Seni Özledim...

426 9 1
                                    

Çağla bizden gittikten sonra Hirayla çizgi film izliyorduk benden ona mısır patlatmamı istemişti mutfağa doğru gidip mısırları tencereye koydum. Telefonumun çaldığını hissettim Rüzgar'dan bir mesaj gelmişti heyecanla açıp "seni özledim" mesajını gördüm ne yapacağımı şaşırmıştım aslınsa bende onu özlemiştim "bende " diye mesaj gönderdim heyecandan mısırları unutmuştum , mısırları kaselere doldurup salona geçtim.

Mısırlarımızı yedikten sonra Hiraya uyku saatinin geldiğini söyledim ve onu yatağına yatırdım. Televizyonu kapatıp banyoya doğru ilerledim sıcak bir duş aldım. Telefonuma gelen mesajı görmemiştim elime aldığımda Rüzgar'dan gelen mesaja baktım "seni hemen  görmem lazım" okuduğumda heyecandan ellerim titriyordu "tamam nerde ne zaman ?" yazıp gönderdim.

" yarın akşam aynı barda." 

"tamam." diyerek gönderdim.

Deliksiz bir uyku çekip yarını düşündüm...

~~~~~~~~~~~

Sabah alarmın sesiyle uyanım , banyoya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra sabah koşusuna çıktım Yaklaşık iki buçuk kilometre koşmuştum az gibi geldi ve onu üç kilometreye çıkardım ve eve doğru bir üç kilometre daha koştum  çok terlemiştim eve gelince kendimi ılık suyun içine bıraktım.

Dayım kahvaltıyı hazırlamıştı bile  Hira'yı uyandırmaya gittiğimde çoktan uyanmış oyuncak bebekleriyle oynuyordu.

" Günaydın tatlım ."

" Günaydın ablacım ."

" Ee napıyorsun bakalım ."

" Bebeklerimle oynuyorum "

" Haydi gel dayım kahvaltıyı hazırlamış. "

" Tamam. "

Kahvaltı ettikten sonra odama çıkıp akşam ne giyeceğime baktım yırtık kot pantolonumu ve arkası açık bluzumu giyicektim , telefonum çalmaya başladı tabiki Çağla arıyordu.

" Efendim. "

" Naber kanka."

" İyi sen ? "

" İyim napıyorsun ."

" Evde oturuyorum sen. "

" Bende evdeyim dışarı çıkalım mı? "

"Olmaz canım ya akşam için hazırlanmam lazım."

" Oo nereye Tılsım Hanım."

" Rüzgarla buluşucağız"

" Nerdeee.

"Geçen geceki gittiğim barda."

" Hımm. "

" Çok heyecanlıyım ya. "

" Detayına kadar bilmek istiyorum. "

" Tamam. "

Senden Sonra BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin