Multi Murat
Sınıfa girdim ve Ayşegül'ün yanına oturdum. "iyi misin" "Evet iyiyim sarışınım" Berk içeri girdi gözlerime bakıyordu kafamı çevridim ve Ayşegül'le konuşmaya devam ettim.Ders matematikti telefonum çaldı. Savaş şerefsizi arıyordu. Hocadan izin aldım ve lavoboya gittim. "Ne istiyorsun lan" "Benimle düzgün konuşmayı öğrenmelisin yoksa başına kötü şeyler gelebilir" "Ne yapacağın umrumda değil şerefsiz piç" dedim ve suratına kapattım gözlerim dolmuştu. Kapı açılınca kendimi topladım. Berk içeri girdi ve kapının arkasına geçti. "Senin burda ne işin var" dedim mesafeli bir sesle "Konuşmamız gerek " "Sen konuşmak istediklerini o gün söyledin Berk o şerefsizin oğlu olman ya da beni izlemen umrumda değil artık yapacak birşeyim kalmadı beni izlemene yada yakın olmana gerek yok Berk Karaman" dışarı çıkmaya çalıştım ama izin vermedi. "Seni sevdiğimi biliyorsun" "Bende öyle sanıyordum ama yanılmışım" "Söylediklerimin hiç birinde ciddi değildim öyle şeyler söylemek istemezdim ama mecburdum" "Ama söyledin Berk benden uzak dur artık" kolumdan tuttu ve beni duvara doğru ittirdi belim ağrımıştı. "Senden uzak durmıcam anlıyormusın sen benimsin başkasının değil" ağlıyordum. "Senden nefret ediyorum...senden çok nefret ediyorum" bir süre suratıma baktı. "Hayır...hayır etmiyorsun" ben daha çok ağlamaya başladım. "Etmeliyim...senden nefret etmeliyim"(teen wolf izleyenler yak yak yak kdkdkdkdkdkd) bana sarıldı ama ben karşılık vermedim bıraktı ve kapının önünden çıktı bende kantine indim ders dinleyecek kafam yoktu. Bir tost ve kahve alıp bir masaya oturdum. Ben tostumu afiyetle yerken bir grup çocuk geldi ve karşıma oturdu. İçlerinden biri beni izliyordu rahatsız olmuştum tam masadan kalkacakken yanıma geldi ve oturdu. "Selam Lamiya" "merhaba" 'bu benim adımı nerden biliyo yağğğ' "adını sınıf listesinde gördüm" ben ona masum masum bakarken "dışından düşündün" ve güldü. "Bu arada adım Murat yeni geldim" "Memnun oldum Murat bizim sınıftasın demek" "Evet birlikte çıkalımmı sınıfa ?" Kafa salladım ve yerimizden kalktık ben haala tostumu yiyiyordum 'gerizekalı bu kadar yakışıklı çocuk yanına gelmiş insan bi ikram eder' Murat'a döndüm gülüyordu bende tostu uzatarak "Neye gülüyorsun ya?" Dedim "Bu yakışıklı çocuk tost istemiyor" 'dilin kopsun lamiya' "kusura bakma ya" "Önemli değil hoşuma gitti prenses" sanırım şuan domates gibi olmuştum. Biraz yürüdükten sonra sınıfa geldik Berk en arkada yerinde oturuyordu. Ayşegül de rahatsızlandığı için eve gitmişti. İntikamım şimdi başlıyor Berk Karaman Murat'la bizim sıramıza oturduk konuşmaya başladık bi konuşurken Berk'in çok kötü bakışlarına maruz kalmıştım ama ben o gece bir söz vermiştim intikam alıcaktım. 'Eyvah geliyor doğal davran Lamiya' o sırada Murat komik birşey söyledi ben kahkaha atmaya pardon anırmaya başladım kendimi durduramıyordum. Berk gelip tam karşımızda durdu. "Eğer biraz daha gülersen o dilini keser yediririm sana" demesiyle sustum. Murat ayağa kalktı. "O bir kız biraz nazik olmalısın" "Sevgilimle nasıl konuşucağıma ben karar veririm" Murat afallamıştı bana döndü cevap bekliyordu ayağa kalktım Berk'in karşısında durdum. "Ben senin sevgilin değilim şimdi git burdan" Berk yumruğunu kaldırdı Murat'ın önüne geçtim. "O elini indirirsen seni asla affetmem" dedim Murat'ın elinden tuttum ve dışarı çıkarttım. Derse girmemiştik sahile gidip biraz oturduk ve konuştuk Berk'i sormuştu ama anlatmak istemedim olanları tekrar yaşamak istemiyordum.Biraz oturduktan sonra kalktık öğleden sonraki derslere giricektik. Sınıfa geldiğimizde şükür ki Berk yoktu sıraya oturdum ve kafamı masaya koydum. "Lamiya bir gelir misin?" Kafamı kaldırdım ve bana bakan Ali ve Merti gördüm. Murat'tan izin alıp kalktım sınıftan çıktık be bir köşeye geçtik. "Sizi dinliyorum" "Bunu Berk'e neden yapıyorsun seni ne kadar çok sevdiğini görmüyor musun!?" "Beni kandırmadan önce düşünecekti bumdan sonra bana onunla ilgili bişey konuşmak için gelmeyin" dedim ve sınıfa gittim. Ama Murat yoktu telefonumu çıkardım ve Murat'ı aradım. "Nerdesin Murat" "Güzelim bizim çocuklar kavga etmişler onların yanına gidiyorum" "Tamam yakış..." 'ne diyorum lan ben hemen toparla Lamiya' "Tamam yakışırsa al" "Neyi alayım" "Ne?" Murat güldü al işte yine rezil oldum "Bak ne dicem akşam annemler bir davet veriyor benimle gelir misin" "Olur" "Tamam okul çıkışında bekle beni" "Tamam" dedim ve kapattım. Çıkışa kadar uyudum o ilahi sesi duyunca sevinçle kafamı kaldırdım kaldırmamla çığlık atmam bir oldu Berk çok sinirli duruyordu. "Herkes dışarı çıksın hemen!!" Diye bağırıdı herkes dışarı çıktı sınıfta sadece ikimiz kalmıştık. Üstüme doğru gelmeye başladı bende geri geri gittim sırtım duvara değince durdum ve suratına baktım. "Çekil önümden" hiçbir şey demedi öylece suratıma baktı. "Çekil önümden dedim sana!" Bu sefer bağırmıştım. "Bana. Bir. Daha i. Bağırma. Güzelim"
"Benden uzak dur seni affetmemi mi bekliyorsun ha!? Sen o gece benim için öldün Berk benim için o gece öldün" "Onunla konuşmaya drvam edesen onu öldürürüm" diye bağırdı. "Bana karışmaktan vazgeç" dudağıma yapıştıçok sert öpüyordu ve bu benim canımı çok acıtıyordu karşılık vermedim ittirmeye çalıştım ama o öküz gibi bedeni yerinden kıpırdatamadım. Geri çekildiğinde tokat attım. "Senden nefret ediyorum" dedim ve koşarak sınıftan çıktım. Murat beni kapının önünde bekliyordu yüzüme bir gülümseme yerleştirdim ve yanına gittim. "Seni beklemekten kök saldım" dedi ve güldi Murat. "Üzgünüm sınıfı temizledim" "Neyse hadi seni eve götüreyim sende hazırlan" arabaya binidk ve eve geldik eve geldiğimizde teşekkür ettim ve eve giridim ablam oturmuş esra erolu izliyordu. "Abla bıkmadın mı şunları izlemekten yaaa" "Sanane be slk" "Ben akşam evde yokum arkadaşımla bir davete gidicez" dedim ve hemen yukarı çıktım biliyorum ki çıkmasam bir sürü soru sorucaktı. Dolabımı açtım ve bakışmaya başladım. En sonumda ablamın dolabına saldırmaya karar verdim ve biraz karıştırdıktan sonra kırmızı bir elbise buldum aldım ve odama girip giyindim elbise çok güzeldi saçımı da yaptım ve aşağı indim. Lamiya'nın elbisesi ve saçı||Ablam beni görğnce ağzı açık kaldı. "Kıızm bu nasıl bir güzellik benim elbisem sana daha çok yakışmış bee" "Teşekkürler ablacım" biraz sohbet ettikten sonra Murat mesaj attı ve aşağı indim. Aşağı indiğimde arabaya yaslanmış sigara içiyordu beni görünce afalladı sigarayı yere attı ve yanıma doğru gelmeye başladı. "Bu kadar güzel olmamalıydın muhtemelen bütün gece erkekleri dövücem" "Çok teşekkürler" "Gidelim mi?" Kolunu uzattı koluna girdim arabanın kapısını açıp girmemi bekledi girdikten sonra kapıyı kapattı ve kendi yerine geçti. Yol boyunca pek fazla konuşmadık arabadan indiğimizde saray gibi bir yere gelmiştik. İçeri adımımızı attık ve bütün gazeteciler başımıza toplandı. "Murat bey bu güzel hanfendi de kim yeni sevgiliniz mi çok güzel bir bayan evlilik ne zaman " ve daha bir çok soruya maruz kaldık Murat hiçbir ley demeden aralarından geçti ve içeri girdik içderdeki herkes çok şıktı fazla abarttım diye korkmuştum. İçeri girdik ve Berk'i ve Savaş piçini görmem bir oldu. "Bunlar neden burada" "Babası ünlü bir iş adamı" kafa salladım sadece bir masa başına geçtik ki tek boş yerde Berk be Savaş piçinin yanındaki masaydı. Geçtik Berk beni izlemeye başlamıştı bile 'hele senden intikamımı alayım o piç babanada sıra gelicek' çok rahatsız oluyordum Berk'e arada bakıyordum burnumdan soluyordu çok sinirlenmişti. Murat beni dansa kaldırmak için elini uzattı bende Berk'e inat tuttum ve kalktım biraz dans ettik biraz diyorum bakın Berk bileğimden tutup Murat'tan ayırdı Murata bir yumruk attı " Bir daha benim olana dokunursan seni öldürürüm duyudun mu lan beni!!" Bileğimden tuttu ve beni sertçe sürükledi canım çok acıyordu. "Canımı acıtıyorsun bırak beni!!" "Kes sesini!!!" herkes bize bakıyordu beni asansöre sertçe itti içeri girince en üst katın düğmesine bastı. Hiçbir şey demiyordu sadece sinirle bana bakıyordu birden asansör durdu. 'Olamaz olamaz lütfen lütfen tekrar olmasın' nesef almam zorlaşmıştı. "Lamiya iyi misin!?" "Berk hemen burdan çıkar beni. Bem burda duramam benim klostrofobim var lü...t...fen" "Tamam derin derin sakimce nefes al tatlım" "Ya...pa...pa..mıyorum Berk!" Yere düştüm nefes alamıyordum ben kapalı alanlardan nefret ederim küçükken geçirdiğim bir tramvadan dolayı "Lamiya kendine gel!! Aç gözlerini Lamiya!!" En som duyduklarım bunlardı sonrası karanlık
Berk'in ağzından"Lamiya aç gözlerini lütfen!!" Korkuyorum ona bişey olursa... onu getirmemeliydim buraya kapıyı yumruklamaya başladım. İnsanlar kapıyı açmaya çalışıyorlardı. Ben yere çöktüm Lamiya'yı da kucağıma çektim ve hüngür hüngür ağlamaya başladım. Duyguları olmayan Berk Karaman hüngür hüngür ağlıyordu. Sonunda kapıyı açtılar Lamiya'yı kucağıma alıp aşağı indim ambulans kapıda bekliyordu Lamiya'yla birlikte bindim ve hastaneye gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kötü Sevgilim
ChickLitLamiya adında masum bir kız ve bir mafyanın oğlu olan berk lamiyanın hayatı bir gecede değişicek