Alışveriş Macerası

20 6 0
                                    

Önce hangisinden başlasam acaba? o kadar çok alınacak vadirki önce  hangisini alsam bilemedim ,yani ben hayatımda hiç bu kadar alışveriş yapmadım, benim yaptığım alışverişler genellikle geçerken canım bir şey isterse hemen o şeyi alıp çıkarım.
Böyle uzayan alışverişleri de hiç sevmem ve annem de bunu bile bile bana bu alışverişi kakalıyo. Aa hemen karşımda abur cuburlar var onlardan başlayım bari, tabi alışveriş arabası almayı unutmuyorum. Yoksa poşetler altında ezilip ölen ilk insan olarak tarihe geçebilirim. Tamam Tamam biraz fazla abarttım ve fazla söylendim ama biraz beni anlayın canım. Çabucak bitireyim de alışverişi hemen çıkayım bu yerden.

Hemen KARDEŞLERİMİN ozmolarını aldım .

Sonra cipsleri de aldım.( Süt Mısırlı ve 2 tane )

Meyve sularını da almaya içecekler reyonuna gittim ve karışık olanından 1 tane aldım.

Tabii KARDEŞLERİMİN küçük keklerini de unutur muyum hemen onları da aldım.

Ve yine KARDEŞLERİMİN boyama kitaplarını almaya gittim ve aldım .

Hemen yan tarafından da tokaları aldım. Aman en güzellerinden seçtim .

Islak mendil ile Peçeteyi de aldım . Tam annemin parantez içine yazdıklarına uyarak.

Uff şimdiden yoruldum ve sadece listenin 4 te 3 ünü tamamladım. Ben diğerlerini nasıl alcam şimdi?  Hem daha şimdiden alışveriş arabası ağırlaştı kesin benden daha ağır olmuştur eminim yani. O yüzden taşıyamıyorum. Zorlana zorlana uflaya uflaya diğer şeyleri de almaya çalıştım.

Annemin istediği çorabı da aldım. Düz siyah bir renkte aldım.

Diş macunlarını almaya geliyordumki yanlışlıkla alışveriş arabamla her şeyi devirdim.
Allah kahretmesin ya ! Ben nasıl bu hataya düşerim. Nasıl her şeyi deviririm!!!
Herkes şimdi bana bakıyordu ve rezil olmuştum. Bir tane çocuk geldi ve bana yardım etmeye başladı. Ben yere eğilmiş her şeyi toplamaya çalışırken o kadar insanın arasından bi o çocuk bana yardım ediyordu. O kadar insan arasından sadece bir çocuk mu yani!?! Allah razı olsun ya ondan. O da olmasa herhalde mal gibi kalmıştım ortada. Çocuğa Bakıyorum da benimle aynı yaşta, mavi gözlü , kumral ,uzun boylu çok yakışıklı bir şey .
Emre duymasın da bu ne lan öf çocuğun hakkını vermek lazım şimdi , resmen daş daş.
Noluyo ya bana? bi saçmaladım galiba. Ben bu düşüncelerime dalmışken çocuk bana döndü ve

"Sanırım, her şeyi bana bırakmayacaksın demi ? " dedi . Uf yine rezil oldum ya benim döktüğüm şeyleri hiç tanımadığım bir yakışıklı topluyor ve ben mal gibi ona bakıyorum .

"Şey Özür dilerim dalmışım. "

"Hangi denize daldın? "Diye sorarken çok tatlı bir tebessüm etti ve yanağındaki o çukur gibi gamzeyi gördüm. O ne lan o ha yani bu kadar da olmaz beni içine koysan sığarım  o çukurun içine . Ben çocuğa mal mal bakarken

"Noldu yine daldın ?"dedi . Ben de salakca başımı Hayır anlamında sallayıp

"Yooo dalmadım buradayım merak etme "dedim.
O bana 'hangi denize daldın 'diye sorumu sormuştu ne ? Amann neyse boşver artık.

"Tamam "dedi

"Teşekkür ederim bana yardım ettiğin için dedim. "

"Rica ederim görevimiz "dedi, ne görevimiz mi ?

"Görevin mi? " dedim.

" Evet bak ben buradaki bi çalışanım daha dün başladım işe babamda buranın işletmecisi bana böyle işleri yapmam için para veriyor. " dedi. Yaka kartını göstererek. Ben de şey sandım ya şey işte benden hoşlanıp bana yardım ediyo sandım. Yani malca hatta çok malca bir düşünceye düştüm . Ben de diyorum ki kimse bana yardım etmiyor bu çocuk niye hemen koşup bana yardım etmeye geldi diyorum meğer buranin bir çalışanı olduğu için yardım etmiş . Uf  anne Uf (Annelere Uf bile denmez. ) Beni düşürdüğün duruma bak .

Hayatımın İlk Ve Son AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin