğru geldi. "Burda ne arıyorsun umarım yanlış birşey yapmadın" "Hayır efendim bir arkadaşımı görmeye geldim" hiçbir şey demeden gitti. 'Al sana bir öküz daha Berk'in babası olsa şaşırmam'birden birisi kollarımdan tuttu ve beni arabaya bindirdi. Adamlara vurmaya başladım. İçlerinden biri kafama silahla vurdu ve beni bayılttı.
Uyandığımda ellerim ve kollarım bağlı bir sandalyede oturuyordum kafam çok kötü ağrıyordu. Adamlar karşımda durmuş beni izliyorlardı. "Sizde kimsiniz?" "Beni hatırladın mı küçük cadı!" "Sen..." bu otlede çipini çaldığım adamdı. 'Şimdi boku yedim' "Çip nerde?" "Ben bilmiyorum" "Çip nerde?" Dedi sakince."Bak...ben gerçekten bilmiyorum"eline bıçak aldı."Bir daha sorduğumda bu kadar nazik olmam" "Ben bi adama verdim bunu yapmak zorundaydım üzgünüm" elindeki bıçakla omzuma derin bir yara açtı ağzımdan ufak bir çığlık çıktı."Çip nerde!?" Ağlamaya başlamıştım. "Bilmiyorum yemin ederim bilmiyorum" dedim. Bu sefer karnıma derin bir yara açtı acıdan vücudumu hissetmiyordum pes etmiştim ölümin gelip beni almasını bekliyordum artık. "Çip...nerde!!" hiçbir şey demedim konuşamıyordum daha çok ağladım. Bileğimden yukarı doğru kesti bu sefer "Yeter kes şunu yeter lütfen" dayanamıyorum çok acıyor lütfen lütfen bu acı son bulsun artık. Birden kapı hızla açıldı. Bu...bu Oğuzdu adamlarla kavga etmeye başladı bir kaç darbe aldı ama iyiydi adamlar bayılınca yanıma geldi."Lamiya iyi misin güzelim !?" Ben hala ağlıyordum. "Canım çok y-yanıyor" "Tamam güzelim seni hastaneye götürücem" ellerimi be ayaklarımı çözüp ayağa kaldırdı.Ayağa kalkar kalkmaz bayıldım.
Oguzun Ağızından 
Karakola gitmiştim Lamiya oraya gidicekti kapıda siyah araba vardı Lamiya içerden çıkınca onu arabaya bindirdiler ve hızla uzaklaştılar bende onları takip ediyordum. Kaybetmiştim yolda "Allah kahretsin" biraz etrafa baktıktan sonra Lamiya'nın çığlıklarını duydum koşarak içeri girdim adamları dövdüm. Lamiya'nın ayaklarını ve ellerini çözdüm ayağa kaldırınca düştü. "Dayan güzelim dayan" hastaneye gelince kucağıma aldım ve koşarak içeri soktum onu hemen ameliyathaneye aldılar çok fazla kan kaybetmişti.Lamiyanın telefonundan annesine mesaj attım arkadaşında kalıcağını söyledim anneside onayladı zaten bir hafta boyunca hastaneden çıkamazmış.Lamiyanın yanına girdim ve uyanmasını bekledim.

Lamiya'nın ağzından
Gözlerimi açtığımda hastanedeydim baş ucumda uyuyan Oğuz'u gördüm ve güldüm gözlerini birden açtı."Beni mi izliyorsun sen?" Dedi gülerek "Ne ha-hayır" "Uyanmana sevindim" akşam olmuştu. "Annemi aramalıyım" "Ben haber verdim arkadaşında kalıcağını söyledim oda bir hafta boyunca gelemiycekmiş" " sen bir kahramnsın Oğuz Atay... Şey Berk hala karakolda mı" "Hayır çıktı." Hiç birşey demedim telefonumu alıp Ayşegülü aradım "Sarışınımmm napıyorsun" "Napym valla esmerim evde oturuyorum" "Tamam sarışın yarın okuldan sonra bize gel seda sultan yok bir hafta" Arkadan Ali'nin sesini duydum ve şok geçirdim. "Kız sarışın ne boklar yiyon sen" "Yarın anlatırım kanka" dedi ve suratıma kapattı köpek. Kafamı çevirdim Oğuz beni izliyordu. Cama baktığımda Berk'i gördüm oda bana ve Oğuz 'a bakıp o korkutucu bakışlarını attı. Hışımla içeri girdi ve Oğuz 'a bağırmaya başladı. "Senin ne işin var lan burda!!" "Berk sonra tartışırız git burdan" Berk affaladı birden ve bana döndü. "Neden burdasın" gözlerinde korku ve endişe vardı."Ufak bir ev kazası" "Şimdi iyi misin?" Sadece kafa sallamakla yetindim. "Tamam yarın görüşürüz okulda" dedi ve gitti."Ondan hoşlanıyor musun?" Oğuz'un sorduğu soruyla afallamıştım. "N-ne. H-hayır" "Suratın kıpkırmızı oldu da ondan sordum" "Sinirden o sinirden" dedim ve güldüm.Uyudum sabah kalktığımda kendimi daha iyi hissediyordum.Hazırlanıp aşağı indim ve çıkışımı yaptım. Eve gittim okula gidicektim özlemişyim okulu forma giymicektim dolabımı açtım ve kıyafet seçmeye başladım. Oduncu gömleğimi ve siyah bir pantalon çıkardım üzerinede deri montumu giydim

 Oduncu gömleğimi ve siyah bir pantalon çıkardım üzerinede deri montumu giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ayakkabımı da giyip okula gittim. İçeri girer girmez Ayşegül koşarak bana sarıldı dikişli yerlerimi sıktığı için yüzümü buruşturdum. Berk'in sırasına baktığımda bana bakıyordu"Nerdesin lan sen pis esmer" ağzımı açıp Ayşegül'e cevap vericektim ki Berk gelip bileğimden sıkıca tuttu kesilen yeri öyle çok sıktı ki çığlık attım. Kızlar tuvaletine soktu kapıya yasladı ve ellerini başımın iki yanına koydu. Sinirle bakıyordu ağzımı açsam bana kafa göz dalacak o derece."Neler oluyor Lamiya!!?" "Ha hiç ev ka..." "Ev kazası olmadığını biliyorum doğruyu söyle!" Diye kükredi adeta. Gömleğimin düğmelerini açmaya başladı."Dur ne yapıyorsun bırak beni " montu çıkartıp yere attı gömleğin düğmelerini açınca onu da attı üstümde sadece sütyen vardı. Yaralarımı saklamayı beceremedim dikişli yaralarımı görümce gözleri fal taşı gibi açıldı."Kim yaptı bunu!!" "Sana söyleyemem" "Oğuz şerefsizi yaptı dimi!" "Hayır Berk yemin ederim o yapmadı" O amda telefonum çaldı Oğuz arıyordu. Berk telefonu aldı ve hemen açtı. "Nerdesin lan" telefonu kapatım aşağı indi bende üzerimi giyip peşine takıldım. Dışarı çıktığımızda Oğuz banklarda oturuyordu. Berk yanına gitti ve yakasından tutup yumruk attı."Berk lütfen dur o birşey yapmadı diyorum"
"Git burdan!" Ağlamaya başlamıştım bile omulun hepsi camlardan  izi izliyordu bağzıları da aşağı inmişti."Berk dur artık" kolundan tutup çekmeye çalıştım ama nafile kımıldamadı bile karnımdan ittirdi ve yere düştüm"Ah!!!" Dikişlerim patlamıştı ve yerde acıdan çığlık atıyordum. Berk'in gözleri dönmüş hiç bir şey görmüyordu.Beni fark edince hızla yanıma geldi." Özür dilerim çok özür dilerim güzelim" Berk beni kucakladı ve tüm hızıyla koşarak hastaneye götürüyordu. Hastane yakındı ondan koşarak götürüyor. Kendimi bıraktım ve bayıldım en son duyduğum şey ' Beni bırakma güzelim' olmuştu Berk söylemişti bunu.






Kusura bakmayın bölüm biraz geç geldi sınavlarım vardı keyifli okumalar 😊😊💘💘

Kötü SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin