İlk Buluşma

31 12 0
                                    

Sabah annemin sesiyle gözlerimi araladım.
Bana sesleniyordu.
" Nurrr kızım hadi kalk okula geç kalacaksın "

diyen sesiyle kalkıp üstümü giyip saçlarımı arkadan sıkı bir at kuyruğu yapıp aşağıya indim.Kahvaltımı yaptıktan sonra çantamı hazırladım. Ve anneme Emreyle saatlerce aradığımız daha doğrusu Emre nin saatlerce benim için uğraşıp da aradığı bahane yi söylemeye geldi sıra .

"Anne ben bugün çıkışta biraz geç gelebilirim beni merak etme tamam mı ?" Dedim tereddüt ederken.

" Niye noldu çıkışta bir kavgaya mı karışıcan? "

dedi hayret hiç böyle bir şey demezdi niye böyle bir şey dediki şimdi haa şimdi hatırladım geçen sene bir kavga için anneme yalan söylemiştim . Demek onu diyo lan kadının zekası tavan yapmış bu nedir taaa geçen seneki olayı hatırlıyor.

"Anne yok artık yapma lütfen ta geçen seneki olayı diyorsun hem ben kendi iyiliğim için yapmıştım onu."

"Olsun neyse ne niye geç geliyormuşsun söyle bakalım belki izin vermeyeceğim. "

" Okul çıkışı ders çalışmak için kütüphaneye gidicem. Ayrıca kitapta alıp okurum diyorum sen ne diyorsun gidebilir miyim?" 

"Kiminle gidiceksin bakalım." Uf klasik anne sorgulaması.

"Su'yla merak etme geç kalmam ve 1,1.30  saat sürebilir annem"

"Hımm ama geç kalmayacaksin ve ne yapıyorsanız bugün yap çünkü bu hafta bir daha göndermem on göre ."

"Yani şimdiden peşin peşin söyleyeyim diyorsun o da iyimiş anne neyse teşekürler ben çıkıyorum"

dedim ve okula doğru yürümeye başladım
Okula geldiğim de Emre kapının ağzında duruyordu ve beni bekliyordu canım ya bu soğukta dışarıda beni beklemiş seviyorum oğlum seni.

"Selam "dedim o da

"Selam "dedi sesi titrerken

"N oldu niye montunu  giyinmedin hava çok soğuk ."

"Evet sen yokken donuyordum ama sen gelince senin ateşinle yanmaya başladım." dedi. Bu ne tatlılık bu ne yakışıklılık yav.

"Gel içeriye girelim "dedim yoksa burada buz kesilecektik.

"Tamam ama önce bir şey soracağım. "

"Tamam sor. "

"Annenden izin aldın mi ? " dedi meraklı ve endişeli bir tavırla .
Ben de şaka yapmak için

"Maalesef izin vermedi ."dedim ciddi ve üzgunmus gibi .

" Of olamaz ya sen kesin izin verir demiştin ayrıca kurallar bozmak lcln vardır güzelim gel biz de bu kuralı çiğneyelim.

" Maalesef yakuşuklumm anne sözü çiğnenmez. Sen nasıl izin almıştın annene ne demiştin "

" Benim Annem ne dersem deyim izin veriyor bir kaç şey  hariç o yüzden basit oldu . Okulda biraz işim var dedim o da hiç üstelemedi . Zaten üsteleseydi de bahanem hazırdı . Yarın okulda Futbol maçımız için çalışmalar yapıcaz diyecektim. " dedi ve ben de  içimden Oha lan ne analar varmış bir de bizimkilere bak .dedim .

"  Hım benim aşkım üzülmüş mü ?"

"Evet hem de çooook "

" Mesala ben suan sana şaka yaptığımı söylesem Annemin de izin verdiğini desem ne kadar sevinirsin veya bana kızar mısın ? Canımın içi. "

"Nur gerçekten annen izin verdi mi ?"

"Hm bilmem "

"NUR söylesene kızım ."

"Ya tamam evet izin verdi ben de senin tepkini ölçmek için şaka yaptım . Şey çok mu kızdın? "

"Evet şuan sevinmekten çok sana kızıyorum Çünkü ben gerçekten üzüldüm .  Ama seni ..."lafını bitirmesini izin vermeden ben konuşmaya başladım.
 
"Tama ben anladım anlayacağımı bir daha şaka falan yapmam merak etme ve ayrıca sanki ben seni üzmek için böyle bir şey yapmışım gibi davranma çünkü ben seni güldürmek için demiştim . Ve şunu da bil ben senin canını yakarsam veya seni üzecek bir şey yaparsam benim canım seninkinden 10 kat daha çok acıyor. Senden daha çok acı çekiyorum senin acını paylaşıyorum. "

" ... ama seni çok sevdiğim için bir öpersen geçer belki diyecektim devamı da ."dediğinde ben şok oldum ve yüzümün de kızardığına eminim Uf Allah kahretsin yine yersiz konuştum keşke lafını kesmeseydim.Ne diyeceğim şimdi ben

" ÖZÜR DİLERİM. dedim başım eğik ve  üzgün bir şekilde .

" Kaldır kafanı önemli değil güzelim sen benim için bir tanesin ve ben seni çok önemsiyorum.  Herhalde fazla da ciddiye aldığım için senin bana şaka yapmanı kaldıramadım. Asıl ben Özür dilerim ,olsun bu sayede senin bana karşı olan hislerini daha net bir şekilde anladım her işte bir hayır vardır o yüzden takma kafana Seni Çok Seviyorum. "

dedi ve anlımdan öptü.Oha ilk öpücüğümü aldım ama anlımdan . Bunu yenilemeliyiz tekrarı yok mu bu bölümün çok romantikti. Neyse biraz daha ilerleyince zaten daha çok tekrarlarız bu bölümü.

" Sen gerçekten bana çok iyi geliyorsun asla ama asla beni bırakma ne olursa olsun beni kendinden mahrum bırakma ben de Seni Çok Seviyorum. " dedim

" Neyse şimdi burada donmadan önce içeri girelim yoksa ilk buluşmamızı bile yapamayız. Sen çıkışta hemen aşağıya in  ben seni bekliyor olcagim oradan da gideriz bir yerlere tamam mı bitanem ?"

"Tamam aşkım seni seviyorum.  Çıkışı dört gözle bekliyorum. "

"Bende seni seviyorum."

Derse girdim . İlk ders ingilizceydi. Benim anladığım bir ders Rümeysa hocayı-ingilizce hocası- da seviyorum . Valla bana iyi davranıyor. Hem ilk yazılımdan da 90 almıştım. Bugün de ikinci yazılıyı olacakmışız. Ama ikinci ders olduğu için bu ders çalışmamız için bizi serbest bıraktı.
Ben de hemen kelimelere bir göz attım . Su da kendi çapında bir şeyler yapıp çalışıyordu. Tenefüs zili çaldığında ben hemen kantine gittim. Ve bir tane laviva bir tane lelipop şeker ve bir de su aldım . Evden çıkarken suyumu almayi unutmuşum . Çikolata ve şekeri de sınavdan önce yersem faydalı olumuş. Yani öyle duymuştum. İkinci dersin girme zili çaldığın da Yerlerimize oturduk . Hoca geldiğinde sınav kâğıtlarını dağıtıp bir kaç uyarı yaptıktan sonra başarılar deyip sınavı başlattı. Aslında basit gibiydi . Ama ben Emreyi düşünmekten yapamiyordum. Aklımdan çıkmıyordu .Ama en sonunda son 5 dk. kala bitirdim.Ve kağıdı mı verdim.

Zaten sonra da zil çaldı ben tenefüste yemek yedim.Bir kaç tenefüste dışarı falan çıktım ve zamanın hızlıca geçip hemen Emre nin yanına gitmek istedim.
Son derse geldik Üfff son ders de inkılaptı gıcık oluyorum bu derse. Ama son ders dayanmaliydim zaten bu derste uyuyorum.
Ohh be zil çalmıştı. İki oynayasim var suan ne kadar mutluyum inkilap dersi bittiği için. Oh be rahatladım şimdi de Emre nin yanına gitmem lazımdı. Ve ben koşa koşa hatta zıplaya zıplaya Sevgilimin yanına gittim .

" Hadi gidelim " dedi.

"Bende "Nereye gidiyoruz " dedim.

"Süpriz "dedi beni daha çok meraklandiraraktan

"Çantan ağır mi?" dedi . Hiç beklemedigim bir soru olunca ne diyeceğimi şaşırdım.

"Evet eşek ölüsü gibi "dedim.

"Ver çantanı ben taşıyım hem benimkisi hafif senin o güzel sırtın ağrımasın Kıyamam ben sana" dedi

Uf bu kadar tatlı olmak zorunda mı sanki.

"İtiraz istemiyorum hadi ver çantanı ben tasiycam" dedi.

Ben de itiraz edemeden vermek zorunda kaldım ve

"Teşekkür ederim beni büyük hemde çok büyük bir yüksek kurtardın. Seni çok seviyorum."
Dedim

"Rica ederim bebeğim ne demek biz sevgiliyiz sonuçta "dedi bana göz kırparak .

Ve sonradan da işte geldik diye burayı işaret etti.

Hayatımın İlk Ve Son AşkıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin