Kendini Sevdirmişti Bana...

553 9 0
                                    

Rüzgar'ın bakışları arasında süzülürken  artık eve gitme zamanımın geldiğini hissettim.

Eve gitmeliyim dedim kendi kendime.

Rüzgar seni birdaha görebilecek miyim ? diye sordu.

Bende kimbilir diye göz kırptım giderken pantolonumun cebine ufak bir not sıkıştırdı.

Otelden çıkarken ceptelefonumu cebimden çıkartıp gelen 15 cevapsız aramaya baktım dayım ve Çağla aramıştı. Çağla benim 15 senelik arkadaşımdı 2 yaşındayken annelerimiz arkadaşken tanışmıştık hayatımdaki en güvendiğim tek insandı. Çağlayı aradım.

"Nerdesinn seen !!"

diye bir ses yükseldi telefondan.

"Dur sakin ol Çağla buluşunca herşeyi anlatacağım nerdesin sen."

"Evdeyim sen ? "

"Eve gidiyorum sende bize gel hemen. "

"Tamam."

Eve doğru yola koyuldum bir taksi çevirdim , eve giderken dayımı aradım sesi sakin geliyordu.

"Naber dayı."

"İyim kızım sen beni çok meraklandırdın eve gelince konuşacağız."

"Tamam."

Eve gelmiştim , dayım beni kapıda karşılamıştı kızgın gibiydi.

"Dayıcım bana çok kızgın olduğunu biliyorum ama..."

"Evet Tılsım bu yaptığın affedilir gibi değil nerelerdeydin akşam söyle bakalım."

Dayıma tabiki yalan söyleyecektim doğruyu söylesem beni evden atardı. Çağla da kaldım diyecektim.

"Çağla da kaldım tabiki dayıcım."

"Neden haber vermedin be kızım."

"Telefonumun şarjı bitmişti , sabah uyandığımda görmüştüm." dedim

pekte inanır gibi değildi ama birşey demedi yukarı çıktım ve odama doğru yürüdüm.

Hira kucağıma atlayıp "Nerdeydin abla seni çok özledim."

"Çağla ablanla beraberdik canım benim."

" Beni parka götürür müsün ablacımm ? "

" Maalesef olmaz tatlım , bugün çoo yorgunum ."

" Ama ablaaaaa ."

" Dayım götürsün canım ? "

" Dayım yaşlı ama onunla eğlenemiyoruz. "

"Yarın gideriz olmaz mı ? "

Somurtarak " Tamam."  dedi.

Günlerden cumartesiydi pazartesi günü okullar açılıyordu 12. sınıf olmanın avantajlarını düşündüm bir yandan ama hiçbirşey bulamadım. Telefonumu elime aldım ve Çağla'ya bir mesaj yolladım bize gelmeli olanları ona anlatmalıydım hala aklım Rüzgardaydı o siyah gözleri aklımdan gitmiyordu ondan hemen hoşlanmam anormal değilmi diye düşünmüştüm. Kapı çalmıştı hemen aşağıya indim Çağla sırıtarak bana bakıyordu. Bende gülümsemiştim.

" Haydi içeri gel ." dedi.

Beraber odaya çıktık Hira'ya yanımıza gelmemesi için uyarmıştım.

" Akşam nerdeydin Tılsım ? "

" Dur anlatacağım. "

" Mete beni aldattığını ve beni sevmediğini söyledi ayrıldık kafam çok karışıktı bara gitmek istedim içeri girdiğimde çocuk bana selam dedi bende selam dedim konuştuk öyle ona Mete'nin yaptıklarını anlattım oda beni teselli etti sonra onun yakışıklılığına kapıldım otele gitti gerisini tahmin ediyorsundur."

Çağla gülerek beni dinliyordu.

Suratına noldu dermiş gibi baktım.

" Çağla ya çocuk çok fenaydı hayatımda bana en güzel geceyi yaşatmıtı , bana numarasını verdi galiba benle görüşmek istiyor. Bende onu tekrar gömek istiyordum hala aklım ondaydı galiba ben ondan hoşlanıyorum. " dedim.

" Oo Tılsım bakıyorum çoktan kaptırmışsın kendini. "

Ona güldüm.

" Evet sanırım ."

Senden Sonra BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin