Girme zili çalıp hoca içeri girdi. Ardından derse başladık.Ve ders İnkılap tı hiç sevmem.Anlamamda zaten belki siz de benim kafadansınızdır.Neyse sonra ben Su'ya bir kağıt attım-o benim ön sıramda oturuyor -Ve hemen alıp içini okumaya başladı. Kağıdın içinde
"Hadi hemen anlat!"
Yazıyordu. Yoksa ben meraktan çatlıycaktım.O da kağıda bir şeyler yazmaya başladı. Ve kağıdı bana attığında tam alıyordum ki Tarık hoca -İnkılap hocası- kağıdı benden önce kaptı ve elimden alıp açıp okumaya başladı.Üffff ne yapıcam şimdi ben tam da zamanıydı.Ben kendi kendime düşünürken hoca bana bakıp
"Nur bunlarda ne oluyor? "deyip sinirli bir bakış attı. Hemen bende üstün zekamla
"Hocam şey "
"Biz Su ile bir kitap yazıyorduk da kitapın konusunun nasil olması gerektigini dusunuyorduk hatta baş kahramanlarından biride benim."dedim.
Hoca da pek inanmışa benzemesede "Hımm ,ama derste değil tenefüste konuşun bu konuyu "dedi ve kağıdı bana verdi.
Bende " Peki hocam siz nasıl isterseniz "dedim. Yalan söylemeyi bazen yerli yerinde güzel bir bahane bulup soyleyebiliyorum.
Ben kağıdı bu sefer çantama koydum . Nolur nolmaz değil mi?Tenefüs olmasını iple çekiyorum. Hemen her şeyi öğrenmek istiyorum.
Derken zil sesini duydum . Ve Hemen Su 'ya bakıp"Hadi anlat "dedim.
Su da tamam tamam deyip hemen anlatmaya başladı."Nur öncelikle bir otur şoka girmeni istemem her şeyi en baştan anlaticam. "Deyince kalbim hızlıca atmaya başladı.
"Hadi tamam Su insanı meraklandirmada anlat "dedim.
"Nur ben servise bindim ve Emre'nin yanına oturup Slm ben Su diye bir başlangıç yapmak istedim. Ardından o da bana Slm ben de Emre dedi."
"Ne başlangıcı Su !"
"Ay kızım konuşma başlangıcı olucak tabi başka ne olabilir sende abartın ha!"dedi. Evet biraz abartmis olabilirim ama ne yapıyım öyle bir dediki yani...
"Tamam devam et "dedim.O da durmadan konuşmaya başladı.
"Sonra ben Emreye dedimki sen çok popular biriymişsin okulda da sevenin çokmuş duyduğuma göre öylemi ?diye sordum.
"O da evet ama bundan sananeki ."dedi
"Bende ben sadece insan gibi konuşmak istemiştim niye tersliyorsunki şimdi ayrıca belki popüler olmak nasıl bir şey merak ettiğim için sormusumdur olamaz mı yani "dedim.
"Su Kızım salak misin da ezik gibi davranmissin çocuğa " dedim artık kendimi tutamadım. O da
" Salak bunların hepsini senin için yaptım ne yapsaydimda konuşmaya baslasaydim. "Deyince ben bir affaladim.Sonucta doğru diyordu ama benim için de olsa arkadaşımın kendisini ezik gibi göstermesine dayanamam.
"Tamam kusura bakma Su ben seni çook sevdiğim için kendini ezdirmeni istemediğim için böyle bir şey dedim. Neyse sen anlatmaya devam et hadi cnm ."deyip konuyu kapttim.
"Neyse Nur önemli değil ben devam ediyim işte sonra Emre Hımm iyi o zaman merak ettiğin soruları gönder gelsin sonuçta popular olmak çokta kolay bir şey değil.dedi.
Bende o zaman seni seven sana aşık olan bir sürü kız vardır hatta bir sürü sevgilin de vardır şimdi senin değil mi?diye bir soru yönelttim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın İlk Ve Son Aşkı
Teen FictionBu hikayenin kapağına veya hikayenin adına bakarak hikayeyi anlayamazsınız. Hikayeyi okuyup onun içine girmelisiniz yani yaşamlısınız. Size hikayemden küçük bir parça yazayım Güzel , eğlenceli ve bir o kadar da komik bir kız adı : NUR Popüler, yakı...