Yine kötü düşüncelere daldı beynim. Huzurla uyumam gereken zamanda benim aklıma neden ölüm geliyordu.
Gözlerimden yaşlar akmaya başladı. Hiç kimsem yoktu başımda bana evini açan dayımdan başka kimsem yoktu. Beni sahiplenecek kimse yoktu. Yorulmuştum artık, Hira olmasa bu hayata katlanıcak gücüm kalmamıştı. Gözlerimi sildim ve saate baktım çoktan onikiyi geçmişti.Birden kapım açıldı elinde oyuncak ayısıyla Hira gelmişti.
"Ablacım çok korkuyorum senin yanında yatabilir miyim?"
"Tamam gel tatlım. "
Onu yatağıma yatırdım küçücük birşeydi zaten.
Uykum kaçmıştı Rüzgar'a mesaj atmayı düşündüm herhalde bu saatte uyanıktır. Ona sıkıca sarılmak istiyorum herşeyi unutmak onun olmak istiyorum.
"Uyanıksan beni evden alır mısın? "
Mesajı attım ve mutfakğa indim bir elma kaptım ve yedim. Mesaj gelmişti.
"Tabiki prenses beş dakikaya oradayım."
Yukarı çıkıp sessizce odaya girdim Hira'yı uyandırmak istemezdim. Siyah pantolonumu, ince gri bluzumu giydim hava soğuktu siyah deri ceketimide doloptan çıkardım. Parfümümü elime alıp aşağıya indim. Kısa botlarımı giydim parfümü sıktım oldukça güzel kokuyordu her erkeği tahrik ederdi. Titredim sanırım mesaj geldi.
"Geldim bebeğim."
Anahtarlarımı alıp dışarı çıktım. Rüzgar arabısına yaslanmış beni bekliyordu. Hızlı adımlarla yanına gittim. Hızla boynuna sarıldım onu kendime sıkıca sardım kokusunu içime çektim. Yüzümü ellerinin arasına alıp beni uzunca öptü.
Arabaya bindik.
"Gecenin bu saatinde noldu prenses?"
"Geceleri uyuyamıyorum korkuyorum gözlerimi kapadığımda boğulcak gibi oluyorum. Sen yanımdayken kendimi güvende ve huzurlu hissediyorum."
Arabayı durdudu ve şöyle dedi:
"Bende seninleyken huzuru mutluluğu buluyorum sen diğer kızlardan özel ve farklısın seni hiçbir zaman bırakmayacağım sevgilim. "
Ona masum masum bakarken bu çocuğun beni sevdiğinden artık emindim bende onu çok seviyordum.
Bana usulca sarıldı ve içine çekti.
"Beraber uyuyalım mı?"
"Olur sevgilim."
Rüzgar'ın Ağzından
Benim küçük meleğim nasılda korkmuştu. Bana sıkıca sarıldığında zaman durmuş gibiydi başka birşey düşünemez olmuştum. Ona huzuru yaşatacaktım artık korkmasına izin vermeyecektim.
-------------
Rüzgar beni evine götüryordu. Yarın hafa sonu olduğundan içim rahattı.
Gelmiştik Rüzgar'ın kendine has evi vardı tabi babası zengin olunca...
Arabadan aşağıya indik
Rüzgar elimeden tutup beni evine sürükledi. İçeriye girdik salonu büyük ve genişti siyah deri koltuklar amerikan mutfak bir erkek için fazla düzenli herhalde hizmetçisi falan vardı. Ceketimi çıkardım ve koltuğa oturdum. Rüzgar da yanıma oturmuştu.
"Uyumak ister misin? "
"Senin kollarında..." dedim göğsüne yaslanarak. Beni kendine çekti kollarını bana doladı.
"Hadi gel yatağa geçelim."
Beni kucağına alıp yatak odasına götürdü. Siyah saten çarşafları ışıkta parlıyordu beni yatağın üzerine bıraktı seksi bakışlarımı üzerine gönderdim. Oda seksi bakışlarını bana gönderdi. Gözlerimden uyku akıyordu. Rüzgar yanıma yatıp bana sarılıp beni kendine bastırdı.
"İyi geceler prenses."
"İyi geceler sevgilim."
Huzurla gözlerimi kapadım Rüzgar'ın bana verdiği huzur,mutluluk, aşk bunlar paha biçilmez duygular ilk defa bu kadar güvenli hissediyordum kendimi. Rüzgar omzuma küçük bir öpücük kondurdu. Gülümsedim sıcakcık kolları arasında öylece uykuya daldım...