Merhaba arkadaşlar Lütfen kitabımı okumaya devam edin !
Ve lütfen yorum atmaya çalışın .
Sizler benim için çok değerlisiniz .Çünkü beni yukarılara taşıyacak olanlar sizsiniz! ☺
Sizlerin yorumlarınızı aşırı çok önemsiyorum. Kitabımı sizlerin yorumlarınıza göre yön veriyorum ona göre değişiklikler yapıyorum o yüzden bu kadar çok yorum yazmanızı istiyorumSizleri çooook seviyorum ❤ 💋
Sınıfa girdiğimde hoca içeri girmişti ve dersimiz de Coğrafyaydı. Coğrafya hocası çok sinirli, erkek ve çokta disiplinli bir hocamızdır . İsmi de Takimet. Lan o nasıl bir isim ya sanki takip et dermiş gibi ama hocanın ismine bakmayın adam çok yakışıklı ve 27-28 yaşında bütün sınıf onun ismiyle dalga geçeriz. Ama biz kızlar arasında da ne kadar yakışıklı olduğundan bahsederiz. Tabi benim Emrem kadar olamaz çünkü o benim için bir başka, o sadece benim aşkım,bana özel ya yerim ben onu ya bana çok değer veriyor.
(Şuan bu bölümde ful onu övebilirim ama kelimeler tükenir, elim harflere basmaktan yorulur, yazdığım yer biter , telefon kafayı yer o kadar övmekten, o yüzden çok övmeyim mazallah nazar falan değer .)Ben içeri girdiğim de herkesin yüzü bana döndü. Sanki sınıfa boğa girmiş gibi bakıyorlardı. Ne bakıyorlarsa sanki , sadece biraz yani neredeyse dersin sonuna kadar geç kalmıştım.
Hoca bana bakıp"Ooo Nur hanım gözümüz yollarada kaldı nerelerdeydiniz tenefüste? "Dedi aman ne diycem şimdi Aşkımla bankta konuşuyorduk diyemem ya sonuçta bir bahane uydurcam şimdilik ama ne ???
"Hocam şey lavobodaydım da kusura bakmayın."dedim Oha lavobodaydım mı dedim ben ne yapıyordum acaba orada tuvaletemi düştüm.
"Kızım yarım saattir mi lavobodaydın ne yapıyordun orada kabız mı oldun ?"dedi benim yüzüm kıpkırmızı oldu kesin çünkü çook utandım hele şu 'kabız mı oldun ?'cümlesi yok mu beni benden aldı az sonra yerin dibine batıcam ve ruhumla bedenim birbirinden ayrılacak bütün sınıftaki ler bana bakıp kahkaha atıyorlardı. İnekler nasıl da hoşlarına gitmiş hocanın böyle demesi ,şuna bakın ve bi kendinizi benim yerime koyun.
"Hı şey hocam özel diyemem yani "dedim ya ne diyim başka aklıma ilk bu geldi
Tabi ordan pislik Ömer bir şey demesin mi dedi valla"Hocam herhalde kızsal bir sorun yarım saattir çıkmadığına göre "dedi sırıtırken ben şu salağı bi Emreye diyim de görsün o gününü.
Ordan Yavuz atladı"Lan pislik sen bi sussana sanane kızın sorunlarından "dedi . Ohh içim rahatladı iyi ki Yavuz bizim sınıfta Allah'ım sana şükürler olsun böyle güzel insanlarda var .
Sonra hoca da"Tamam susun "dedi ve hepsi sustu.
"Tamam Nur sen de git ve geç kağıdı al da gel çok geç kaldın "dedi bu kadar yakışıklı olması hiç bir işe yaramıyor çünkü çok disiplinli olması onun o yakışıklılığını kapatıyor.
"Tamam hocam "dedim .Ve aşağıya indim sonra da müdürün odasına girdim bir de ne göreyim Emre de orada hoca ona hesap soruyordu. Ben de kapının açık olmasına rağmen kapıyı tıklayıp içeri girdim hemen Emre'nin kafası bana çevrildi ve 'burada ne işin var senin 'bakışı attı ben de ' 'geç kağıdı almaya geldim bakışı attım.' O nasıl bir bakış oluyorsa artık .
Müdürümüzün ismi de Bünyamin bu okuldaki hocaların ismi de ne garip yahu!
Müdür"Noldu kızım "dedi .
"Hocam şey geç kağıdı alabilir miyim? "dedim çekinerek
"Neredeydin peki ?"dedi sesini düz tonla tutmaya çalışırken
"Lavobodaydım da hocam "dedim
"Bu sıralarda kimse lavobodan çıkıpta derse gireyim demiyor "dedi Emreyle beni kastederek
"Niye şimdi öyle diyorsunuz ki hocam bu benim ilk geç kalışım "dedim anlamamış gibi
"Bu arkadaş da bu ders geç kalmış çünkü o da lavobodaymış ne tesadüf demi "dedi
" tesadüf işte hocam "dedim Emreye bakarak Emre de göz kırptı bana bakarak
"Iyi alın şunları bir daha böyle bir şey olursa velilerinize derim ona göre "dedi .Ahh çok korktuk gerçekten hocam diye dalga geçesim geldi bir an ama ağzımı tuttum. Emre ise hocayı tınmadı bile elleri ceplerin de kafasını da başka yerlere doğru çevirmiş duruyordu. Ve hoca kağıdı elimize verip
"Gidebilirsiniz "dedi
Biz Emreyle çıktık ve Emre
"Lavoboda ne yapıyordun kız "dedi gülerek
Ben de"Sen ne yaptıysan ben de ondan yaptım" dedim ve ikimizde gülüşüp sınıflarımıza girdik.
Arkadaşlar bu bölüm biraz kısa oldu ama çook uzun bölümler yazıp da sizin canınızı sıkmak istemen o yüzden bazı yerlerini kısa tutmaya çalışıyorum hem daha çok bölüm yazmaya fırsatım olur kısa bölümler tutarsam
Yorumlarınızı bekliyorumSizleri çok seviyorummmm! 💋 ❤👄
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Hayatımın İlk Ve Son Aşkı
Teen FictionBu hikayenin kapağına veya hikayenin adına bakarak hikayeyi anlayamazsınız. Hikayeyi okuyup onun içine girmelisiniz yani yaşamlısınız. Size hikayemden küçük bir parça yazayım Güzel , eğlenceli ve bir o kadar da komik bir kız adı : NUR Popüler, yakı...