Babamın bizi 3 yıl önce terk etmesiyle başlamıştı herşey. O gün okuldan eve geldiğimde annemle babam herzamanki gibi kavga ediyorlardı ,
ben kavgalardan hep kaçmıştım. Hira'nın yanına gittiğimde hiçbirşeyden habersiz beşiğinde uyuyordu. Alnına bir öpücük kondurup üstünü örttüm. Üzerimi değiştirip aşağıya indim.
Bizimkiler hala kavga ediyorlardı onları aldırmayıp mutfağa indim.
Hira'nın mamasını hazırladım.
Kendimede makarna yaptım.
Hira'yı besledikten sonra onu oyuncak havuzuna koyduktan sonra, odama gidip kafamı yastığa gömdüm.
~~~~~~~~~~
Sabah Hira'nın ağlamaklı çığlıklarını duydum yataktan fırlayıp odasına gittiğimde yerde kanlar içinde yerde yatan annemi gördüm. Donup kalmıştım...
Hemen ambulansı aradım.
Hira'yı susturmaya çalışıyordum, susmuyordu çok korkmuştu onu beşiğine bırakıp annemin yanına gittim. Nabzını kontrol ettim, çok zayıf atıyordu çok kan kaybetmişti. Aklıma babam geldi.
"Babaa!!! "
Bir cevap yoktu aklıma çok kötü şeyler doluşmuştu. Ambulansın sesini duydum Hira'yı alıp dışarı çıktım.
Görevliler annemi sedyeye yatırdılar.Hastaneye geldiğimizde annemi yoğun bakıma aldılar.
Gözlerimden yaşlar süzüldü,dayımı arayıp durumu haber verdim.
~~~~~~~~~~~
Dayım geldiğinde Hira'yı o aldı kucağına.
Annemin kan grubu Rh-A'ydı çok zor bulunur bir kandı annem ölücekti...
Doktorlar üzücü haberi vermişlerdi annem ölmüştü,ne yapacaktım ben Hira daha bebekti kim bakıcaktı bize...
Babam bizi terketmişti. Dayım bize yerleşmişti artık bize o bakıcaktı.
Arkadaşlar bölümler biraz geç geliyor sınavlarım olduğu için kusura bakmayın..