Ben gayım

92 2 3
                                    

Multi Ali
Multideki şarkı benim sevdiğim bir larkı bölümü okurken izleyebilirsiniz

Berk'in ağzından devam

Ali Berk'i omzundan vurmuştu. Ben Lamiya'ya sinirliydim sadece olduğum yerde ona bakıyordum oysa ağlıyordu. Ali Lamiya'nın ellerini ve ayaklarıını çözüp sarıldı ona güveniyordum bu yüzden birşey demedim. "Lamiya iyi misin" dedi Ali "i-iyiyim" Lamiya yanıma gelip sarıldı "özür dilerim ö-öz-özür dilerim "dedi ağlayarak "evde konuşucaz"arabaya bindik ve Lamiya'ların evine gittik.

Lamiya'nın Ağzından

Eve geldiğimizde kapıda annem ve Ayşegül'ü gördüm ağlamaktan gözleri kıpkırmızı olmuştu. İkiside yanıma gelip sarıldılar "iyi misin kızım" annem hala ağlıyordu. "İyiyim anne ağlama artık" "Ayşegül sende ağlama artık" "nasıl korktuk biliyor musun" Berk ayağa kalktı. "Lamiya odaya çık" "Biraz da..." "Odaya çık dedim!!" Öyle çok bağırmıştı ki ayağa kalktım çok sinirli gmrünüyordu Ali Ayşegül Mert ve Annem onu sakinleştirmeye çalışıyordu çalışıyorlardı ama sakin değildi gözü dönmüştü onu ilk defa böyle görüyorum. "Siz karışmayın!!!" Kolumdan tuttu ve beni merdivenlerden yukarı doğru sürüklemeye başladı. "Canımı acıtıyorsun Berk" odaya geldiğimizde kapıyı açıp beni içeri fırlattı sendeledim ama düşmedim. "Ben sana o herifle görüşmiceksin demedim mi!??" "Berk ben..." sözümü yine yarıda kesti. "Ben sana dokunamazken o şerefsiz seni öptü canını yaktı tecevüz etseydi ne bok yicektim lan ben ha!!" "Bağırma ne olduğunu bilmiyorsun" Berk bana tokat attı ve yere düştüm. Ona kızmadım çünkü bunu hak etmiştim. "Lamiya ben özür dilerim" ben daha çok ağlamaya başladım. "O olduğunu bilmiyordum yemin ederim gizli bir numara mesaj attı babamı tanıdığını söyledi onu görmek istiyorsam sabah 9 da evin önündeki arabaya binmemmi söyledi benn küçüklüğümden beri babamı görmenin hayaliyle yaşadım böyle olucağını bilmiyordum" "Tanımadığın birine nasıl güvenirsin Lamiya nasıl !?" "Ü-üzgünüm" yere çömeldi ve sarıldı bende ona sarıldım. "Özür dilerim çok özür dilerim" "Tamam artık ağlama sen yatağa yat ben geliyorum" dışarı çıktı bende dediğini yapıp yattım. İçeri elinde ilk yardım çantasıyla geldi ve yaralarımı temizleyip sardı. "Canın çok acıyor mu?" "Evet ve ben bunu hakettim" "kes artık şunu ben aşağı iniyorum sende yat uyu yarın gelir alırıım seni okula beraber gideriz" "Uykum yok" "peki aşağı gel o zaman" elini uzattı elinden tutup aşağı indim bizimkiler bize meraklı gözlerle bakıyordu. "Sorun yok hallettik" "Mutlu sooonn" diye bağırdı Ayşegül hepimiz ona sakat heralde der gibi baktık. "İyisin değil mi kızıım" "Evet annecim" "Peki ben işe gidiyorum eğer kal..." "Hayır anne sen git. Seni seviyorum" annem öpücük attı "Çocuklar isterseniz burda kalın ben nöbete kalırıım bugün" dedi ve çıktı. Ayşegül bana bakıyordu "Noldu" "kankama bakamaz mıyım ya Allah Allah" "Kankana bakıcağına sevgiline bak" dedi Ali ve benn şok geçirdim. "S-sevgili mi ne zamandır" "senin kaçırıldığın gün size geldim anlatmak için ama yoktun" "Sonunda bir enişte yapabildin bana" dedim ve güldüm Ayşegül öldürücü bakışlarını atmayı ihmal etmedi. "Birşeyler yapalım ben çok sıkıldım" dedimm "Buldum" dedi Mert "Doğruluk mu cesaretlik mi oynayalım" Ayşegül ve ben ellerimiz çırptık Ayşegül mutfaktan şişe aldı ve masanın etrafını sardık. "İlk ben çeviricem" dedim ve şişeyi elime aldım. Şişe döndü döndü Ali ile benim üzerimde durdu. "Soruyorum Ali D mi C mi" "erkek adam doğruluk demez cesaret lan" "Geçmiş olsun sevgilim" "neden sevgilim" "şimdi görürsün" biraz ne yaptırııcağımı düşündüm. ""Sokağa çık ve önüne ilk gelen erkeğe teklif edip ben gayım de" "yenge naptın ya" hepimiz birden Ali'yi alkışladık ve aşağı indik. Biraz bekledik aşağıdan bir adam geliyodu kaslı maslı birşeydi. "Hadi Ali görelim seni" dedim ve adamın yanına doğru ittirdim. Ali adamın yanın gitti. "Merhaba yakışıklı ben gayım benimle çıkar mısın?" "Ne diyosun lan sen" dedi adam ve Ali'yi kovalamaya başladı ben tabi ki bu anı videoya kaydederek ölümsüzleştirdim. Hepimiz kahkaha atıyorduk en sonunda Ali aparmana doğru girdi ve kapıyı kapattık. İçeri girip yerimize oturduk herkes susmuştu. Ayşegül ben hariç hunharca gülüyorduk. "Sarşınım bari sen yapma be" "A-ama ço-çok komik" gülmeyi bitirdiğimizde oynamaya devam ettik. Ali çevirdi Berk ve benim aramda durdu bu sefer. Berk soruyordu ben cevaplıyordum. Direk D dedim. Berk biraz düşündü "klostrofobin ne zaman başladı" o güne tekrar dönmüştüm Ayşegül bana baktı. "Anlatmak zorunda değilsin" "sorun değil Ayşegül" dedim ve anlatmaya başladım. "12 yaşımda sokakta top oynuyordum bir adam geldi se babana götürücem kızım dedi küçüktüm tabi inandım elinden tuttum beni bi eve götürdü üzerime doğru yürümeye başladı ben daha bir şey anlamamıştım babam nerde amca diye sordum baban falan yok dedi ve üzerime attı o zaman kafasına vazoyla vurdum kaçmaya çalıştım be yakaladı ve bir dolaba soktu küçücük kapkaranlıktı beni oraya kilitledi 1 gün boyunca orda kaldım o karanlık dar dolapta sabah beni polisler buldu sabaha kadar ağladım o günden beri var" bunları anlatırken o anları tekrar yaşamıştım. "Ayşegül 'ün gözleri dolmuştu bile" "Ayşegül ne sulu gözsün sen ya hadi kalkalım artık sıkıldım ben" dedim ve oyunu bitirdik hepimiz ayrı odalara girip yattık. Ben o anları düşündüm bugün o anları tekrar yaşamıştım farkında olmadan ağladım dalmıştım rüyamda gördüm o anı yatağın sol tarafında çöküntü hissetim bir el bana sarıldı ve çığlık attım "dokunma dokunma bana" vuruyordum karşımdakinin kim olduğunu umursamadan "Sevgilim benim kendine gel" Berk beni sarstı ve kendime geldim. "Anlatmak zorunda değildin" "sadece sarılıp uyuyalım olmaz mı?" Berk bana sarıldı bende kafamı onun omzuna koydum ve kendimi uykunun ellerine bıraktım.

Kötü SevgilimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin