OKUL

460 7 1
                                    

Yarın okul olduğundan dolayı Rüzgar'ın yanından erken ayrılmıştım  ona veda etmek hiç isteniyordum ama maalesef gitmek zorundaydım. Otelden çıktıktan evin yolunu tuttum. Eve geldiğimde saat 23.30'u gösteriyordu herkesin uyumuş olma ihtimalini göz önünde bulundurarak odama doğru ilerledim banyo etmem gerekti , sıcak bir duş aldım ve deliksiz bir uykuya daldım.

~~~~~~~~~

Sabah alarmın sesiyle uyandım. Okulun ilk günüydü 11/F sınıfındaydım okul kıyafetlerimi giydim ve hafif bir makyaj yaptım,

çantamı alıp okulun yolunu tuttum zaten yakındı iki sokak ötemizdeydi.

Okula birsürü yeni insanlar gelmişti. Bunlardan biride Rüzgar'dı onu gördüğümde şaşırmıştım yanına gidip:

"Hey sen bu okuldamıydın. "

"Değildim ama senin için bu okula geldim artık sevgiliyiz dimi ? "

" Evet tabiki. "

Elini belime koyarak yürüdük Rüzgar'ı Çağlayla tanıştırmıştım Çağla bana göz kırparak ve kulağıma eğilerek "sakın bu çocuktan ayrılma. " demişti bende ona kafa salladım.

İyiki Rüzgarla aynı sınıfta değildik yoksa aklım hep onda kalacaktı sonra dersleri dimlemicektim.

Çağla yanıma gelip.

" Şurdaki çocuğu görüyomusun çok yakışıklı ayy yerim onu. "

" İlk günden daha başladın Çağla."

" Olsun adı Berkmiş dedikoducu Fatma'dan öğrendim. "

" Hım iyimiş. "

Hoca derse girdi ilk ders Tarih'ti ilk derse Tarih konurmuydu ya bu kadar sıkıcı olamaz bir insan. Tanışma faslı...

~ ~ ~ ~ ~ ~ ~

Okul bittiğinde Rüzgarla buluştuk onu tam olarak daha tanımıyordum.

" Rüzgar seni daha tam olarak tanımıyorum bana seninle ilgili birkaç birşey anlatır mısın ? "

Senden Sonra BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin