O Gece...

500 9 0
                                    

Saçlarımı düzleştirip evden çıkmıştım bir taksiye atlayıp geçen geceki bara gitmiştim Rüzgar oradaydı yanına gidip onu öptüm ve

"Selam. "

"Selam."

Bir içki aldım fakat elimden onu çekip almıştı "bu gece sarhoş olmak yok aşkım. "

Aşkımm mı Rüzgar bana aşkımm demişti bu söz bana vücudumun titremesine neden olmuştu.

" Tamam. "

Barda dans etmek istitordum Rüzgar'a bir bakış attım  gözlerini bana kilitlemiş bana bakıyordu. Eve gidelim dermiş gibi bir bakıştı bu.

" Ee ne konuşucaktın benimle ?"

"Seni o gece barda gördüğümde

içim sana okadar çok ısınmıştı ki senin benim olman  için ölüyordum senin yanına geldiğimde okadar güzeldin ki sevgilim bana o eski sevgilin olan alçağı anlattığında ona çok sinirlenmişti seni mutlu edeceğim sevgilim elimden geldiği kadar seni hiç üzmeğeceğim. "

Bu sözleri duyduğum zaman çok şaşırmıştım. Kimse bana bu sözleri söylememişti.

" Bende senden hoşlanıyorum bana kimse bana bukadar yakın ve samimi olmamıştı. "

Kucağına atlayıp onu öpmüştüm beni kucağına alıp barın üst tarafındaki odalardan birine soktu beni yatağa atıp üstümdekileri çıkardı bende onun gömleğinin düğmelerini çözmüştüm beni altına aldığında inlemiştim dudaklarıma yapışmıştı pantolonunu indirdiğinde tamamen bütünleşmiştik  acı bir çığlık atmıştım...

Senden Sonra BenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin